Visa fullständig version : Ronnie Frikkin Coleman!!!
Snabel123
2005-07-02, 22:22
tjosan alla kollo knuttar. mitt liv ar fullandad :P eller nastan, som ni ser har jag svart for att anvanda svenska bokstaver, thats because im in usa :)
sahar va det, vi sitter i en resturang,jag min kusin och hans kompis. helt plotsligt kommer vi in pa samtalsamne ronnie coleman, och da sager min kusins polare, den stora n*gern som jobbade som polis i arlington? jag sager YES. och da sager han att han kanner han och ryan, hans tranare. Tror ni att mina ogon ville ploppa ut eller :D. men iaf sa aker vi till arlington som ligger nara dallas(40min) och drar till metroflex o traffar ryan, tranarn med mustach som ar med i filmerna :D. men ingen ronnie syns till :( sa jag tar en massa bilder med ryan och gymmet sa batterierna tar slut. plotsligt sa har man dunka dunka musik fran en gul HUMMER and guess who comes. ronnie coleman :D
karln ar enorm its crazy. my life is complete :P
Vi ska åtminstone få se bilderna på Brian. Annars är du värsta lögnaren. Och vadå Ryan? =( Du ljuger, sluta. Jag blir ledsen.
Snabel123
2005-07-02, 22:26
Vi ska åtminstone få se bilderna på Brian. Annars är du värsta lögnaren. Och vadå Ryan? =( Du ljuger, sluta. Jag blir ledsen.
haha sorry han heter brian inte ryan :/ my bad. yes ska kolla nu om kussen har bilderna pa kameran.
Fixa bilder på Coleman också, ladda batterierna!
Tummen upp pose etc.
Vill du tjäna tre hundra spänn? Skriv "bolio är grövre ->" på en lapp och håll den i handen när du tar bild med Ronnie så att den pekar mot honom. Gör du det har du 300 spänn och fett med respekt i förorten.
Snabel123
2005-07-02, 22:30
Fixa bilder på Coleman också, ladda batterierna!
Tummen upp pose etc.
tja kanske att vi gor en trip till arlington igen, far se. brian sa att det ar off season for ronnie. han har blivit lite konstig, han har tydligen borjat tranna med en annan snubbe hemma hos honom. och att han har konstigare traningstider. men bilderna pa gymet och med brian kommer komma upp, promise.
tja kanske att vi gor en trip till arlington igen, far se. brian sa att det ar off season for ronnie. han har blivit lite konstig, han har tydligen borjat tranna med en annan snubbe hemma hos honom. och att han har konstigare traningstider. men bilderna pa gymet och med brian kommer komma upp, promise.
Vad menar du med att han har blivit lite konstig?
För att han tränar hemma istället för på Brians gym?
Kebab-Arne
2005-07-02, 22:43
Hade jag ett hemmagym i stil med Ronnies skulle jag inte sätta min fot ett vanligt gym igen.
Grymt förövrigt! :hbang:
Snabel123
2005-07-02, 22:46
Vad menar du med att han har blivit lite konstig?
För att han tränar hemma istället för på Brians gym?
japp eftersom brian alltid tranat han sa tycker han att han borjar bli lite konstig av sig, dyker inte upp pa traningarna i metroflex o sa.
Hade jag ett hemmagym i stil med Ronnies skulle jag inte sätta min fot ett vanligt gym igen.
Grymt förövrigt! :hbang:
Ja, det är väl inte så konstigt.
japp eftersom brian alltid tranat han sa tycker han att han borjar bli lite konstig av sig, dyker inte upp pa traningarna i metroflex o sa.
Ok, förstår.
Det är Brian som saknar Ronnie mao.
Snabel123
2005-07-02, 22:48
Ok, förstår.
hehe ahh det var brian som sa det. Hur far man upp bilder? har bilderna pa datorn nu, vart ska man ga och hur gor man :)?
manage attachments - bläddra - välj fil
Klicka manage attachments, bläddra (välj bild) och upload.
skyyyyyyyyyyyynda :D
EDIT:
Snabel123
Last Activity: Today 21:53
Managing Attachments @ 21:53
snart så
skyyyyyyyyyyyynda :D
EDIT:
Snabel123
Last Activity: Today 21:53
Managing Attachments @ 21:53
snart såDags att ställa in rätt tids-zon i inställningarna? :p
Dags att ställa in rätt tids-zon i inställningarna? :p
Trivs bättre 2 timmar bakåt i tiden
[Insert smiley]
Snabel123
2005-07-02, 23:03
har ar 2 bilder. jag till vanster om brian
dom va sa stora, fick forminska
Kebab-Arne
2005-07-02, 23:07
Ok, förstår.
Brian har om inte annat fått fett med gratis reklam för hans gym tack vare Ronnie.
Schyssta bilder! Nån mer? :)
Snabel123
2005-07-02, 23:14
lite i lokalen.
hunden ar brians jakthund :P. helt galen, dom jagard vildsvin redneck style med spjut och texas pittbulls :)
frikkin amazing! ;)
mer! :thumbup:
mycket nice :thumbup: :thumbup:
Snabel123
2005-07-02, 23:43
tja det var allt, drar fram mer nar jag kommer till sverige, ska till beachen nu :). ha d fint alla kollo knuttar :)
Hoppas nu du får med Coleman på bild innan du lämnar Texas.
Be Brian ta kort så får Coleman göra tummen upp pose hehe
Lycka te och schyssta kort!
Äre Jazman från Gävle? :D
Brian har om inte annat fått fett med gratis reklam för hans gym tack vare Ronnie.
Schyssta bilder! Nån mer? :)
Jo, det kan jag förstå, men jag gissar också att Brian alltid ställt upp för Ronnie (även innan han blev känd), låtit honom träna gratis och hjälpt till så jag tror han känner att det är en two way street.
Det känns nog som att hans kompis har lämnat honom i sticket och tränar ej med han längre *cry*
Gabriel_
2005-07-03, 01:03
imponerande faktiskt =)
Herkulez
2005-07-03, 01:35
du ljuger, såg en annan kille posta samma bilder för 4-5månader sen på ett amerikanskt forum *grr*
J/K coolt =)
Men jag tror att jag bor i samma stad som killen på bilderna.
Jag skriver på samma forum.
Tricklev
2005-07-03, 03:05
Jag är bror med han(sug på den ni)
Lasse Kongo
2005-07-03, 06:42
Fan va coolt
lite avis blir man allt =)
Fan va coolt
lite avis blir man allt =)
me 2!
Har man som Mr. Coleman spenderat mer på sitt gym hemma än han pröjsade för sitt hus så kanske det inte är så konstigt att han tränar hemma :thumbup:
Har man som Mr. Coleman spenderat mer på sitt gym hemma än han pröjsade för sitt hus så kanske det inte är så konstigt att han tränar hemma :thumbup:
Det är ju sant, men om OP meddelar Brian att han skall ta kort för Kolozzeum, så kan ju Brian ringa Cole så han dyker upp.
Får Cole veta att det är Kolozzeum som skall ha bilderna kommer han ju på stört.
Snabel123
2005-07-03, 20:12
ja hultman det ar Jazze fran Gavle :). och nej bilderna ar inte fejk om du tror det Herkulez. har du sett samma bilder pa ett amerikanskt forum 4-5 manader sen sa ar du nog en av dom fa som gjort det for bilderna ar tagna i slutet av juni... :D
ni som undrar varfor ronnie blir sa jakla svettig pa gymet ar for att gymet inte har nan AC :P , ap varmt va det nar man trana nar det ar 101 farenheit :) ( runt 40 grader)
utsedd till en av usa's mest harcore gym
Herkulez
2005-07-04, 07:08
ja hultman det ar Jazze fran Gavle :). och nej bilderna ar inte fejk om du tror det Herkulez. har du sett samma bilder pa ett amerikanskt forum 4-5 manader sen sa ar du nog en av dom fa som gjort det for bilderna ar tagna i slutet av juni... :D
jag skämtade...J/K = Just kidding.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.