Visa fullständig version : Krakowww: slutet av deffen
krakowww
2005-07-03, 17:48
Såja nu är deffen avslutad. Den höll på i totalt 23 veckor varav en vecka var en vilovecka och jag inte gick ner något. Totalt gick jag ner 13-14 kilo. Jag skulle ha velat gått ner lite mer eftersom jag fortfarande har en hel del kvar att ta av, men jag kände att jag inte orkar deffa mer just nu.
Här kommer lite bilder som togs under sista veckan av deffen. Jag väger ca 86kg på dem. Lägg gärna märke till den fina rövsvetten.
Lite bilder från början av deffen kan ni se här (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=38724)
Andra bilder som togs under deffen kan ni se i fototävingen och vill ni läsa mer så kan ni göra det in min Träningsjournal (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=29451)
Slartibartfast
2005-07-03, 17:54
Stor skillnad! Väldigt bra jobbat. Bra rövsvett.
pellepedal
2005-07-03, 18:08
Bra jobbat.
Se till att inte öka nåt i bf% nu.
krakowww
2005-07-03, 18:24
Tack. Vi får se lite hur det går, jag brukar ha lätt för att gå upp i bf% men jag ska fortsätta med cardion och försöka att inte svulla allt för mycket.
Det är fortfarande lite mer som jag tycker att du borde ta bort när du ändå håller på, men bra jobbat i vilket fall :)
Bra jobbat men ta det lungt i solen!
Ser ut som en fetare version av Pez med bättre rygg och sämre armar!
Tycker du kan skala av mer!
Hehehe. Det är fan sant :D
Ser riktigt bra ut :hbang:
MEN lider du av brutal rövsvett eller nått sånt? ;) *whatever*
Rock'nRoll
2005-07-06, 09:45
Ser grymmt ut, börja bygg nu så kan vi deffa mer nästa vår!
krakowww
2005-07-08, 01:32
Javisst jag borde kunna ta bort lite mer, men jag känner att efter nästan ett halvårs deffande nu så börjar orken att deffa tryta. Jag ska försöka gå upp i vikt sakta nu fram tills nästa vår och då kanske det kan bli en deff igen eller så väntar jag ytterliggare ett år.
Varför ska du gå upp i vikt?
krakowww
2005-07-08, 18:28
Jag vill satsa på att lägga på mig mer muskler och det blir svårt om jag inte samtidigt går upp i vikt.
Karate_kid
2005-07-08, 18:34
Hur har måtten förändrats ? Har du tappat nån styrka ? Midjemåttet, hur mkt har du tappat ? Bra gjort :thumbup:
:thumbup:
allan
Karate_kid
2005-07-08, 18:40
Bra jobbat men ta det lungt i solen!
Tycker du kan skala av mer!
benen då?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.