Visa fullständig version : SL-VM på Eurosport (repris)
FinnPower
2005-07-07, 19:31
Imorgon kväll (fredag) kl 21.00 visar Eurosport en repris på sammandraget från SL-VM i Sydafrika ifjol. Före den sändningen, kl 20, visas en strongmantävling.
har den inspelad :D Är det samma strongmantävling som gick efter Sl VM när det sändes på eurosport förut tro? Världens starkaste man under 110kg eller va det va?
NEEeeeeeEEEEJJJJ! Jag har inte euro sport........det blir till att fråga grannen *popcorn*
/Timme
20:00 Styrkesport
Super Series Grand Prix från Moskva
Vet inte från vilket år bara, 2004 visades ju för nån månad sedan.
har den inspelad :D Är det samma strongmantävling som gick efter Sl VM när det sändes på eurosport förut tro? Världens starkaste man under 110kg eller va det va?
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMP motherfucker!
eurosport nu
Kenta ser förnäm ut när han lyfter. :thumbup:
Sydafrikanen som är med är ju ganska stor. Är han inte en bit över 2 meter och väger över 170 kg utan att se överviktig ut`?
ArnoldOnLehmä
2005-07-08, 21:08
SÅJA! fick man ju motivation till å dra mark i morgon bitti trots att det skulle bli 28 grader här och AC:t inte är inkopplat än på gymmet. :( *flex*
hoffano1
2005-07-08, 21:13
Sydafrikanen som är med är ju ganska stor. Är han inte en bit över 2 meter och väger över 170 kg utan att se överviktig ut`?
Vilket monster han är! De som stod bredvid såg ut som små barn.
jimmy väger 20kg mer :D fattar du nu hur stor han är =P
FinnPower
2005-07-08, 22:11
jimmy väger 20kg mer :D fattar du nu hur stor han är =P
Vem är det? Tränar han nåt?
Vem är det? Tränar han nåt?
spelade i limhamn griffins förr som stoppare eller vad det heter, amerikansk fotboll. han är inte intresserad av att träna, bara kötta. =D
Vilket monster han är! De som stod bredvid såg ut som små barn.
Sydafrikanens hemsida (http://www.bigarnie.co.za/strongman/index.htm)
snyggt lyft olof!
Tack, dock så var det, det enda bra lyft jag gjorde i tredjeförsöken men det kan ju nästan bara bli bättre :)
Tack, dock så var det, det enda bra lyft jag gjorde i tredjeförsöken men det kan ju nästan bara bli bättre :)
böjen snackar jag om nu, den va riktigt snygg. lätt snabbt ner och snabbt upp samt bra läge och lutning.
vad blev ditt totala?
Herkulez
2005-07-09, 10:04
siders försök på 360 var ju helt sjukt, såg ut som att det var en tom stång han lyfte *screwy*
siders försök på 360 var ju helt sjukt, såg ut som att det var en tom stång han lyfte *screwy*
bah, vem klarar inte det med tröja, stor mage, stor brygga.. luft i lungorna som han pushar på med? just det, INGEN annan klarar det.
gjorde han inte 365 nyss på tävling?
det lyftet va helt sjukt, såg det förra gången med och blev lika imponerad då :bow: :bow:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.