Visa fullständig version : Freshaste flickan?! :D
http://www.midwestbarbell.com/totalelite/uploads/av-148.jpg
!! :love: :D *kissass*
http://www.midwestbarbell.com/totalelite/uploads/av-148.jpg
!! :love: :D *kissass*
E hon 10 poäng i dina ögon Aliquis?
Slartibartfast
2005-07-11, 10:56
Woah! Vem är det?
Herkulez
2005-07-11, 11:18
Dan Nystrom, en transvestit.
Slartibartfast
2005-07-11, 11:29
Fan nog skulle jag kunna.
Och jag som redan hade halat fram ålen. *cry*
Herkulez
2005-07-11, 12:17
Och jag som redan hade halat fram ålen. *cry*
tihi jay-z runkar till en kille :naughty:
Meeeh, jag visste ju inte innan. Honest. *grr27* Eller? :D
Det man inte vet har man inte ont av :D
Herkulez
2005-07-11, 12:30
Det man inte vet har man inte ont av :D
jo när "hon" ber en ställa sig på alla fyra och rammar in den i röven :D
Fast då vet man ju om det :|
Herkulez
2005-07-11, 12:31
Meeeh, jag visste ju inte innan. Honest. *grr27* Eller? :D
haha jay-z är gay, jay-z är gay
Herkulez
2005-07-11, 12:32
Fast då vet man ju om det :|
nja hon kan ju överaska en, har väl hänt alla...elller....inte....nähä :em:
men faktum kvarstår: Jay-z är gay
High1ander
2005-07-11, 12:33
Skönt, jag som tänkt skriva att jag tyckte ansiktet såg skumt ut, men vill inte hålla på i en ny tråd där jag bara är petig... Tur är iaf att min anti-transradar funkar.
Det säger jag inte emot :D
Det kan ni spekulera om medan ni smöjer in varandra i vaselin ikväll.
Men jag inte fet iaf. =)
Karate_kid
2005-07-11, 13:05
ja hade inte bangat vilket fall som helst.
Herkulez
2005-07-11, 13:20
ja hade inte bangat vilket fall som helst.
nej inte nu när du vet att det är en kille :D
Jag skiter i vad ni säger. Jag har redan runkat till bilden.
Karate_kid
2005-07-11, 13:35
nej inte nu när du vet att det är en kille :D
Nej för i stundens hetta så är det hål som hål som gäller.
jojo men ni turkar är ju kåtast i världen har jag hört
Tricklev
2005-07-11, 13:48
Kurd, han är kurd.
Kurd, han är kurd.
jaja,bergsturk då
Och du tar för givet att allt din syster och mor säger är absolut och objektiv sanning? That's right boy, I am your father, and your uncle, and your grandfather, and I might just be your boyfriend too.
E hon 10 poäng i dina ögon Aliquis?
nädu, 10an resverar jag åt dig ;)
Var har du en bild så jag har något att referera mot?
Hah, äre så illa? :D
11:25 @<Noiz> ick, skulle in ta i henne med skyddsdräkt på
11:25 @<Noiz> otäckt fult
11:25 @<Noiz> eller är det ens en hon?
11:30 @<Hagge> asfresh ju
11:30 @<Noiz> tror den där har penis
Hade han rätt alltså? ;/
Jag som tyckte att huvudet såg bra ut, rätt liten bild dock...
Hår som hår? Eller hur är det man säger.
christian
2005-07-11, 14:21
Nehe, måste jag censurera bort fake-tuttarna på transarna?
Här skulle alltså två bilder varit på ett par Thai-transar som var rätt välutvecklade.. :cryout:
nädu, 10an resverar jag åt dig ;)
Var har du en bild så jag har något att referera mot?
Du vet ju vad jag tycker är 10:a Aliquis, kolla min tråd längre ner! :D
Åh tack att du resverar 10an åt mig! :)
Trodde först att du skulle reservera den, men resvera duger! (Glocalnet lågt jag vet) :laugh:
Och du tar för givet att allt din syster och mor säger är absolut och objektiv sanning? That's right boy, I am your father, and your uncle, and your grandfather, and I might just be your boyfriend too.
Har du så stor *** som du påstår är jag glad för mina kvinnliga syskon/mödrar/getter skull. Du är säkert väldigt hårig och manlig precis som jag vill ha mina pojkvänner :whipped:
Herkulez
2005-07-12, 07:59
Skönt, jag som tänkt skriva att jag tyckte ansiktet såg skumt ut, men vill inte hålla på i en ny tråd där jag bara är petig... Tur är iaf att min anti-transradar funkar.
HAHA bara skämt aprillo med alla, det är en tjej.
kul att se hur många som tyckte att dom "såg" att det var en trans direkt, tror faktiskt du blev upphetsad av henne först sen när du läste det jag skrev så kände du dig smutsig och var tvungen att skriva det där :D
kul att se hur många som tyckte att dom "såg" att det var en trans direkt, tror faktiskt du blev upphetsad av henne först sen när du läste det jag skrev så kände du dig smutsig och var tvungen att skriva det där :D
lol :laugh:
mystic[-_-]
2005-07-12, 08:23
lol :laugh:
Jay-Z You are a Hetrosexuall man again *flex* Iaf när det gäller denna tråd *kissass*
rememberence
2005-07-12, 10:35
http://mirrored.flabber.nl/britney.lookalike/index_files/britneyboxes.jpeg
tillbaka till tjejer ;)
Du har så stor *** så jag är glad för mina slampiga systrar och mors skull. Du är säkert väldigt storsnoppad och manlig precis som jag vill att de som sätter på mig ska vara.
Din mor bedrev hor i uppror mot ätandet av kor.
High1ander
2005-07-12, 10:40
Jag tycker fortfarande att hennes ansikte ser skumt ut, skiter väl om hon har en penis eller inte... Skrev som sagt inget för vill inte sitta i varje tråd o klanka ner på tjejer...
Jag tror dock fortfarande att det är en HAN!
Herkulez
2005-07-12, 10:41
Jag tycker fortfarande att hennes ansikte ser skumt ut, skiter väl om hon har en penis eller inte... Skrev som sagt inget för vill inte sitta i varje tråd o klanka ner på tjejer...
är nog för att hon är så hård, ansiktsdragen brukar komma fram rätt bra då =)
High1ander
2005-07-12, 10:42
är nog för att hon är så hård, ansiktsdragen brukar komma fram rätt bra då =)
Kanske det, men jag tycker att handlederna ser stora ut också... men liksom en dålig bild...
Det jag inte gillar i ansiktet är formen och de överblekta tänderna...
Herkulez
2005-07-12, 11:00
Kanske det, men jag tycker att handlederna ser stora ut också... men liksom en dålig bild...
Det jag inte gillar i ansiktet är formen och de överblekta tänderna...
visa en bild på en tjej du tycker ser bra ut?
AAAHAHAHA rammar! fan vad längesen det våldsamma knullordet va framme!
Progzilla
2005-07-12, 11:54
Fan nog skulle jag kunna.
HAHAHAAHAHA!!! Det är ju bara ett hål mindre, eller hur tänkte du..? :laugh:
Slartibartfast
2005-07-12, 12:12
HAHAHAAHAHA!!! Det är ju bara ett hål mindre, eller hur tänkte du..? :laugh:
You know me. Jag är inte den som är den. :D
tillbaka till tjejer ;)
Den där e rätt snygg som kille med faktiskt :naughty:
Sheogorath
2005-07-12, 13:00
tillbaka till tjejer ;)
Het.
Hellre en snygg kille än en ful tjej....
hur ofta har du hamnat i den situationen?
Hellre en snygg kille än en ful tjej....
livet kan inte vara lätt för dig då...........
livet kan inte vara lätt för dig då...........
Utveckla gärna din kommentar
High1ander
2005-07-12, 13:48
visa en bild på en tjej du tycker ser bra ut?
Skulle kunna visa en bild på tjejen som tyvärr gör mig helt galen, men det gör jag inte... Förlåt mig men jag diggar "naturliga" tjejer med personlighet, tyvärr får jag ingen som helst "personlighet" genom bilderna och aja, "kärleken gör mig blind iaf".
Snygga = Kirsten Dunst och Scarlett Johanson, de är vackra på ett "skönt" sett, inte det där porriga "jag vill lägga sats i ansiktet snygg"...
http://imdb.com/gallery/granitz/2511/Events/2511/KirstenDun_Grani_2971372_400.jpg?path=pgallery&path_key=Dunst,%20Kirsten Liksom hon är "söt/snygg" och inte "snygg/söt" :)
http://imdb.com/gallery/granitz/2545/Events/2545/ScarlettJo_Vespa_3295677_400.jpg?path=pgallery&path_key=Johansson,%20Scarlett
Gissa varför man pluggar film...
mystic[-_-]
2005-07-12, 14:11
Ville inte plugga något seriöst?
Nedå jag bara skojade film är bra grejer
Herkulez
2005-07-12, 14:31
Skulle kunna visa en bild på tjejen som tyvärr gör mig helt galen, men det gör jag inte... Förlåt mig men jag diggar "naturliga" tjejer med personlighet, tyvärr får jag ingen som helst "personlighet" genom bilderna och aja, "kärleken gör mig blind iaf".
Snygga = Kirsten Dunst och Scarlett Johanson, de är vackra på ett "skönt" sett, inte det där porriga "jag vill lägga sats i ansiktet snygg"...
http://imdb.com/gallery/granitz/2511/Events/2511/KirstenDun_Grani_2971372_400.jpg?path=pgallery&path_key=Dunst,%20Kirsten Liksom hon är "söt/snygg" och inte "snygg/söt" :)
http://imdb.com/gallery/granitz/2545/Events/2545/ScarlettJo_Vespa_3295677_400.jpg?path=pgallery&path_key=Johansson,%20Scarlett
Gissa varför man pluggar film...oki, då har vi lite olika smak =)
High1ander
2005-07-12, 14:31
']Ville inte plugga något seriöst?
Nedå jag bara skojade film är bra grejer
Jag kom in på KTH civ-ing förra året (eller fick min plats reserverad), men skulle göra lumpen 15 månader före det, och tyvärr, film är något jag verkligen vill jobba med (slapp göra lumpen, för jag kom in på utbildningen).
Utveckla gärna din kommentar
nääää då försvinner poängen.
skämt ska inte utvecklas men du får gärna kalla det för ett dåligt skämt, det kan jag ta *L*
en hint är att läsa ditt eget inlägg ordentligt en gång till och tänka på syftningar.
High1ander
2005-07-12, 14:33
oki, då har vi lite olika smak =)
Antar jag nog, jag är inte ute efter "knulldockor", jag är ute efter sådana varelser som kallas flickväner, hört talas om att de ska finnas på den här planeten...
Finns gott om tjejer man kan gå i sängs med, problem är att många vill man inte vakna upp med sen :/
Antar jag nog, jag är inte ute efter "knulldockor", jag är ute efter sådana varelser som kallas flickväner, hört talas om att de ska finnas på den här planeten...
Finns gott om tjejer man kan gå i sängs med, problem är att många vill man inte vakna upp med sen :/
och det har med utseendet att göra hur?
Tycker också att de är fina, speciellt den undre länken och mer "naturligt" utsende är något jag själv föredrar !
High1ander
2005-07-12, 14:55
och det har med utseendet att göra hur?
Klart de har med utseende att göra, tänker inte hyckla o säga något annat, men om vi säger såhär.
Ser jag bara ser på en tjej så kommer hon bara får 6-8/10 på min skala, om man kan prata och "se" hennes personlighet så kommer hon kunna få högre upp till 10 av 10... På det sättet funkar iaf talesättet "Skönhet kommer inifrån för mig". Visst jag kan kolla på bilder o tjejer och säga om de är "snygga" eller inte, men jag tycker inte att långt hår, stora bröst, snygga ben, bra rumpa, fint ansikte, osv gör en tjej snygg, utan det är helheten.
Jag säger såhär, många tjejer är bara snygga då de har smink på sig, eller vissa tror att smink = snyggt. Jag gillar mer tjejer som är snygga på ett naturlig sätt. Use make-up, don't abuse make-up.
Ruskigt grym tjej det där.
Hur kan man ens tro att det är en kille?
Herkulez
2005-07-12, 15:08
det här är mer min smak
http://myndir.bjorgunarsveit.is/albums/gonguskidi_2005_03/DSC00084.sized.jpg
det här är mer min smak
http://myndir.bjorgunarsveit.is/albums/gonguskidi_2005_03/DSC00084.sized.jpg
........ :MrT: ........sorry.....
/Timme
Herkulez
2005-07-12, 15:24
hahah va snackar du om, vem har sagt att jag är ute efter knulldockor bara för att jag inte tyckte dom exemplen du lade upp är mer än 6-7poängare.
fast med tanke på hur pålitlig "trans-radar" skulle jag med vara extremt kräsen när det gäller tjejer :D
mangemani
2005-07-12, 15:48
highlander: jag håller med,jag har samma inställning som dej,det är helheten som gör en tjej "snygg".
tjejer kan väl vara snygga så man nästan tror att man hamnat i himmelen när man ser dom,men är insidan "ur balans" hos dom så är dom inte ett skit värda för mej,kanske sätta på,men deffenitivt inget mer,aldrig ett förhållande eller liknande.
insidan slår utsidan med hästlängder!
Herkulez
2005-07-12, 15:51
highlander: jag håller med,jag har samma inställning som dej,det är helheten som gör en tjej "snygg".
tjejer kan väl vara snygga så man nästan tror att man hamnat i himmelen när man ser dom,men är insidan "ur balans" hos dom så är dom inte ett skit värda för mej,kanske sätta på,men deffenitivt inget mer,aldrig ett förhållande eller liknande.
insidan slår utsidan med hästlängder!
klart det är helheten och insidan som räknas IRL, men på bilder på internet kan man int göra annat än att bortse från insidan och enbart dömma utifrån det man ser på bilden =)
klart det är helheten och insidan som räknas IRL, men på bilder på internet kan man int göra annat än att bortse från insidan och enbart dömma utifrån det man ser på bilden =)
herk, du fattar galoppen.. :thumbup:
är så trött på folk som klankar ner på en när man postar bilder o kommenterar dem på ett sätt som är annorlunda mot va de skulle göra..
tex att man bortser helt från insidan och prioriterar baken högst!
heltzonicka
2005-07-12, 16:44
Angående ingenting, highlander bor du i huddinge alt tränar i huddinge?
Du är grymt lik en polares polare.
High1ander
2005-07-12, 17:13
Angående ingenting, highlander bor du i huddinge alt tränar i huddinge?
Du är grymt lik en polares polare.
Nej, men jag har gått i IT-Gymnasiet i Flempan.
Om vi säger såhär, jag kan ofta se vad jag vet andra skulle tycka om eller "ranka" en tjej, precis som man vet att Britney Spears nya singel kommer sälja som smör, men för det betyder inte att man själv gillar singeln.
Missuppfatta mig inte, jag gillar snygga tjejer, jag är så pass "ful" av mig så jag alltid börjar prata med "snygga" tjejer först om det finns flera olika tjejer i ett rum.
Men att hålla på om att säga tjejer eller så är knulldugliga eller inte är lite flummigt, då visst många klarar säkert av kraven för att ligga med rent fysiskt sett, men vafan sånt intresserar mig inte.
Fuck jag gör det nu!!!
Herkulez
2005-07-12, 17:21
Nej, men jag har gått i IT-Gymnasiet i Flempan.
Om vi säger såhär, jag kan ofta se vad jag vet andra skulle tycka om eller "ranka" en tjej, precis som man vet att Britney Spears nya singel kommer sälja som smör, men för det betyder inte att man själv gillar singeln.
Missuppfatta mig inte, jag gillar snygga tjejer, jag är så pass "ful" av mig så jag alltid börjar prata med "snygga" tjejer först om det finns flera olika tjejer i ett rum.
Men att hålla på om att säga tjejer eller så är knulldugliga eller inte är lite flummigt, då visst många klarar säkert av kraven för att ligga med rent fysiskt sett, men vafan sånt intresserar mig inte.
så du kan inte på ett avslappnat sätt titta på en tjej på en bild och bedömma huruvida hon är snygg ellerinte utan du kan bara bedömma ifall hon skulle vara bra flickvänsmtrl, vilket är omöjligt på bild.
High1ander
2005-07-12, 18:09
så du kan inte på ett avslappnat sätt titta på en tjej på en bild och bedömma huruvida hon är snygg ellerinte utan du kan bara bedömma ifall hon skulle vara bra flickvänsmtrl, vilket är omöjligt på bild.
Jo det kan jag, men jag tycker det inte är relevant, då jag inte är den typen av person som bara vill dra över tjejer pga. deras fysiska egenskaper.
För att svara på din fråga, JA, jag kan se tjejer och tycka det är snygga, attraktiva, men de flesta som just är "kuksugarläppar, med enorm röv, och skitstora bröst" tänder jag inte på. Olinda är ful, Paris Hilton är ful, Linda ****** är ful, detta trots att de kanske har något som jag kanske skulle tycka varit snyggt på en annan tjej, därför helheten på dem äcklar mig, oavsett deras personligheter (nu verkar de ju suga på alla 3). Paris Hilton tycker jag ser ut som en mumie, nej jag skämtar inte, jag tycker hon är vidrigt ful. De andra två har "överdimensionerade" läppar. Jag tycker det är snyggt med "naturliga" tjejer, även om de är plastikoperade och sminkade. Liksom de verkar tro att vackerhet/sexighet sitter i stora läppar... Bra läppar, rumpa, bröst, ansikte, osv är ju bra, men det är den konstiga "helheten" som spelar in. Passar inte den perfekta rumpan, med det perfekta ansiktet, och de perfekta håret så är det skitsamma.
Fuck jag gör det nu!!!
Haha! Lets do it for ***!@#
Herkulez
2005-07-12, 18:34
För att svara på din fråga, JA, jag kan se tjejer och tycka det är snygga, attraktiva, men de flesta som just är "kuksugarläppar, med enorm röv, och skitstora bröst" tänder jag inte på. Olinda är ful, Paris Hilton är ful, Linda ****** är ful, detta trots att de kanske har något som jag kanske skulle tycka varit snyggt på en annan tjej, därför helheten på dem äcklar mig, oavsett deras personligheter (nu verkar de ju suga på alla 3). Paris Hilton tycker jag ser ut som en mumie, nej jag skämtar inte, jag tycker hon är vidrigt ful. De andra två har "överdimensionerade" läppar. Jag tycker det är snyggt med "naturliga" tjejer, även om de är plastikoperade och sminkade. Liksom de verkar tro att vackerhet/sexighet sitter i stora läppar... Bra läppar, rumpa, bröst, ansikte, osv är ju bra, men det är den konstiga "helheten" som spelar in. Passar inte den perfekta rumpan, med det perfekta ansiktet, och de perfekta håret så är det skitsamma.tycker jag med =)
Bra high1ander, tycker samma likadant som du
rememberence
2005-07-12, 19:25
ang. tjejen jag skickade in i denna tråd förut....det ÄR en kille sheo...muhahaha :devil:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.