Visa fullständig version : På jakt efter ett ljudklipp
johnnytex
2005-07-10, 22:29
Det var/är ett program (P3 tror jag) "Nattjakten" som ringer hem till en lyssnare som vunnit något pris. Fredrik heter pristagaren och är väl typ 15-16år. Iaf, det är inte Fredrik som svarar utan hans fader. Och här börjar allt roliga.
Hans pappa är inte medveten om att Fredrik ringt in utan är helt undrande över vem som ringer och stör såhär sent på natten. Killen i programet ber om ursäkt och tror han ringt fel nummer. Men han ringer igen, och kommer till samma person. Det slutar med att pappan får reda på att han son ringt in, vilket inte är populärt, man får bla höra kommentarer som:
Nattajakten vad är det? Nej, Fredrik kan inte ha ringt han ligger och sover nu, han ska ha matte prov imorgon. Så nej. *Killen i Nattjakten övertalar honom att Fredik visst ringt*
Va, sitter han mitt i natten och ringer in till er. Va!? Fredik. Fredik! FREDIK !!! Öppna dörren!!! Jag måste prata med dig! Och flera hög bank på Fredriks dörr hörs, medan han är i telefon med snubben från Nattjakten.
Riktigt kul är den, men kan itne hitta det klippet, ngn som känner igen det som vet vart man kan hitta den?
Tigerkotten
2005-07-10, 23:01
hahha jag har hört den dära så extremt rolig, ska försöka leta runt jag me nu :)
johnnytex
2005-07-10, 23:03
hahha jag har hört den dära så extremt rolig, ska försöka leta runt jag me nu :)
Ah gött, att någon annan oxå hört den. Så folk inte börjar undra vad jag dillar om :D
Alltså var det från P3 eller? Hur gammal är klippet?
När/om du hittar så länkar du va :naughty:
Tigerkotten
2005-07-10, 23:12
inte hittat efter antal google sökningar ;<
http://www.flosk.se/files/mp3/nattradio.mp3
:)
johnnytex
2005-07-10, 23:18
http://www.flosk.se/files/mp3/nattradio.mp3
:)
Åhh, ja det var den!! Fortfarande lika bra alltså hahaa :D
Man tackar allra ödmjukast, skitgött du hittade! :bow:
Tigerkotten
2005-07-10, 23:19
wiee, lyssnar nu och skrattar
trubaduren
2005-07-11, 01:00
hahaha fy fan va bra :laugh:
"Birgitta det är din son, nu får du fan ta hand om honom"
BUMP
ALLA måste höra!! :laugh:
s_himself
2005-07-11, 18:17
ahahahahaha amen herregud! haha kan ju inte varit så länge sedna.. brittan med toxic kom väl i våras? :)
Gabriel_
2005-07-11, 18:57
HAHAHAHA få rå flipp!!
-Jag pratade med honnom för en kvart sen då va han i allra högsta grad vaken.
-MED FREDRIK?
-Ja
-ME VAhURURUR. Var ringer du ifrån?
-Jag ringer alltså ifrån ett program som heter Nattliv.
-POGRAM eeee de eee de?
-De e radio
-A fy fan, Han sitter och ringer till radio mitt i natten. Fy nej å han va vaken?
-Ja han va vaken med det var ju inte meningen att vi skille väcka er så här mitt i natten.
-FREDRIK
-Ja men vi
-SITTER DU OCH? DU KAN FÖR FAN INTE SITTA Å RINGA MITT I NATTEN DU SKA FÖR FAN UPP I SKOLAN IMORGON
-Hallå ja
-FREDRIK FREDRIK ÖPPNA. FREDRIK NU KOMMER DU, FREDRIK NU KOMMER DU UT. DU KAN FÖR öööhhöhh.MEN BIGITTA DET ÄR DIN SON NU FÅR DU FAN TA HAND OM HONNOM.
-Nu tror jag nog att vi får lägga på lite musik till här för att det här blir
-AJ VEM FAN HAR LAGGT DEN HÄR HÄR JÄVELN, FREDRIK
:laugh:
-Jag pratade med honnom för en kvart sen då va han i allra högsta grad vaken.
-MED FREDRIK?
-Ja
-ME VAhURURUR. Var ringer du ifrån?
-POGRAM eeee de eee de?
-De e radio
-A fy fan, Han sitter och ringer till radio mitt i natten. Fy nej å han va vaken?
-Ja han va vaken med det var ju inte meningen att vi skille väcka er så här mitt i natten.
-FREDRIK
-Ja men vi
-SITTER DU OCH? DU KAN FÖR FAN INTE SITTA Å RINGA MITT I NATTEN DU SKA FÖR FAN UPP I SKOLAN IMORGON
-Hallå ja
-FREDRIK FREDRIK ÖPPNA. FREDRIK NU KOMMER DU, FREDRIK NU KOMMER DU UT. DU KAN FÖR öööhhöhh.MEN BIGITTA DET ÄR DIN SON NU FÅR DU FAN TA HAND OM HONNOM.
-Nu tror jag nog att vi får lägga på lite musik till här för att det här blir
-AJ VEM FAN HAR LAGGT DEN HÄR HÄR JÄVELN, FREDRIK
Bästa biten
"-ME VAhURURUR. Var ringer du ifrån?
-POGRAM eeee de eee de?
-De e radio
-A fy fan, Han sitter och ringer till radio mitt i natten. Fy nej å han va vaken?"
hahaaa :laugh:
-AJ VEM FAN HAR LAGGT DEN HÄR JÄVELN, FREDRIK
Tycker nog fan den är grädden på moset man kan bara tänka sig själv när man är förbannad å trampar på nått skit.
johnnytex
2005-07-11, 23:10
-AJ VEM FAN HAR LAGGT DEN HÄR JÄVELN, FREDRIK
Tycker nog fan den är grädden på moset man kan bara tänka sig själv när man är förbannad å trampar på nått skit.
Ja, det är där man brister ut i tårar av skratt alltså :laugh:
Undra hur det slutade med Fredrik :( :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.