Logga in

Visa fullständig version : Inbjudan till Kolozzeums Årliga Stockholmsträff 23 juli!

Sidor : [1] 2 3

Pez
2005-07-02, 02:04
Härmed är det spikat - den årliga sthlmsträffen går av stapeln Lördagen 23 Juli!
Tid: 15-ish.
Plats: Rålambshovsparken, T-bana Fridhemsplan alt. Thorildsplan. Närmre beskrivning/karta kommer.

Mat får man ta med sig själv, grill ordnar vi med. Dryck medtages efter eget huvud, modsen föredrar kall öl på en varm sommardag.

Aktiviteter: Förslag mottages tacksamt. Kubb kommer finnas (langster älskar Kubb).

Anmäl gärna om ni tänker/ska försöka komma här i tråden eller direkt till företrädesvis mig.

Bilder från de tidigare träffarna hittar ni här. (http://www.jarod.se/images/gallery)

Mvh
/Kollomodsen

Herkulez
2005-07-02, 02:26
kul för er, man kanske skulle passa på att åka ner dit..........

Piranha
2005-07-02, 09:11
Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit åsså !!!

är i GBG och jobbar då.

Pez
2005-07-02, 09:35

är i GBG och jobbar då.
Nej, det går inte. Det får du ordna.

Herrkiss - ja det är klart. Sthlmsträffen är ju öppen för alla norr om skåne. Välkommen. :)

Vi räknar med att *** kommer ha representanter på plats för att delge allmänheten sin agenda samt informera om kommande aktioner.

Jense
2005-07-02, 09:35
jag och jorgen kommer

Jet
2005-07-02, 09:38
Nej, det går inte. Det får du ordna.

Herrkiss - ja det är klart. Sthlmsträffen är ju öppen för alla norr om skåne. Välkommen. :)

Du vet att jag kan köpa Clash för en slant så han ger dig en lusing får sådant snack :furious:

Allan
2005-07-02, 09:39
Kom igen nu - vi var flest förra året. Vi ska bli flest i år också.

allan

Pez
2005-07-02, 09:41
Du vet att jag kan köpa Clash för en slant så han ger dig en lusing får sådant snack :furious:
Jaja.. du är välkommen Geten.. skippa blodkorven och tala ur skägget bara.

Jense
2005-07-02, 09:42
Jaja.. du är välkommen Geten.. skippa blodkorven och tala ur skägget bara.

använder ni er av skotrar sådär nära vintern eller går det bra med bil?

Yankeee
2005-07-02, 10:01
Jag kommer även om jag inte är välkommen :D

Cilia
2005-07-02, 10:08
modsen föredrar kall öl på en varm sommardag.
även Grub?

själv dricker jag inte öl men det ser gott ut när andra dricker *s*

Peter
2005-07-02, 10:10
Jag åker till Gotland tidigt den morgonen. Men jag har ju aldrig haft möjlighet att vara med förut heller så det är som vanligt.

Herkulez
2005-07-02, 10:11

är i GBG och jobbar då.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ var ju pga dig jag mest hade tänkt åka upp :cryout:

Yankeee
2005-07-02, 10:11
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ var ju pga dig jag mest hade tänkt åka upp :cryout:

Men jag kommer istället? Skogsbackens andra underverk?

Allan
2005-07-02, 10:14
Jag drack öl förra året, men det förorsakade elaka blickar från delar av publiken, som satt där med sina påsar med malto och små riskakor. Och Grub var inte med! Kom dit, ta med en back, grillad kyckling och potatissallad är jättebra träffmat. Man kan också ta med sig engångsgrill - och försöka elda upp Rålis a la Pez - och köra på nåt kött där, fast det tar ju en jävla tid.
Kameror är kul, nåt att sitta på är bra, och en soppåse skadar inte. Jag tar med mig ett par frisbees, och kanske lite baseballgrejor.
Och på förekommen anledning - staffens åtaganden gäller träffen i Rålis, och att ha koppel på Clash och Ladd. Vill man fortsätta sen är det upp till er själva. Det var skaplig åldersskillnad förra året, så medan jag och Lasse sitter och drömmer om sjuttiotalet kan ni andra gå på Skansen.

allan

Allan
2005-07-02, 10:15
Men jag kommer istället? Skogsbackens andra underverk?

Ta med flickvännen också; hon på din avatar alltså....

allan

Jense
2005-07-02, 10:15
Jag drack öl förra året, men det förorsakade elaka blickar från delar av publiken, som satt där med sina påsar med malto och små riskakor. Och Grub var inte med! Kom dit, ta med en back, grillad kyckling och potatissallad är jättebra träffmat. Man kan också ta med sig engångsgrill - och försöka elda upp Rålis a la Pez - och köra på nåt kött där, fast det tar ju en jävla tid.
Kameror är kul, nåt att sitta på är bra, och en soppåse skadar inte. Jag tar med mig ett par frisbees, och kanske lite baseballgrejor.
Och på förekommen anledning - staffens åtaganden gäller träffen i Rålis, och att ha koppel på Clash och Ladd. Vill man fortsätta sen är det upp till er själva. Det var skaplig åldersskillnad förra året, så medan jag och Lasse sitter och drömmer om sjuttiotalet kan ni andra gå på Skansen.

allan

detta året kommer jag och jorgen. jag tar med mig ett flak pilsner. sen får folk glo så mycket dom vill. sen blir det väl ryggbiff och potatosallad för mig.

Yankeee
2005-07-02, 10:16
Ta med flickvännen också; hon på din avatar alltså....

allan

Hon är rätt blyg, tror inte hon vågar. Dessutom är chansen att vissa av medlemmarna kommer sno henne rätt stor ;)

Cilia
2005-07-02, 10:40
Hon är rätt blyg, tror inte hon vågar. Dessutom är chansen att vissa av medlemmarna kommer sno henne rätt stor ;)
hon kanske är rädd om frisyren med.
det kan ju blåsa en del i Rålis.

Piranha
2005-07-02, 10:42

Jag tycker hon ser rätt rynkig ut ( läs skrynklig ) , milf måhända ?

Pez
2005-07-02, 10:44
Tilläggas kan ju att alla är välkomna som vill komma - och ju fler desto roligare. Förra året var vi 20-25 st som dök upp, det vore kul om fler vågade komma - det är helt opretentiöst och vi har faktiskt jävligt kul på de här eventsen. Så få tummen ur och häng på! :thumbup:

PS. det är spöstraff på kommentarer som "jag skulle vilja men jag vågar inte för jag är för liten". :D

Jet
2005-07-02, 10:44

allan

Om jag dyker upp, kan jag lova att det det ska drickas öl..... Jag kan ha dem i min magväska

Jag älskar iofs Clash också

Arne Persson
2005-07-02, 10:47
Om jag dyker upp, kan jag lova att det det ska drickas öl..... Jag kan ha dem i min magväska

Från 80-90 talet? Hmm! Vi skulle kanske köra upp tillsamman och markera lite? HÖ HÖ HÖ

Jet
2005-07-02, 10:48
Från 80-90 talet? Hmm! Vi skulle kanske köra upp tillsamman och markera lite? HÖ HÖ HÖ

Inte omöjligt.... Finns fler vi kan ta med oss kanske.... De hade behövt lära sig ett och annat i 08

Sonny
2005-07-02, 10:49
hmm, 20min me tunnelbana, ska inte vå så svårt att pallra sig dit! :thumbup:

Arne Persson
2005-07-02, 10:50
Inte omöjligt.... Finns fler vi kan ta med oss kanske.... De hade behövt lära sig ett och annat i 08

Tänkte faktiskt i samma banor! :)

Jense
2005-07-02, 10:52
PS. det är spöstraff på kommentarer som "jag skulle vilja men jag vågar inte för jag är för liten". :D

ja för kommer jag är ni större.

Arne! vilken jävla värk jag har

precis
2005-07-02, 11:07
snygga tjejer från tidigare träffar :naughty:

fast å andra sidan ser man ju vilka man skulle få spö av också :D

jag skulle vilja men jag vågar inte för jag är för liten

Pez
2005-07-02, 11:11
Det brukar vara så.. stor i orden, liten på jorden.. ;)
Se till att göra gott på den där utmaningen då, vi ser gärna lite skåneraggare på plats. Jense kommer ju, värre än så kan det inte bli. Eller? :D

Jense
2005-07-02, 11:16
Se till att göra gott på den där utmaningen då, vi ser gärna lite skåneraggare på plats. Jense kommer ju, värre än så kan det inte bli. Eller? :D

nä, värre än så blir det inte.

Leon
2005-07-02, 11:17
Jodå!!! :naughty:

Pez
2005-07-02, 11:24
Som alla ser så är skåneligan väldigt kaxiga här.. frågan är om inte lite vadslagning är på sin plats.. under bordet sas.

Vem tror att Skåne ställer upp en full förstafemma den 23/7?
Jörgen, Jense, Geten, Arne och Leon... :D

Jet
2005-07-02, 11:26

Mest rädd att stjäla hela showen bara, Clash berättar anekdoter om sitt synnerligen konstiga leverne, och jag berättar för alla hur stark jag är.... Samt ljuger så mycket jag hinner

Myten
2005-07-02, 11:27
Här pushas det och promotas hårt ser jag!

Jet
2005-07-02, 11:30
Som alla ser så är skåneligan väldigt kaxiga här.. frågan är om inte lite vadslagning är på sin plats.. under bordet sas.

Vem tror att Skåne ställer upp en full förstafemma den 23/7?
Jörgen, Jense, Geten, Arne och Leon... :D

Jag jobbar 16 dan dagen/natten, men jag lovar här och nu, om de pengarna kommer in innan, så åker jag upp....

Mest för att träffa Allan, dels för jag tror vi egentligen håller varandra varmt om hjärtat , dels för jag tänker bli mod på det här nöjesfältet

Krampus
2005-07-02, 12:04
Om jag får för min fru kommer jag.
Tar med mig någon av mina kamphundar och hoppas på att Bolio kan göra ett utlåtande om de duger att "gamea" med..
Föresten är jag ful.

Myten
2005-07-02, 12:12
Tar med mig någon av mina kamphundar och hoppas på att Bolio kan göra ett utlåtande om de duger att "gamea" med..
Föresten är jag ful.

Det verkar vara en trend bland crackluder att omge sig bland testohundar, frågan är om dessa individer visar sig i offentliga parker?

muddler
2005-07-02, 12:12
Fan va kul! I'll be there! :hbang:

Krampus
2005-07-02, 12:14
Det verkar vara en trend bland crackluder att omge sig bland testohundar, frågan är om dessa individer visar sig i offentliga parker?

Haha, varför blev du bannad från Exhale?

Myten
2005-07-02, 12:15
Haha, varför blev du bannad från Exhale?

Trodde du visste?

Krampus
2005-07-02, 12:18
Trodde du visste?

Ja, mkt bus hittade du på, men jag undrade vad det som var den utlösande faktorn?
Kommer du till Rålis då?

Myten
2005-07-02, 12:25
Ja, mkt bus hittade du på, men jag undrade vad det som var den utlösande faktorn?
Kommer du till Rålis då?

För att att jag var för frispråkig i en bildtråd!
Jo har sett halva gardet irl, borde vara svårt att hålla sig borta ifrån spektaklet.. även om den hela känslan kring mötet får en lätt att bli illamående.
Kubb och folk som tittar snett på varanda... är det inte lite nördigt?

Krampus
2005-07-02, 12:38
Jo har sett halva gardet irl, borde vara svårt att hålla sig borta ifrån spektaklet.. även om det hela känslan kring mötet får en lätt att bli illamående.

Aha, misstänkte det..
Du vet väll att Exhales enda egentliga syfte är att sälja ansikten på Moderatorer och ev deras polare? Detta har jag redan rett ut med en moderator där.. Vi vanliga är mest till för att berätta hur bra de är..
Önskningar om förändringar och frispråkighet gör sig inte välkommna.
Därför gillar jag kollo bättre på det sättet..
Ändå hänger jag där.. Dag in och dag ut.. Snacka om looser...

Jag tycker du ska komma ändå.
Är det ngn du inte gillar så kan vi dra en kubb-stock i skallen på dem.

Pez
2005-07-02, 12:42
Jo har sett halva gardet irl, borde vara svårt att hålla sig borta ifrån spektaklet.. även om det hela känslan kring mötet får en lätt att bli illamående.
Jo. Det blir inte nördigare än så här egentligen.
Fez och hans moppepojkar, Herk med sitt massiva huvud, ett gäng danskar (jense med sin nackhuva m.fl)..discobyggare, gubbjävlar som tjatar om sin jävla oldschoolträning i "gynstolen", kvinnliga medlemmar som längtar efter att bli antastade av Clash et cohorts, Krampus och Bolio som diskuterar huruvida "ugly is the new black" och vem av dom som skrämmer iväg flest tjejer med sitt härjade utseende... och allt detta med gräs, sol och grillos som fond.

qwioutd
2005-07-02, 12:47

Fick man vara damstyrd...

Myten
2005-07-02, 12:48
Fez och hans moppepojkar, Herk med sitt massiva huvud, ett gäng danskar (jense med sin nackhuva m.fl)..discobyggare, gubbjävlar som tjatar om sin jävla oldschoolträning i "gynstolen", kvinnliga medlemmar som längtar efter att bli antastade av Clash et cohorts, Krampus och Bolio som diskuterar huruvida "ugly is the new black" och vem av dom som skrämmer iväg flest tjejer med sitt härjade utseende... och allt detta med gräs, sol och grillos som fond.

Vilka historier!
Det är nog lätt att peka ut vem som är den blyge, byfånen och vem som preppar, men det är väl det som kanske är tjusningen med det hela?
Varför spelar ni inte fotboll, är ni så stela i röven?

palme
2005-07-02, 12:53
Kommer hem från gbg den 22 juli och ska jobba på kvällen...sen fyller jag gubbe på lördagen så vetefan om jag har lust att fira med kolo & co...

Pez
Hörde ett rykte om att Myten var närvarande.. om man tittar noga så ser man kikaren sticka ut från buskaget.

Krampus

...stripp-poker, male bonding, wrestling träning, snack skit om icke närvarande medlemmar, konspirera om anonyma legender som Grubb och Banner... Hoppas, men inser att det troligen inte kommer att hända, på lite dvärg kastning. Det här ska bli kul. :)

Krampus
2005-07-02, 12:54
Vilka historier!
Det är nog lätt att peka ut vem som är den blyge, byfånen och vem som preppar, men det är väl det som kanske är tjusningen med det hela?
Varför spelar ni inte fotboll, är ni så stela i röven?

Man - You are such a grump! :D
Jag kan skriva ett PM till dig om vad som företogs.. Jag vet att du vill höra. :)

Myten
2005-07-02, 12:54
Aha, misstänkte det..
Du vet väll att Exhales enda egentliga syfte är att sälja ansikten på Moderatorer och ev deras polare? Detta har jag redan rett ut med en moderator där.. Vi vanliga är mest till för att berätta hur bra de är..
Önskningar om förändringar och frispråkighet gör sig inte välkommna.
Därför gillar jag kollo bättre på det sättet..
Ändå hänger jag där.. Dag in och dag ut.. Snacka om looser...

Det påminner om wrestlingen, det finns kända profiler som slutar och bli skadade, då behöver organisationen/förbundet nya profiler som skall locka till sig en ny generation av publik för att bibehålla intresset!
Då börjar man pusha nya brottare som skall gå hem hos pöbeln, allt från ådriga steroidmonster som knappt fyllt 23 till sats instruktörer som knappt har en ådra på kroppen!

Säger som Morgan Freeman i Seven..
I'll be around!

Pez
2005-07-02, 12:55
.Hoppas, men inser att det troligen inte kommer att hända, på lite dvärg kastning. Det här ska bli kul. :)
det beror på... Kommer Janna och hon ställer upp så..

Myten
2005-07-02, 12:56
Hörde ett rykte om att Myten var närvarande.. om man tittar noga så ser man kikaren sticka ut från buskaget.

Ska jag vara ärlig så var jag faktiskt i närheten !

Sonny
2005-07-02, 12:57
:laugh:

Bolio
2005-07-02, 13:04
Får man onanera på träffen eller har ni någon regel emot detta? Pez? Allan? Nån?

kelk
2005-07-02, 13:08
jag skulle vilja men jag vågar inte för jag är för liten.

Pez
2005-07-02, 13:24
Får man onanera på träffen eller har ni någon regel emot detta? Pez? Allan? Nån?
Hela träffen är ju en lång extatisk upplevelse. Men nej - den enda som får framhäva sitt kön är AP - som gärna visar sin tillgivenhet till Paledaddy vid såna här tillfällen.

PS. vi räknar med dig Bolio - lite vardagsintegration nu ffs..

Cilia
2005-07-02, 13:27
att få se Bolio live skulle eventuellt även lyckas få mig att ta mig dit.
fast jag funderar allvarligt på Mytens tilltag från föregående år dvs kikare och en madrass i buskaget.

*Flash*
2005-07-02, 13:29
"jag skulle vilja men jag vågar inte för jag är för liten" :D

Så vem ska ge mig mitt straff nu? :naughty: :booty:

Allan
2005-07-02, 13:31
"jag skulle vilja men jag vågar inte för jag är för liten" :D

Så vem ska ge mig mitt straff nu? :naughty: :booty:

Kom bara dit så ska vi nog ordna den saken. Och Bolio - vill du tajja så är det bara att sätta igång. Har man den största penisen på forumet är det nog dags att bevisa det....

allan

Bolio
2005-07-02, 13:38
ALLAN SA ATT JAG FICK!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! HAHA. Ni kan inte säga nej nu. Bossen gav mig tillåtelse, jag skiter i om femton grova moderatorer försöker stoppa mig, jag ska onanera på kolloträffen!!!!

åh, lycka.

palme
2005-07-02, 13:40
jag skiter i om femton grova moderatorer försöker stoppa mig

LOL! Är modsen ens grova om vi lägger ihop de? Blir ju knappt tresiffrigt med pez.

Allan
2005-07-02, 13:40
ALLAN SA ATT JAG FICK!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! HAHA. Ni kan inte säga nej nu. Bossen gav mig tillåtelse, jag skiter i om femton grova moderatorer försöker stoppa mig, jag ska onanera på kolloträffen!!!!

åh, lycka.

Oddsen för att Bolio inte ska dyka upp steg just nu till 15,8 mot 1,3.....

allan

Allan
2005-07-02, 13:41
LOL! Är modsen ens grova om vi lägger ihop de? Blir ju knappt tresiffrigt med pez.

Hmf. Bumbi har väl vägt tresiffrigt sen du fick långbyxor.....

allan

palme
2005-07-02, 13:42
Hmf. Bumbi har väl vägt tresiffrigt sen du fick långbyxor.....

allan

Haha ;)

Bolio
2005-07-02, 13:45
Haha, alltså. Det roliga är att ni tror att jag skämtar. :D Fast ni får inte ta kort, då spöar jag er.

Cilia
2005-07-02, 13:47
Haha, alltså. Det roliga är att ni tror att jag skämtar.
*nickar* yapp det tror vi

Allan, jag sätter 100 på att han inte dyker upp.

Myten
2005-07-02, 14:11
Haha, alltså. Det roliga är att ni tror att jag skämtar. :D Fast ni får inte ta kort, då spöar jag er.

Prioritet nummer 1!
Vi väntar på att du blir seriös och viker ut dig i medlemsbilder!

sunkan
2005-07-02, 14:19
jag vill också komma, men det är ju som sagt en bit *cry*

Piranha
2005-07-02, 14:29
Tror inte Bolio törs dyka upp, han är ju internetkrigare.

Bolio
2005-07-02, 14:35
Du måste verkligen sluta hata mig Piranha. Jag som faktiskt börjat gilla dig litegrann.

Piranha
2005-07-02, 14:38
Du måste verkligen sluta hata mig Piranha. Jag som faktiskt börjat gilla dig litegrann.

Man måste vara konsekvent och inte ändra sig hela tiden. ( inget sagt om hat här )

Onekligen skulle de va kul att se dig.

Bolio
2005-07-02, 14:40
vaffö skulle det vara kul att se mig? =) jag är inte särskilt stor, det har jag typ sagt fem tusen gånger. och jag skiter typ fullständigt i det. om det var det du menade. jag får ändå fler tjejer än vad du får =P

Piranha
2005-07-02, 14:45
vaffö skulle det vara kul att se mig? =) jag är inte särskilt stor, det har jag typ sagt fem tusen gånger. och jag skiter typ fullständigt i det. om det var det du menade. jag får ändå fler tjejer än vad du får =P

Det får du säkert , jag föredrar personligen kvalitet framför kvantitet. :kinky: *rolleyes*

palme
2005-07-02, 14:47
Pirre ska vi ta en öl och snacka lite skit i gbg? Kanske, vet inte om jag är grov nog haha.

Bolio
2005-07-02, 14:48
nu kunde jag dissa dig som fan men kom på att du väger över 120 kg så jag skiter i det. :P

men jag gillar dig ändå. även fast du ogillar mig. jag tycker du har mognat som person de senaste månaderna och kan tänka mig att bjuda ut dig på romantisk middag för tre.

Piranha
2005-07-02, 14:50
Pirre ska vi ta en öl och snacka lite skit i gbg? Kanske, vet inte om jag är grov nog haha.

Självklart skall vi göra det :cheers: , jag sticker ner näst-nästa söndag ( v28 )

palme
2005-07-02, 14:54
Självklart skall vi göra det :cheers: , jag sticker ner näst-nästa söndag ( v28 )

Jag drar ner den 18:e. Vi hörs på mobben biff *yourock*

Pez
2005-07-02, 15:58
Kommer hem från gbg den 22 juli och ska jobba på kvällen...sen fyller jag gubbe på lördagen så vetefan om jag har lust att fira med kolo & co...
Klart som fan du ska fira med dina vänner här på Kollo.
Varför tror du vi har valt det datumet för? *screwy*

Allan tänkte ju tom baka en tårta.
Förstår du hur besviken han skulle bli om du inte kommer då?

Pez
2005-07-02, 16:00
Varför? För att man är nyfiken på alla kollo-skallar såklart.
Stora som små, perversa som inhiberade.. its all good!

palme
2005-07-02, 16:06

Haha, du vill bara ha din present!

Kommer jet och herkan så kan jag tänka mig att pallra mig dit.

Pez
2005-07-02, 16:08
Haha, du vill bara ha din present!

Kommer jet och herkan så kan jag tänka mig att pallra mig dit.
Frågade du precis om jag kan fråga chans på Jet och Herk å dina vägnar? :confused:

Ge hit!

Jet
2005-07-02, 16:08

Du, pastillkillen, tagga ner på attityden.......

Lät jag som en 08 nu? :D

Herkulez
2005-07-02, 16:12
myten kommer inte för då förstörs hans image när alla ser att han är en riktigt feg jävel IRL =)

*Flash*
2005-07-02, 16:20
Om palme pallrar sig dit så gör jag det med (hur stor är chansen då att jag kommer?:D).

Btw om jag nu dyker upp så behöver ingen oroa sig för att vara minst, klenast eller fetast (jag är iaf bäst på nånting :D *screwy* ).

Myten
2005-07-02, 16:33
myten kommer inte för då förstörs hans image när alla ser att han är en riktigt feg jävel IRL =)

Feg!?

Herkulez
2005-07-02, 16:35
Feg!?
ja, säger saker på nätet som du inte skulle tordas säga till personen irl =)

TCOG
2005-07-02, 16:36
bolio VS myten, bezannnnnnnnnnnn!!!

Piranha
2005-07-02, 16:37

Ingen ide du tjabblar med han Herkkiss , de här är fortfarande internet och hans @-keuk är minst dubbelt så stor som din.

Herkulez
2005-07-02, 16:37
Ingen ide du tjabblar med han Herkkiss , de här är fortfarande internet och hans @-keuk är minst dubbelt så stor som din.
20cm?

Myten
2005-07-02, 16:38

Är det nått jag borde ta tillbaka irl menar du?

Piranha
2005-07-02, 16:38

Posta en bild på dig själv Tcog !!

Myten
2005-07-02, 16:39

Nej din apotekare!

Bolio vs Langster, det är den fejden som skall avslutas irl!

TCOG
2005-07-02, 16:42
Posta en bild på dig själv Tcog !!

varför?

Piranha
2005-07-02, 16:43
varför?

Jag mfl vill se hur schnygg du är !

Allan
2005-07-02, 16:46
Kolo i ett nötskal. Trådar spårar ut så in i.....Ordning!!!!!!!

allan

Herkulez
2005-07-02, 16:49
Jag mfl vill se hur schnygg du är !
här är han

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=852216&postcount=1108

ska skärpa mig fr. Allan :em:

Piranha
2005-07-02, 16:50
här är han

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=852216&postcount=1108

ska skärpa mig fr. Allan :em:

Tamejfan !! :thumbup:

Bolio
2005-07-02, 17:15
TCOG!!!!!!!!!!!!!!!! GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!! DAMN! Och hårig var du inte heller! Fyfan mannen, jag är FETT jävla stolt.

Piranha
2005-07-02, 17:26
Hi hi hi.... han har midjeväska !!!!

Allan
2005-07-02, 17:30
Nu har jag mobbat Jet i två trådar idag - kommer han på våran Koloträff så bjuder jag honom på mat och öl!

allan

TCOG
2005-07-02, 17:32
1. jag är inte "grov"

2. vad är det för fel med midjeväska

3. som det ser ut nu kommer det bli tävling nästa år (lucia).....har fått många lovord nu av många....många ville att jag skulle ställa upp i år men jag vill utvecklas 1 år till....kommer ta hem det :devil: jun+80

kelk
2005-07-02, 17:38
1. jag är inte "grov"

2. vad är det för fel med midjeväska

3. som det ser ut nu kommer det bli tävling nästa år (lucia).....har fått många lovord nu av många....många ville att jag skulle ställa upp i år men jag vill utvecklas 1 år till....kommer ta hem det :devil: jun+80

Vi stockholmare skiter väl i om någon från baksidan ska tävla!!!
Ordning!
Alla luktar fisk i göteborg!

;)

Bolio
2005-07-02, 18:04
Du är visst "grov". Mycket större än jag trodde, med tanke på din låga ålder. Du kanske inte är Coleman ännu... men absolut på god väg. =)

Jet
2005-07-02, 18:32
Nu har jag mobbat Jet i två trådar idag - kommer han på våran Koloträff så bjuder jag honom på mat och öl!

allan

Phat shit.... !!! Sover vi sked sen på kvällen?

Myten
2005-07-02, 20:54
Lovar att ta med

http://www.ccrane.com/Images/zoom-images/birding-binoculars.jpg

Kwon
2005-07-02, 21:12

Är det som Kamali VS Titus? :D

Myten
2005-07-02, 21:15
Är det som Kamali VS Titus? :D

freakshow?

Jarod
2005-07-02, 22:12
mycket snack - lite action...

Jorgen
2005-07-03, 10:17
BUMP

Och Skåneligan kan förhoppningsvis ställa upp med en bra förstafemma med Jense och Leon på topp, Jet och Arne som backar och jag som förvirrad i mitten.

Cilia
2005-07-03, 10:30
BUMP

Och Skåneligan kan förhoppningsvis ställa upp med en bra förstafemma med Jense och Leon på topp, Jet och Arne som backar och jag som förvirrad i mitten.
vilken sport pratar vi om nu?

Piranha
2005-07-03, 10:32

Ja vet int , med de va inte mycke till femma.. förrutom jet

Jorgen
2005-07-03, 10:39
Valfri.

Pirre: http://bestsmileys.com/signs1/6.gif

Cilia
2005-07-03, 10:48
Valfri.
gör det ännu mer förbryllande
jag försöker se det hela framför mig
Jense och Leon på topp reltaivt rörliga men jag vet inte om de har någon vidare bollbegåvning (fast det kanske inte ingår ngn boll i den här sporten?).
Sedan längst bak Jet och Arne som inte rör sig helt smidigt i sidled.
Här blir det nog mer fysisk kontakt än teknik som blir huvudingrediensen.
Sedan Jörgen som springer omkring i varierande cirklar och åttor på planen och ser allmänt förvirrad ut.

Frågan är om de 5 utövar samma sport till att börja med?

Jorgen
2005-07-03, 11:09
Du får se till att komma på träffen så får du se med egna ögon. :)

Herkulez
2005-07-03, 11:23
gör det ännu mer förbryllande
jag försöker se det hela framför mig
Jense och Leon på topp reltaivt rörliga men jag vet inte om de har någon vidare bollbegåvning (fast det kanske inte ingår ngn boll i den här sporten?).
Sedan längst bak Jet och Arne som inte rör sig helt smidigt i sidled.
Här blir det nog mer fysisk kontakt än teknik som blir huvudingrediensen.
Sedan Jörgen som springer omkring i varierande cirklar och åttor på planen och ser allmänt förvirrad ut.

Frågan är om de 5 utövar samma sport till att börja med?
här är hela gänget före fotbollsmatchen

fr v: Arne, Jorgen, Leon, jet och jense, längst till höger är boffen som reserv
http://img42.photobucket.com/albums/v129/daftanddemented/montypython/MontyPython_04.jpg

Jorgen
2005-07-03, 11:45
här är hela gänget före fotbollsmatchen

fr v: Arne, Jorgen, Leon, jet och jense, längst till höger är boffen som reserv
Fotboll? What?

Det är fö inte Boffen som är reserv, självklart är det AnimalGen.

Herkulez
2005-07-03, 11:49
Fotboll? What?

Det är fö inte Boffen som är reserv, självklart är det AnimalGen.
http://susning.nu/Fotboll

Jorgen
2005-07-03, 12:01
http://susning.nu/Fotboll
Varje lag har en målvakt och tio utespelare
Då kan det inte vara det förstår du väl. Vi är ju bara fem. *screwy*

Officer
2005-07-03, 12:03
Jag, Yankeee och Myten dyker upp i samma bil!

Herkulez
2005-07-03, 12:03
Då kan det inte vara det förstår du väl. Vi är ju bara fem. *screwy*
jet är stor som 6 personer :D

Jorgen
2005-07-03, 12:05
jet är stor som 6 personer :D
Så vi skulle spela med en 2-1-7 uppställning då?
Neeeee, det tror jag inte.

Herkulez
2005-07-03, 12:08
Så vi skulle spela med en 2-1-7 uppställning då?
Neeeee, det tror jag inte.
sen är det ju lite fusk när leon redan har med sig 2 bollar själv som ingen kan dribbla av henne =/

Krampus
2005-07-03, 12:30
Fick man vara damstyrd...

Nu följer hon med dessutom... :em:

JAM
2005-07-03, 15:13
Härmed är det spikat - den årliga sthlmsträffen går av stapeln Lördagen 23 Juli!
Snyggt! I en tidigare tråd valdes det mellan tre lördagar varav denna var den sista. Jag bad att träffen skulle köras den 23 juli och så blev det! Fiiint! :thumbup:

Jag kommer.

Cilia
2005-07-03, 16:17
jasså HON!!!! *puzzled*

Krampus
2005-07-03, 17:46
jasså HON!!!! *puzzled*

In the words of the virgin Mary: Come again? :confused:

Pdaddy
2005-07-03, 19:14
JA kommer om ja får för frugan *rolleyes*

PEZ, ja tar me "Fake" Webern också :D

M

Myten
2005-07-03, 19:15
Tar med mig kamphunden och sprutorna!

Allan
2005-07-03, 19:24
Då kan Lasse ta med sig Tyson och Tyra och Bolio sina bestar, så kan ni ha en hörna för er själva.....

allan

Myten
2005-07-03, 19:28
Då kan Lasse ta med sig Tyson och Tyra och Bolio sina bestar, så kan ni ha en hörna för er själva.....

allan

Ärligt talat tillhör jag varken prepp eller vålds hörnan !
Är nog snarare Darkman!

mangs
2005-07-03, 19:37
hmm,jag har faktiskt vägaran förbi Stockholm dagen innan så man kanske skulle hjälpa till att styrka upp Skånelaget? Vi borde även försöka få med oss FunTex upp. :)

Yankeee
2005-07-03, 19:40
Vem ringer valfria vänster / högerextremister och säger att det är en demonstration mot "dem"?

Jorgen
2005-07-03, 19:44
hmm,jag har faktiskt vägaran förbi Stockholm dagen innan så man kanske skulle hjälpa till att styrka upp Skånelaget? Vi borde även försöka få med oss FunTex upp. :)
Då blir vi oslagbara. :thumbup:

Jense
2005-07-03, 20:39

allan

ja så tar jag med mig 2 great dane, akta knähundarna bara :D

Jorgen
2005-07-03, 20:41
ja så tar jag med mig 2 great dane, akta knähundarna bara :D
Skall vi behöva hyra en hel jäkla buss eller? ;)

Iofs så har Arne en stor bil, men han skall väl ha med sig gripperslagret och sälja till rabbaterade priser. :D

Matte_Maiden
2005-07-03, 21:39
Om jag kommer slipper någon som vanligt att vara minst. :D

Cilia
2005-07-03, 21:44
Då blir vi oslagbara. :thumbup:
I vaddå? *s*

eller är det ni utövar det som kallas multisport?
(=alla i laget utövar en egen sport)

adeleine
2005-07-03, 21:44
Jag kommer, om jag får ledigt...

Jorgen
2005-07-03, 21:48
Pfff, jag har inte tränat normalt på snart fyra månader.
Den platsen är MIN säger jag.

Jorgen
2005-07-03, 21:48
I vaddå? *s*

eller är det ni utövar det som kallas multisport?
(=alla i laget utövar en egen sport)
Kom så får du se. :naughty:

Jarod
2005-07-03, 21:49
Pfff, jag har inte tränat normalt på snart fyra månader.
Den platsen är MIN säger jag.

fåk dät sjit... den plasten är MIN! MIN!!

Pez
2005-07-03, 21:52
Det är bra Matte - nån måste ju representera Kollos Juniorliga.. ;)
Nu dök Paledaddy, fejkwebern och Adelaine upp i rullorna också - snart är hela fjolårets kolloskallar samlade..

Cilia - du är jävligt sugen på att hänga på nu eller hur?
Men du tvekar lite, du undrar - "hur töntigt är det här egentligen?"... oroa dig inte, töntigare än så här blir det inte. :thumbup:

Jorgen
2005-07-03, 21:53
fåk dät sjit... den plasten är MIN! MIN!!
Bah, ICKE. Du kan få blekast.
Eller, tja, den kan nog bli min den med. Om inte Pdaddy har legat i hårdträning. ;)

adeleine
2005-07-03, 21:56
Det är bra Matte - nån måste ju representera Kollos Juniorliga.. ;)
Nu dök Paledaddy, fejkwebern och Adelaine upp i rullorna också - snart är hela fjolårets kolloskallar samlade..

vi måste ju komma dit (läs; jag) för att styra upp kubben i år....för det blir väl av? ;)

HenrY
2005-07-03, 21:57
sen är det ju lite fusk när leon redan har med sig 2 bollar själv som ingen kan dribbla av henne =/

Heheh, jag ska nog försöka när mörkret lägger sig i parken o alla e lite packade efter att ha druckit ur Allans bunke med hembränt! :devil: :devil:

Pez
2005-07-03, 21:58
vi måste ju komma dit (läs; jag) för att styra upp kubben i år....för det blir väl av? ;)
Självklart.. du är nyfiken på årets grand-prize förstår jag.. :D

Cilia
2005-07-03, 21:58
Cilia - du är jävligt sugen på att hänga på nu eller hur?
Men du tvekar lite, du undrar - "hur töntigt är det här egentligen?"... oroa dig inte, töntigare än så här blir det inte. :thumbup:
jag är sjukt nyfiken på att se hur folk ser ut. Jag är nyfikenheten personifierad.
Töntighet har jag inget eg problem med. Det släppte jag när jag fyllde 30 för sen är man tötig jämt, det är bara att acceptera.
men jag gillar anonymiteten. Nu kan jag ju lotsas vara en trevlig, söt och charmerande kvinna i mina bästa år men kommer jag vet ni ju sanningen.

adeleine
2005-07-03, 22:00
Självklart.. du är nyfiken på årets grand-prize förstår jag.. :D

du har genomskådat mina intentioner.... *grr27*

HenrY
2005-07-03, 22:00
jag är sjukt nyfiken på att se hur folk ser ut. Jag är nyfikenheten personifierad.
Töntighet har jag inget eg problem med. Det släppte jag när jag fyllde 30 för sen är man tötig jämt, det är bara att acceptera.
men jag gillar anonymiteten. Nu kan jag ju lotsas vara en trevlig, söt och charmerande kvinna i mina bästa år men kommer jag vet ni ju sanningen.

Apropå söt o charmerande, man kan se din nipple på din avatar!:D

Matte_Maiden
2005-07-03, 22:02
Jörgen: Vi får väl se. *flex*

Pez: De andra är väl för fega för att komma. =)

Pez
2005-07-03, 22:09
Jörgen: Vi får väl se. *flex*

Pez: De andra är väl för fega för att komma. =)
Posedowns?
-70 : Matte_midget, Jürgen "Kalla mig inte Jürgen" Prochnow och Lägerfången.
+100 : Geten, Arne "Grip is Hip" Persson och Herk "My Head is so Big!" ulez.

Matte_Maiden
2005-07-03, 22:22
Posedowns?
Det vore något att se. :D

Jorgen
2005-07-03, 22:24
Hmpf. Pez är bara sur för att han är för fet för att ställa upp.

Så det så.

Cinna
2005-07-03, 22:25
Varför skall dessa träffar alltid lyckas gå av stapeln när jag flytt landet?!?

Jag vill ju också vara med *cry*

Jarod
2005-07-03, 22:33
Hmpf. Pez är bara sur för att han är för fet för att ställa upp.

Så det så.

*host* jag har nya bilder på Pez...å jag kan säga att han hade dwarfat oss allihop...
:em:

Jarod
2005-07-03, 22:35
Varför skall dessa träffar alltid lyckas gå av stapeln när jag flytt landet?!?

Jag vill ju också vara med *cry*

Cinna, din mes! Boka om bums!! Klart du ska med på kolo-träffen istället.. :thumbup:

Jorgen
2005-07-03, 22:39
*host* jag har nya bilder på Pez...å jag kan säga att han hade dwarfat oss allihop...
:em:
Tja, hur svårt skulle det vara då?

Pudzianovski
2005-07-03, 22:44
Årets mest överhypade fest.

*flex*

Jorgen
2005-07-03, 22:45
Årets mest överhypade fest.

*flex*
Är inte det nobelfesten eller midsommar?

Jet
2005-07-03, 22:47
Posedowns?

+100, är inte det en lite liten viktklass?

Pez
2005-07-03, 23:23
+100, är inte det en lite liten viktklass?
Jaja.. här försöker man vara lite snäll..

Pudz - jovars.. men det är kul att se hur stelt det blir sen när vi träffas allihop.
I år hoppas vi på lite mer fylla så folk faktiskt pratar med varann. :)

"Drick mer, bli gladare" :thumbup:

Jet
2005-07-03, 23:26
Jaja.. här försöker man vara lite snäll..

Pudz - jovars.. men det är kul att se hur stelt det blir sen när vi träffas allihop.
I år hoppas vi på lite mer fylla så folk faktiskt pratar med varann. :)

"Drick mer, bli gladare" :thumbup:

Om jag dyker upp, så är ni helt säkra på att ni vill ha mig berusad?

Matte_Maiden
2005-07-03, 23:28
Stora män har en förmåga att bli gulliga och kärleksfulla när de är fulla. =)

Pez
2005-07-03, 23:31
Det beror på om din bättre hälft är närvarande eller ej.
Å andra sidan så vore det inte helt fel att se dig falla ner i snyftig nostalgi och fnissandes berätta för clash att han ser ut som en tjej för femtielfte gången under kvällen för att sen hulkandes kramas och säga att du älskar honom och på så sätt sabba alla hans chanser till vare sig ragg eller ligga den kvällen iallafall.

Men det är ju bara som jag gissar.

Pez
2005-07-03, 23:41
Ah.. bra där.. annars var nästa steg att dyka upp den 23e, kasta småsten på rutan och fråga "Får Krampus komma ut och leka?".

Jet
2005-07-03, 23:49
Det beror på om din bättre hälft är närvarande eller ej.
Å andra sidan så vore det inte helt fel att se dig falla ner i snyftig nostalgi och fnissandes berätta för clash att han ser ut som en tjej för femtielfte gången under kvällen för att sen hulkandes kramas och säga att du älskar honom och på så sätt sabba alla hans chanser till vare sig ragg eller ligga den kvällen iallafall.

Men det är ju bara som jag gissar.

Men han tar ju sig av det fortfarande, den lilla krabaten... Min bättre hälft ska säkert jobba, men tanken var god!

Men jag är lite rädd för Allan också, han verkar så arg och bestämd, blir osäker av sådant :cryout:

Krampus
2005-07-03, 23:56
Ah.. bra där.. annars var nästa steg att dyka upp den 23e, kasta småsten på rutan och fråga "Får Krampus komma ut och leka?".

Iiihihi!
Nu får jag oxå dricka sprit om jag vill! Ingen hund kunde komma dock..

pocoloco
2005-07-04, 00:53
fan då är jag i Thailand o tränar!!
får man dricka alkohol i rålis, förresten?

Pez
2005-07-04, 01:03
fan då är jag i Thailand o tränar!!
Inte vet jag. Vi på kollo är så hårda så vi trotsar sånt där.
Vi plockar inte ens upp bajset efter våra kamphundar... "Brejking da laaw..yeaahh!" :hbang:

JAM
2005-07-04, 01:07
Nu är det ju inte vilka som helst som är där och dricker öl... *flex*

EDIT: Jag tänkte orka göra en närvarolista, men jag orkar inte. :em:
Provar i morgon!

MacLeod
2005-07-04, 01:20
Det är lagligt att dricka alkohol till kl 22 i Rålis.

Cilia
2005-07-04, 06:18
Apropå söt o charmerande, man kan se din nipple på din avatar!:D
min och min *visslar*

Cilia
2005-07-04, 06:28
KFs beslut

Utökat alkoholförbud på offentlig plats

Sedan 1999 får du inte dricka sprit, vin och starköl på vissa offentliga platser i Stockholms stad. Förbudet gäller vissa centrumanläggningar, skolgårdar och parklekar.

Den 13 juni 2005 beslutade kommunfullmäktige att alkoholförbudet ska utökas till fler platser i staden, ex. vissa parker, badplatser samt lekparker på offentlig plats.

Förbudet gäller vanligen dygnet runt, men på vissa platser kommer förbudet att gälla klockan 22.00-07.00.

Förbudet gäller från den 1 juli 2005.

SDN Kungsholmen

SDN Kungsholmen har 2004-10-21 föreslagit alkoholförbud inom:

Kungsholmstorg

S:t Göransparken

Serafimerstranden

Stadshagens idrottsplats

Kristinebergs idrottsplats

Kristinebergsparken 22.00-07.00

Kronobergsparken 22.00-07.00

Rålambshovsparken inkl. Smedsuddsbadet 22.00-07.00 med undantag för teaterplatsen i anslutning till Parkteaterns föreställningar.

karta över området http://www.stockholm.se/files/92500-92599/file_92533.pdf

för er som inte kan bärja er och vill läsa hela tjänsteutlåtandet http://www.insyn.stockholm.se/insynTransFrameMainWd.asp?id=4&nodeid=76572

/från en äkta centralbyråkrat

Cinna
2005-07-04, 09:17
Cinna, din mes! Boka om bums!! Klart du ska med på kolo-träffen istället.. :thumbup:

Tror inte mina medresenärer skulle uppskatta en ombokning värst mycket :D

Men om ni slutar lägga dessa träffar mitt i juli så är problemet löst ;)

HenrY
2005-07-04, 09:43
Vi plockar inte ens upp bajset efter våra kamphundar... "Brejking da laaw..yeaahh!" :hbang:

Du menar Jense?;)
Apropå alkohol, inte fan kommer jag dricka någe testo sänkande dryck från helvetet mitt i deffen icke!:D

Jense
2005-07-04, 16:11
Du menar Jense?;)
Apropå alkohol, inte fan kommer jag dricka någe testo sänkande dryck från helvetet mitt i deffen icke!:D

jag ska dränka dig i vodka och östrogen

Allan
2005-07-04, 18:55
Man ska väga bra mycket för väga mest i år kan jag säga....

allan

Jense
2005-07-04, 19:02
Man ska väga bra mycket för väga mest i år kan jag säga....

allan

räcker 145?

palme
2005-07-04, 19:33
Hoppas några av er kan sjunga "ja må han leva" snyggt. Och glöm inte mina presenter! :hbang:

Jarod
2005-07-04, 19:38
Hoppas några av er kan sjunga "ja må han leva" snyggt. Och glöm inte mina presenter! :hbang:

pft..stor risk att du vågar visa dig offentligt... *rolleyes*

palme
2005-07-04, 19:39
pft..stor risk att du vågar visa dig offentligt... *rolleyes*

Det händer :D

Pez
2005-07-04, 21:25
Jag svär på Bolios haschpipa att om du dyker upp så ska du få en finfin födelsedagspresent av mig Palme lelle.. :)

Jarod
2005-07-04, 21:26
Jag svär på Bolios haschpipa att om du dyker upp så ska du få en finfin födelsedagspresent av mig Palme lelle.. :)
...a can of whopass... =)

Pez
2005-07-04, 21:29
...a can of whopass... =)
Nej nej.. du ska alltid vara så snål och elak, jävla smålänning.
En kram, en sång och en fin present ffs. :)

Piranha
2005-07-04, 23:09
Det händer :D

Palme är inte så hemlig , han är dessutom snygg å luktar gott.... å mycke

Jet
2005-07-04, 23:13
Palme är inte så hemlig , han är dessutom snygg å luktar gott.... å mycke

samt bryter på ------ har jag hört....

Herkulez
2005-07-05, 09:54
hehe :cool:

Myten
2005-07-05, 15:49

"Talibanska"

Piranha
2005-07-05, 17:04
"Talibanska"

Skärp dig Palme har varken helskägg eller turban.

Ni som är så himla nyfikna på Palme, åk till uppsala och följ spåret av chorus och gråtande teens så skall ni Palme finna.

Herkulez
2005-07-05, 21:12
palme bryter på svenska din mes

jag och tjejen sitter nu och planerar in en resa till stockholm i slutet av månaden, så har ni tur att det blir av så kanske jag kommer förbi och drar en dubbelbicca :thumbup:

JAM
2005-07-05, 21:16

jag och tjejen sitter nu och planerar in en resa till stockholm i slutet av månaden, så har ni tur att det blir av så kanske jag kommer förbi och drar en dubbelbicca :thumbup:
Hehe, du åker till Stockholm på en weekend(?) och går ändå på kolozzeumträffen på lördagen... Det är rätt! :thumbup:

Pez
2005-07-05, 22:13

Vadå om vi "har tur"? *slap*
Det är precis som med Clash - han har inget val, vare sig han är aktiv på brädan fn eller ej..samma gäller här, du är obligerad att delta vare sig du planerat in en resa eller ej - du är ju en attraktion, lite som "Spökhuset" på Grönan eller nåt. "Kom och titta, skräm barnen - Freakshow 10:-" typ.

Jense
2005-07-05, 22:14
Det är precis som med Clash - han har inget val, vare sig han är aktiv på brädan fn eller ej..samma gäller här, du är obligerad att delta vare sig du planerat in en resa eller ej - du är ju en attraktion, lite som "Spökhuset" på Grönan eller nåt. "Kom och titta, skräm barnen - Freakshow 10:-" typ.

haha.. han tar en jämn tjuga nu sen priset på minikondomer steg

Pez
2005-07-05, 22:16
haha.. han tar en jämn tjuga nu sen priset på minikondomer steg
Vafan skrattar du åt.. du ingår ju i skräckkabinettet.

Jense
2005-07-05, 22:18

du din feta fyrögde moderatfitta

Pez
2005-07-05, 22:24
du din feta fyrögde moderatfitta
*gullegullegull*

Jarod
2005-07-05, 22:26
Jag pratade nyss med Palme och han lovade att ta med sin frimärkssamling... Oh joy!! *popcorn*

Leon
2005-07-05, 22:34
Är det ett önsketänkande för att du ska få sällskap,har hört att du ska vara en inventarie i skräckkabinettet.Du är väl bara avdammad för tillfället! :laugh:

palme
2005-07-05, 22:36
Jag pratade nyss med Palme och han lovade att ta med sin frimärkssamling... Oh joy!! *popcorn*

Som om jag skulle prata med dig din anorektiker.

Pez
2005-07-05, 22:42
Är det ett önsketänkande för att du ska få sällskap,har hört att du ska vara en inventarie i skräckkabinettet.Du är väl bara avdammad för tillfället! :laugh:
Nej, i år har jag solat hela kroppen så jag är ute ur leken. (folk som vart med ett tag fattar nog) :D

Jarod
2005-07-05, 22:43
Som om jag skulle prata med dig din anorektiker.

Men...men... Jag sparar ju till en hockeyfrilla ju!? Precis som du ville att jag skulle göra!
Kommer du inte ihåg den gången när du sa att du tände på den frisyren Patrik Sjöberg hade 1987!! :cryout:

http://svt.se/content/1/c6/10/73/78/sjoberg_87.jpg

Herkulez
2005-07-05, 22:56
haha ja precis, jag är ju kolos kändaste ölobrännvin lookalike :laugh:

Jorgen
2005-07-13, 12:04
Men BUMP för tusan.

Jense
2005-07-13, 12:07
jag har MR-t frisyr. slå det

Jay-Z
2005-07-13, 12:10
Klockslag på ett ungefär?

tinus
2005-07-13, 12:20
Nuu har blondie sett att det är koloträff :D :em:

Om jag inte ska till Oslo och träna med Anna B den helgen så dyker jag upp!
Kommer att vara både blekast och fetast..men jag har iaf stora ben,så jag får väl springa runt och flexa dem i små shorts hela kvällen :laugh:

Planerar även att ragga lite på Jarod den sötnosen! *innocent*

Zafer
2005-07-13, 12:32
Jag kommer nog, bryr mig inte om jag är välkommen eller inte iof :naughty:

rememberence
2005-07-13, 12:35
får hänga på om något år eller så :p

GymTT
2005-07-13, 13:31
Låter schysst, försöker få med mig n1tro och dyker upp !
See ya

Cilia
2005-07-13, 13:34
Nuu har blondie sett att det är koloträff :D :em:

Om jag inte ska till Oslo och träna med Anna B den helgen så dyker jag upp!
Kommer att vara både blekast och fetast..men jag har iaf stora ben,så jag får väl springa runt och flexa dem i små shorts hela kvällen :laugh:

Planerar även att ragga lite på Jarod den sötnosen! *innocent*
hur lång blev din näsa efter den här posten?

jag som trodde du satt fast i ett förhållande i ngn svensk mellansvensk småstad? Får man ragga då? *visslar*

*psstt*
såg ni att moderatorn Jorgen svor?

Pez
2005-07-13, 17:05
Klockslag på ett ungefär?
Misstänker klockan tre.. men 14-15 nåt typ.

Jorgen
2005-07-13, 17:07
*psstt*
såg ni att moderatorn Jorgen svor?
Va fan?
Var då?

Jense
2005-07-13, 17:10

Tre.. det blir för tidigt, då är det bara allan som e vaken

Allan
2005-07-13, 17:13
Va? Svär han? Det var det jävligaste! Nå, allan kommer att slå sig ner med väl valda drycker och något lättspytt som tilltugg runt klockan 15. Sen kan vi titta på när Pez försöker elda upp Rålis, och sen ska vi leka!!!
Och den som inte kommer för att han/hon inte vill vara minst - kommer inte att få en lätt framtid. Vi är bara ett gäng människor som gillar att träna - en del kommer att vara rejält grofa, andra kommer att se högst normala ut. Så kom dit!
Fast...det kanske inte är en höjdare för självförtroendet att dra på sig en tajt liten flex-t-shirt just den här kvällen. Det kan nog finnas en och annan femtioarm där.

allan

Krampus
2005-07-13, 17:16

14-15 i Rålis på en Lördag? Njaeeeää... En avlägsen del isf..

Myten
2005-07-13, 17:19

YOU AND ME AND SOON JUST ME!

http://www.geocities.com/jarren_jj/ong1.jpg

Pez
2005-07-13, 17:25
15 har varit tiden de övriga gångerna.. där vi huserar har det varit gott om plats - rålis är stort och man behöver ju inte sätta sig mitt bland småbarnsfamiljerna och de andra dårarna.
Tidpunkten är bra - sent nog för att kunna riva av ett pass innan, men tidigt nog för att solen och värmen ska vara kvar ett gäng timmar till. Håll tummarna för vädret bara. :thumbup:
Har man egna planer för kvällen så funkar ju tiden också.

Som Allan sa - "jag är för liten" är en hemsk jävla anledning.
Vill man hänga på så gör det, vill man inte så skit i det.. alla är välkomna. :)

Jense
2005-07-13, 17:26
15 har varit tiden de övriga gångerna.. där vi huserar har det varit gott om plats - rålis är stort och man behöver ju inte sätta sig mitt bland småbarnsfamiljerna och de andra dårarna.
Tidpunkten är bra - sent nog för att kunna riva av ett pass innan, men tidigt nog för att solen och värmen ska vara kvar ett gäng timmar till. Håll tummarna för vädret bara. :thumbup:

Vill man hänga på så gör det, vill man inte så skit i det.. alla är välkomna. :)

måste jarod komma?

Krampus
2005-07-13, 17:27
YOU AND ME AND SOON JUST ME!

http://www.geocities.com/jarren_jj/ong1.jpg

Du kommer ju inte iaf din mes...

Allan
2005-07-13, 17:28
måste jarod komma?

Du har inte en tjalle på Tinus ändå....Han är en riktig chickmagnet, den gossen.

allan

Lasse Kongo
2005-07-13, 17:28
När är denna eminenta träff?

Känns som ja kan tänka mig att ta en tur om ja är ledig, får man ta med frugan?

Allan
2005-07-13, 17:29
Vi kan väl samlas på Delta först och riva av ett benpass! Tjugo set tunga böj känns som en perfekt uppvärmning.....

allan

Jense
2005-07-13, 17:29
Du har inte en tjalle på Tinus ändå....Han är en riktig chickmagnet, den gossen.

allan

tänkte mer på pez, allan. kanske dig med om du har ngt sött i örat

ja sen kan vi ju köra lite greppträning, allan :D

Pez
2005-07-13, 17:30
Vi kan väl samlas på Delta först och riva av ett benpass! Tjugo set tunga böj känns som en perfekt uppvärmning.....

allan
Hur får man pump i bröst, axlar och armar av böj..? *screwy*

Allan
2005-07-13, 17:31

23 juli. Ta med henne vetja - det är hur familjevänligt som helst. Koppel på Clash, ID-koll på juniorerna och länsnarkotikaroteln i buskarna....

allan

Allan
2005-07-13, 17:32
Hur får man pump i bröst, axlar och armar av böj..? *screwy*

Sorry. Glömde. Tie set bicepscurl, tie set dips....

allan

Jense
23 juli. Ta med henne vetja - det är hur familjevänligt som helst. Koppel på Clash, ID-koll på juniorerna och länsnarkotikaroteln i buskarna....

allan

du, hur va det nu med förtäringen av alkohol på platsen. kan man inte supa så backar jag nog. för så roliga är ni inte

Pez

Kanske 23 juli som topic säger? Åhh... fan vad dum du är. *slap* ;)

Klart du får ta med frugan Kongo. Ta med flickvännen också.

Allan
2005-07-13, 17:33
Ta med flickvännen också.

*popcorn*

allan

Lasse Kongo
2005-07-13, 17:35
Kanske 23 juli som topic säger? Åhh... fan vad dum du är. *slap* ;)

Klart du får ta med frugan Kongo. Ta med flickvännen också.

Haha ja lite dum är ja kanske men det är varmt och mkt o göra på jobbet :cool: så ja skyller på det.

*whatever* blir nog bara frugan då...

Lasse Kongo
2005-07-13, 17:38

allan

Hahaha :laugh:

Släpp Clash fri, träffen blir bra mkt roligare då, riskerna får man ta :D

Krampus
2005-07-13, 17:38
Har man egna planer för kvällen så funkar ju tiden också.

:D Lugna sig!
Var i Rålambshovsparken då?

Allan
2005-07-13, 17:39
Apropos mat - de enda som får släpa med sig "nyttigt" - fettsnålt, proteinrikt, bra GI - är de som ligger i deff för större tävling. Vi vill se rejäla stekar, mycket bearnaise och pommes frites.

allan

Allan
2005-07-13, 17:40
:D Lugna sig!
Var i Rålambshovsparken då?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=526482&postcount=5

allan

Grisen
2005-07-13, 17:41
Ta me fan jag kommer troligtvis att vara i sthml vid denna tidpunkt, jag dyker kanske upp.

Lasse Kongo
2005-07-13, 17:43
OOOOO vet ni va ja kom på i min soltrötta kolhydratstörstande hjärna!

Fre 22/7 går man ju på SEMEEEEEEEEEESTER :hbang:

Så mao kanske man dyker upp, fifan, dags o lägga på sig lite massa då :laugh:

Herkulez
2005-07-13, 17:45
OOOOO vet ni va ja kom på i min soltrötta kolhydratstörstande hjärna!

Fre 22/7 går man ju på SEMEEEEEEEEEESTER :hbang:

Så mao kanske man dyker upp, fifan, dags o lägga på sig lite massa då :laugh:
med riktig jävla tur dyker jag upp med, får lönen först den 27:e men lyckas jag låna pengar och har ork så syns vi där =)

Lasse Kongo
2005-07-13, 17:46
med riktig jävla tur dyker jag upp med, får lönen först den 27:e men lyckas jag låna pengar och har ork så syns vi där =)

OMG *** Vs C4L :laugh:

Ja det vore skitkul kompis, pengar löser sig alltid..

Herkulez
2005-07-13, 17:47
OMG *** Vs C4L :laugh:

Ja det vore skitkul kompis, pengar löser sig alltid..
tar du med dig kokainet så tar jag rökat :thumbup:

Krampus
2005-07-13, 17:47
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=526482&postcount=5

allan

Under the bridge..

Föresten behövs du Allan, på Exhale nu för att förklara about the importance of djupa knäböj.. Det har påskyndats av dumma handbollspelare att halva böj ska vara det optimalaste i alla lägen..

Lasse Kongo
2005-07-13, 17:48
tar du med dig kokainet så tar jag rökat :thumbup:

det vet du, väl mött i buskarna :thumbup:

Herkulez
2005-07-13, 17:48
Slampus Erektus??!!

Krampus
2005-07-13, 17:50
Slampus Erektus??!!
You bet your god damn renskav on that, Northlander! :D
Och jag tar med min eldiga slyna! :naughty:

Allan
2005-07-13, 18:01
Under the bridge..

Föresten behövs du Allan, på Exhale nu för att förklara about the importance of djupa knäböj.. Det har påskyndats av dumma handbollspelare att halva böj ska vara det optimalaste i alla lägen..

Ha! Då kan de stå där! Jag reggar mig icke där!

allan

Myten
2005-07-13, 18:03
Du kommer ju inte iaf din mes...

Säger vem?

Cilia
2005-07-13, 20:13
rålis är stort och man behöver ju inte sätta sig mitt bland småbarnsfamiljerna och de andra dårarna.
då blir det svårt för er!
ni kommer ju att vara mitt bland dom *eg*

Pez
2005-07-13, 20:19
då blir det svårt för er!
ni kommer ju att vara mitt bland dom *eg*
..rålis är stort och man behöver ju inte sätta sig mitt bland småbarnsfamiljerna och de andra dårarna.
Syftar på att vi har helt egna dårar med oss. Alltså ibland kvinna. *slap*

Cilia
2005-07-13, 20:22
Syftar på att vi har helt egna dårar med oss. Alltså ibland kvinna. *slap*
*ggrrrr* you know what I like *blink*

Officer
2005-07-13, 20:22
Det var tämligen intressant det här..

Har någon lust att fixa en komplett lista på vilka som är anmälda att komma?