Visa fullständig version : Farmor Anka i ny video
Första klippet högst upp till höger ser ut att bli en riktig höjdare i sommar..
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=29&clipID=1601
Gabriel_
2005-07-06, 00:10
ja herregud...
Seriöst, den dumme fan borde inse när hon tittar på sin video att regissörerna driver med henne!
hahah den var ju riktigt komisk! :D
Seriöst, den dumme fan borde inse när hon tittar på sin video att regissörerna driver med henne!
Hahah!
Regisserad av Paradise Hotel kollegan Patrick Larsson
:laugh:
Gabriel_
2005-07-06, 00:51
eller är det hon som blivit sänd hit ifrån en annan planet för att driva med oss?
bara en tanke.
Farrmor Anka / Crazy Frog ännu en gång! :D
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=46583
FinnPower
2005-07-06, 12:00
Ja, det är sorgligt...... *screwy*
bättre än jag trodde ändå, med tanke på att man vet vem tjommen är.
Megatuttarna
2005-07-06, 14:31
Jävla patrask. Begå harakiri för i helvete.
Brisk Snu Garvo
2005-07-06, 14:34
Hon är inte snygg som många idioter tycks tro, det är inte Emma eller läpp slynan heller. jag tror att medierna driver med dom. *screwy*
Tack för den, min penis kommer aldrig stå igen *cry*
Hon ser ut som en gammal gammal heroinist som tar ankhormoner.
Fyfan vad ful hon är. Hon är så jävla ful att hon får linda trosing att se fantastisk ut.
s_himself
2005-07-06, 18:41
Hon ser ut som en gammal gammal heroinist som tar ankhormoner.
Fyfan vad ful hon är. Hon är så jävla ful att hon får linda trosing att se fantastisk ut.
Hon är ju snygg..
om man kapar huvudet alt trär över en sån papperspåse med en bild på bra pitt eller nåt ;)
Coldsmith
2005-07-06, 18:43
ja det är tragiskt. När ska hon inse att att Walt Disney använde henne som mall för ankorna.
En jobbig duckface med ett jävla ego och urdryg attityd. HALLÅ folk hatar dig inte för att du är snygg! Det är för att du är dumdryg!
Kebab-Arne
2005-07-06, 18:56
Vem fan bestämmde att hon skulle vara snygg? Patetisk video, även jag inte kollade så mycket av den.
Inte för jag någon gång läst eller kollat i en Playboy (ska jag skryta eller skämmas?) men hur fan kan Linda R*sing komma att vara med i den tidningen? Brudarna lär ju vara lite fräschare än 30+ åriga morsor som gör misslyckade läppoperationer?
TrasMannen
2005-07-06, 19:12
Den tjejen har endast dom egenskaperna jag avskyr i tjejer. haha. fyfan va jag hatar henne, det e läskigt :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.