Visa fullständig version : Var får du mest träningsvärk?
Sheogorath
2005-07-02, 08:56
Själv får jag säga baksida lår. Det kan värka i nästan en hel vecka, och det även om jag kör med en rutin kroppen är väl adapterad till... Stelbenta marklyft is the shit.
(pollen avser den rutin du normalt kör. det är inte så svårt att få en sjuk värk i nästan vilken muskel som helst när man byter rutin...)
Fultjack
2005-07-02, 09:02
är väldigt olika, hade sån sjuk träningsvärk i vaderna sist i flera dagar, kändes som kramp, lättare att säga så här, ända muskelgrupperna jag INTE får träningsvärk i är biceps och axlar
Vaderna helt klart , då eftersom ja kör dem en gång i halvåret kanske.
Sjukaste träningsvärken får man helt klart när man har fått för sig att köra utfallssteg. Finns det nån övning som ger jävligare träningsvärk?! (baksida/insida lår)
Framsida lår, om man sitter still ett tag o ställer sig upp går man ju som en 80 åring ett tag. zee pain
Sheo: Det verkar som du ska bli den nya robbelirobban med alla pollar du startar :em:
Frippe_L
2005-07-02, 10:14
just nu är det röven som värken sitter då jag nyss cyklat på skogsvägar i 2h. men annars vader.
Den värsta träningsvärken jag har varit med om va när jag spelade badminton i 6 timmar.....lår, vader, hela den vänstra sidan av kroppen, hade det otroligt länge
krakowww
2005-07-02, 10:35
Bröstet eller benen brukar vara värst.
Kebab-Arne
2005-07-02, 10:36
Tror det blir bröst...
Men är olika från gång till gång...
träningsvärk i benen sitter i längst men just nu har jag träningsvärk i utsidan av benen och det finns inte som alternativ.
annars beror det väl på vad man har tränat och hur tungt.
fast ben och rumpa är roligast att ha träningsvärk i.
High1ander
2005-07-02, 11:17
Jag får lätt träningsvärk i brösten, men det gör som ondast i vaderna. När jag hade totalt pumpat sönder mina vader och dagen efter så gav en "tjejkompis" massage som var rena tortyren, lovar att de gjorde mer ont än då jag bröt 2 ben i handleden... Iofs, jag skulle gärna ta en sådan massage från henne igen bara man får vara nära henne :em:
High1ander
2005-07-02, 11:19
träningsvärk i benen sitter i längst men just nu har jag träningsvärk i utsidan av benen och det finns inte som alternativ.
annars beror det väl på vad man har tränat och hur tungt.
fast ben och rumpa är roligast att ha träningsvärk i.
Jo, det är ju kul att ha träningsvärk så folk tror att man precis haft en kärleksnatt i fängelset, där man råkade tappa tvålen i dushen...
Latsen brukar jag få hysterisk träningsvärk i efter ett uppehåll. Senaste gången var det verkligen outhärdligt, jag låg nästan och kved hela dagen.
Men utan uppehåll är det nog framsida lår. Det är ju iaf där det märks, brösten använder man ju inte i vardagen.
Jo, det är ju kul att ha träningsvärk så folk tror att man precis haft en kärleksnatt i fängelset, där man råkade tappa tvålen i dushen...
mm, speciellt när man jobbar med massa kåta kvinnor.
Det är inte många pass (under 5st) under hela min karriär som jag INTE har haft värk i pecsen.Benen får bli god 2:a.
Gabriel_
2005-07-02, 11:29
traps och latsen efter ett pass boxning.. då kan det bränna rejält.
mini_Arnold
2005-07-02, 11:44
Hela ryggen, magen och benen
lårens framsida är helt klart en kandidat till förstaplatsen hos mig
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.