Visa fullständig version : Leon fyller år.
Tjohooo.
Jättegrattis på dig.
http://bestsmileys.com/birthday1/17.gif
Gabriel_
2005-07-03, 23:06
congrats!
Grattis så himla mycket hörru
Stor bamsekram till Leon *flex* .... Må tidens tecken hålla sig ifrån dig många år framöver
Må tidens tecken hålla sig ifrån dig många år framöver
To late... men grattis ändå..
;)
:D
To late... men grattis ändå..
;)
:D
IRL hade det varit värt ett bollträ över läppen, men eftersom du är överMOD så nöjer jag mig med att säga att det var ofint
Arne Persson
2005-07-03, 23:19
Stort grattis min vän! :cheers: :cheers: :cheers:
Tack så mycket!som nybliven 31 åring känns det lite tungt men what a hell :cheers:
Grattis på födelsedagen Leon.
IRL hade det varit värt ett bollträ över läppen, men eftersom du är överMOD så nöjer jag mig med att säga att det var ofint
Till skillnad från dig så använde jag en ironi-smiley...men givetvis är din riddare-i-skinande-rustning-to-the-rescue approach noterad, även om jag är övertygad om att Leon kan ta det som det skämt det är.
Till skillnad från dig så använde jag en ironi-smiley...men givetvis är din riddare-i-skinande-rustning-to-the-rescue approach noterad, även om jag är övertygad om att Leon kan ta det som det skämt det är.
Ja, för annars vore det ju att kasta sten i glashus.. "Mr. 30-somethinggoingonbald".. :D
Matte_Maiden
2005-07-03, 23:41
Grattis! :)
Rustningen är tyvärr på rengörning efter helgens bravader, det är bara blekfeta IRL-Jet framför skärmen..
Men ingen skada skedd, svärdet ställs tillbaka i vapenstället, och hästen ställs i spiltan över natten....
Jag älskar er alla, puss :D
Ha ha fick inte in bilden då den var för stor,så jag lämnade det till min sekreterare :D Här har ni kärringen her self!!!!!! :laugh:
Grattis Leon! Du såg ju fett bra ut för att inte ha legat med mig. ;)
Hört talas om ohyrespray,jag är besprutad! :laugh: Kan antagligen vara därför! :D
Hört talas om ohyrespray,jag är besprutad! :laugh: Kan antagligen vara därför! :D
Därför du ser bra ut? ;)
Det där var faktiskt ingen diss heller. Du ser bra ut tönt. Ta det som en komplimang och låt dig glädjas däröver. Det är inte ofta jag säger till någon på Internet (förutom Arne såklart) att de ser bra ut.
Nice!
O GRATTIS än en gång! :D
Det där var faktiskt ingen diss heller. Du ser bra ut tönt. Ta det som en komplimang och låt dig glädjas däröver. Det är inte ofta jag säger till någon på Internet (förutom Arne såklart) att de ser bra ut.
TACK! :em:
mangemani
2005-07-04, 00:24
På Leon´s begäran
jisses
:naughty: väldigt fina ögon.
grattis :)
King Grub
2005-07-04, 05:48
Grattis!
http://bestsmileys.com/birthday1/25.gif
Herkulez
2005-07-04, 06:47
Grattis bruden.
*yourock*
*fniss jet sa bamsekram, hur ghey kan man bli*
LexSinner
2005-07-04, 08:26
Grattis, Grattis :cool:
Arne Persson
2005-07-04, 08:30
"Also sprach Zarathlilldrule"
J.Saarela
2005-07-04, 09:05
Grattis du mörka skönhet
Arne Persson
2005-07-04, 09:56
Grattis du mörka skönhet
Kan intyga att det påståendet inte är taget i luften! :)
Kan intyga att det påståendet inte är taget i luften! :)
Med tanke på bilden, eller? ;)
Arne Persson
2005-07-04, 10:17
Med tanke på bilden, eller? ;)
Nix, inte bara det! Jag råkar känna nämnda dam sedan ett antal år tillbaka. Dessutom tränar hon naturligtvis på X-Act i Lödde. ;)
krakowww
2005-07-04, 10:26
Grattis!
Nix, inte bara det! Jag råkar känna nämnda dam sedan ett antal år tillbaka. Dessutom tränar hon naturligtvis på X-Act i Lödde. ;)
Där även du tränar lr? Det förklarar isof dina 1000 set triceps pass!:D
Grattis Leon, ett tips.
Nu när åldern börjar ta ut sin rätt, ta MÅNGA BILDER OCH LÄGG UT HÄR MEDANS DU FORTFARANDE KAN! SNART ÄR DET FÖRSENT!
Herregud, må Leon se detta guds meddelande...
Kommer P4Ltårta med posten! :hbang:
AFanatic
2005-07-04, 11:14
Grattis på're!
AngelLove
2005-07-04, 12:13
Grattis fran Canada...
Ha en bra dag och du, man ar inte aldre an man kanner sig..
Fatalist
2005-07-04, 12:17
Grattis! Glöm inte att :cheers: :eating:
Off-Topic: Jag tror jag ska vara sur på dig ett tag för att du inte har berättat att du har KÄNDISAR på gymmet numer
Grattis bruden.
*yourock*
*fniss jet sa bamsekram, hur ghey kan man bli*
haha ja, men han är ju söt ändå
Gjattis annananan! stoj kjam.
ses till helgen om sig jobbar
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.