Logga in

Visa fullständig version : Psykos

Bolio
2005-07-05, 03:10
Inatt satt jag och pratade i telefon med min tjejkusin på hennes hemtelefon (hon har ingen mobiltelefon). Hon satt och berättade om sin dag och hur jobbig den hade varit och hur en äckelgubbe hade förföljt henne efter jobbet och frågat henne ifall hon ville gå ut med honom. Hon hade dissat honom och begett sig raka vägen till sin etta i Eskilstuna där hon bor ensam. Hursomhelst sa hon "vänta en sekund, jag kommer, ska bara fixa lite mat", varpå jag sa "ok". Vi la alltså inte på. Sen gick det någon minut och jag tänkte "men Gud vad hon tar tid på sig". Så gick det fem minuter, tio minuter, tjugo minuter. Jag satt och skakade. Tänkte "VAFAN KAN TA SÅ JÄVLA LÅNG TID?". Den här tjejen är alltså som en syster för mig. Sen hursomhelst gick det i princip 40 minuter och jag höll på att flippa ur helt och hållet. Låg och bokstavligt talat skakade och svettades i min säng med luren fortfarande tryckt mot örat där jag försökte urskilja något ljud, men hörde ingenting. Så när runt 40 minuter hade gått tänkte jag "ok, hon brukar ta lång tid på sig, men nu ringer jag 112". Då PRECIS kommer hon tillbaks och säger "ASSSSSSSSÅÅÅÅÅÅ SHIT SORRY EN KOMPIS ROPADE PÅ MIG DÄR NERE SÅ JAG GICK UT OCH KOLLADE VAD HON VILLE". Ok? Vad fan svarar jag henne? Jag sitter alltså och fortfarande skakar och kan inte tro att det är sant. Jag la på. Hon ringde upp mig och sa "men baby förlåååt, glömde bort telefonen helt och hållet, min kompis var rädd för sin kille, han är arg på henne och full så jag lugnade ner henne". Eh? Vafan.

Jag ska tammefan ta och åka ner till Eskilstuna och spöa henne imorgon bitti. Skiter i vad lagen säger och vad god moral säger. Har aldrig i mitt liv varit så jävla rädd. Och jag har försökt hålla mig "lugn" genom att skriva på kollo, äta lite och skit, men inte ens femtio roppar hade lugnat ner mig. Var hur nära som helst på att ringa snuten, fastän jag vet att hon har grejer i sin lägenhet som snuten helst inte ska hitta... Shit. Jävla psykoskväll. Om jag inte drar ner dit och spöar henne imorrn är jag den största mesen som någonsin levt på denna jord.

Bolio
2005-07-05, 03:14
Och det värsta var att jag ju inte hörde något ljud och jag vet att hon inte är dum och öppnar dörren för främlingar och att hon alltid är jättenoga med att låsa sin dörr. Hade jag hört något ljud kunde jag åtminstone ringa snuten, men det där var det värsta hon kunde ha gjort mot mig. Fifan. Eller så är det bara jag som är överkänslig. Men det kan jag fan inte vara. Jag bryr mig om den här jävla idioten.

Bobo
2005-07-05, 03:48
Jag ska tammefan ta och åka ner till Eskilstuna och spöa henne imorgon bitti. Skiter i vad lagen säger och vad god moral säger. Har aldrig i mitt liv varit så jävla rädd. Och jag har försökt hålla mig "lugn" genom att skriva på kollo, äta lite och skit, men inte ens femtio roppar hade lugnat ner mig. Var hur nära som helst på att ringa snuten, fastän jag vet att hon har grejer i sin lägenhet som snuten helst inte ska hitta... Shit. Jävla psykoskväll. Om jag inte drar ner dit och spöar henne imorrn är jag den största mesen som någonsin levt på denna jord.

Jag vet inte om det kan ses som ett fullt godtagbart beteende faktiskt. Förstår att du blev skraj som fan, men imorrn kommer du nog bara vilja kraaaammaaas :)

Jense
2005-07-05, 05:24
fram med svärdet och res ner

Tolkia
2005-07-05, 08:15
Nu vet du varför morsor blir så förbannade när man kommer hem tre timmar senare än man sagt ... :D

Jet
2005-07-05, 08:26
Det blir nog bättre när du sovit av dig spliffen kamrat. Men till nästa gång ringer du istället någon broder i E-tuna som åker dit och kollar, så slipper du oroa dig...

:D

daja
2005-07-05, 08:27
när du satt d'r så tappert och väntade på henne, fanns det inte mer som talade för att hon bara hade glömde bort att du var i telefonen än att någonting "hemskt" hade hänt?

J.Saarela
2005-07-05, 08:29
Kom ihåg min vän du gör vad du vill *** är större än lagen.

Pellefant
2005-07-05, 08:37
Man känner sig verkligen populär när man blir bortglömd i telefon. :(

Jet
2005-07-05, 08:39
För många år sen hade jag en polare vars syster betedde sig som en riktig flödderskalle... Man ringde dit, bad att få snacka med polaren, sen bara la hon luren utan att kalla på honom, vilket gjorde att man inte kunde ringa upp igen heller!! Och hon gjorde så med alla det lilla aset.

Cilia
2005-07-05, 09:09
där orden tar slut ta våldet vid!

du verkar vara en snäll kusin iaf så tror inte att du gör slag i saken.

Tabac
2005-07-05, 09:15
Förstår inte problemet.
Det är väl bara att lägga på och ringa upp lite senare. Jag har haft folk som ringt upp och gått ifrån luren och somnat.
Jag skulle inte arbeta upp mig så mycket för att sitta i en tom telefonlur.

palme
2005-07-05, 09:27
Bolio - Broder - Köp en mobil åt henne istället broder! Så får du alltid tag i henne i fortsättningen :thumbup:

Kwon
2005-07-05, 09:30
Förstår inte problemet.
Det är väl bara att lägga på och ringa upp lite senare. Jag har haft folk som ringt upp och gått ifrån luren och somnat.

Han var ju orolig eftersom hon just berättade att hon blivit förföljd av en äckelgubbe.

Att något plötsligt kunde ha hänt var nog en tankegång när det blev tyst i luren.

LexSinner
2005-07-05, 09:32
Förstår inte problemet.

Nu trodde väll bolio förvisso att det hänt nått obehagligt med kusinen. Om jag trodde det hänt min kusin nått skulle jag knappast lägga på luren och försöka ringa igen senare... :confused:

Kwon
2005-07-05, 09:34
Tror Tabac missade varför bolio blev upprörd.

skaparn
2005-07-05, 09:42
Borde du inte spara dina krafter till att hacka "äckelgubben" i bitar?

aliquis
2005-07-05, 09:42
pratade i telefon med min tjejkusin
"men baby förlåååt"
*rolleyes*

Matte_Maiden
2005-07-05, 09:43
Jag förstår mycket väl att du blev orolig, jag blir fan orolig över mindre saker. Vissa personer reagerar starkare på sådant och andra bagateliserar det, jag föredrar att vara den första då det verkligen händer något.

Men jag tycker nog att det räcker med att du säger att du blev jätterädd till henne och att du vill att hon säger till innan hon springer iväg 40 min nästa gång ni talar i telefon.

Herkulez
2005-07-05, 09:51
Dags för ett hedersmord kompis.

närå klart man blir orolig som fan, men lite klantigt av henne att glömma bort telefonen dock.

hangatyr
2005-07-05, 09:53
det verkar inte så smart att misshandla någon som du vill skydda från en snuskgubbe. konstigt skydd: att ge henne stryk.

Jet
2005-07-05, 10:18
det verkar inte så smart att misshandla någon som du vill skydda från en snuskgubbe. konstigt skydd: att ge henne stryk.

Det finns en logik i detta någonstans......

Gabriel_
2005-07-05, 10:30
vilken fantasi värld hon måste leva i om hon lyckas glömma bort att hon pratade med dig i telefon? skulle också flippa om någon av mina systrar gjorde så.. tjejer..

Bolio
2005-07-05, 12:22
Ok. Nu är jag hemma igen. Kunde inte somna, så jag åkte ner dit klockan 07:00 för att snacka med henne och tillbaks. (Synd var det om min stackars polare som fick skjutsa mig, he-he...) Hursomhelst slog jag inte henne, jag var tönt och kunde inte. Eller snarare ville inte. När jag satt där i hennes lägenhet kom jag på att jag egentligen inte var arg på henne utan situationen och min egen maktlöshet.

Fast jag gör nog som Broder palme skrev, jag köper idioten en mobil. Men det här var i alla fall så jävla äckligt. Jag är inte van vid att bry mig om människor liksom.

aliquis? ja? Du vet, tjejer säger sånt. Man behöver inte vara tillsammans eller så för att en tjej ska kalla en för "honey" eller "baby". Det är sånt man säger år 2005. Den erfarenheten skulle du också haft ifall... ja. =) Kram.

Jag vill också tacka för P4ls stöd i denna fråga, det betyder väldigt mycket för mig. *** ger en styrka i svåra tider.

Gabriel_
2005-07-05, 12:28
Ok. Nu är jag hemma igen. Kunde inte somna, så jag åkte ner dit klockan 07:00 för att snacka med henne och tillbaks. (Synd var det om min stackars polare som fick skjutsa mig, he-he...) Hursomhelst slog jag inte henne, jag var tönt och kunde inte. Eller snarare ville inte. När jag satt där i hennes lägenhet kom jag på att jag egentligen inte var arg på henne utan situationen och min egen maktlöshet.

Fast jag gör nog som Broder palme skrev, jag köper idioten en mobil. Men det här var i alla fall så jävla äckligt. Jag är inte van vid att bry mig om människor liksom.

aliquis? ja? Du vet, tjejer säger sånt. Man behöver inte vara tillsammans eller så för att en tjej ska kalla en för "honey" eller "baby". Det är sånt man säger år 2005. Den erfarenheten skulle du också haft ifall... ja. =) Kram.

Jag vill också tacka för P4ls stöd i denna fråga, det betyder väldigt mycket för mig. *** ger en styrka i svåra tider.

köp en mobil med gps funktion.. så kan du hitta henne när du vill ;)

Bolio
2005-07-05, 12:29
köp en mobil med gps funktion.. så kan du hitta henne när du vill ;)

Haha, ok. Så mycket tycker jag inte om henne. Visst är vi som syskon och har vuxit upp varandra, men det finns gränser. :D

Gabriel_
2005-07-05, 12:32
Haha, ok. Så mycket tycker jag inte om henne. Visst är vi som syskon och har vuxit upp varandra, men det finns gränser. :D

kärleken har väl inga gränser?

sen om du vill vara lite extra säker kan du ju installera övervaknings kameror i hennes lägenhet när du har bjudit bort henne på spa.

;)

Bolio
2005-07-05, 12:36
LOL. Spa? Ok, så mycket tycker jag verkligen inte om idioten! Hon kan få ett kinderägg eller nåt.

mini
2005-07-05, 12:38
Ok, så mycket tycker jag verkligen inte om idioten! Hon kan få ett kinderägg eller nåt.

Det är kärlek det. :love:

Gabriel_
2005-07-05, 12:39
Det är kärlek det. :love:

verkligen.. har du inte sett hur glada människorna verkar vara på kinderägg reklamerna?

Bolio
2005-07-05, 12:41
Och försök inte att få det här att framstå som att jag är en "bra vän", eller att det skulle handla om "syskonkärlek". Jag skiter i henne egentligen. Jag vill bara åt hennes snygga vänner med förnäma klitorisar.

Gabriel_
2005-07-05, 12:44
Och försök inte att få det här att framstå som att jag är en "bra vän", eller att det skulle handla om "syskonkärlek". Jag skiter i henne egentligen. Jag vill bara åt hennes snygga vänner med förnäma klitorisar.

:laugh:

Hur är en förnäm klitoris förresten? aldrig haft chansen att få testa på en sådan.

Bolio
2005-07-05, 12:54
Vad är förnämt? Vilken betydelse kan ordet ”förnäm” ännu ha för oss idag? Hur förråder sig, hur igenkänner man under denna det begynnande pöbelväldets tunga olycksbådande himmel, som gör allt blygrått och ogenomskinligt, den förnäma klitorisen? – Det är inte formen som bevisar henne – formen är alltid mångtydig, alltid outgrundlig –; det är inte heller ”djupet”. Man finner bland slampor och fina damer nog så många som genom sina klitorisar förråder vilket djupt begär efter förnämhet som driver dem därhän: men just detta behov av förnämhet är väsensskilt från den egentligen förnäma klitorisens behov, och rentav det vältaligaste och farligaste tecknet på dess avsaknad. Det är inte formen, det är lukten som här avgör, som här fastställer en rangordning, för att nu återuppta en gammal, religiös formel i en ny och djupare mening: något slags grundövertygelse som den förnäma klitorisen har beträffande sig själv, något som inte kan sökas, inte hittas och kanske inte heller låter sig förloras. – Den förnäma klitorisen luktar gott.

Jet
2005-07-05, 13:09

Tack för det uttrycket! Från klarhet till klarhet *flex*

Matte_Maiden
2005-07-05, 14:15
Joina B4P! =) Bolio 4 President.

Brisk Snu Garvo
2005-07-05, 14:55
Är din kusin också en låtsasgangster ?

Matte_Maiden
2005-07-05, 15:29
Är din kusin också en låtsasgangster ?
Näe, hon är the real shit. =)

Cilia
2005-07-05, 15:49
du är en riktig mjukiskille du!
du kommer att bli en bra toffel den dagen du bestämme dig för att stadga dig.
så söt, jag ser dig framför mig

Myten
2005-07-05, 16:00
Trappa ner på drogerna?

Bolio
2005-07-05, 16:17
du är en riktig mjukiskille du!
du kommer att bli en bra toffel den dagen du bestämme dig för att stadga dig.
så söt, jag ser dig framför mig

:/

Bolio
2005-07-05, 16:17
Trappa ner på drogerna?

Trappa upp på medicinerna?

palme
2005-07-05, 16:19
Trappa upp på medicinerna?

Låter bra! Gör så!