Visa fullständig version : Tappar hår
Vad kan det bero på?
Varje gång man tvättat håret är händerna fulla av hår, likaså en massa hår på kudden osv. Har uppkommit de senaste veckorna. Hjääääälp!
you're becoming flinzorz. grattis.
Slartibartfast
2005-07-01, 18:36
Genomgår du cellgiftsbehandling? Det kan vara en orsak.
Lillgrabben
2005-07-01, 18:37
Grattis! :thumbup:
( om du är av manligt kön dvs)
Du håller på att anlägga en trivsamt flint som så många av oss andra gossar.
Om du däremot är tjej så är det inte lika roligt utan du borde kanske söka proffessionell hjälp!
:)
Jag är för fan 19! :cryout:
Cellgift, nej.
Tänkte om det kunde bero på vitaminbrist eller så, men den enda ändringen i min kost är att jag dricker mindre öl.. B-vitaminbrist kanske? haha.
reinholdsson
2005-07-01, 18:46
Jag tappade mer hår när jag hade färgat till svart. Tror det kan varit hårfärgen som irriterade hårsäckarna eller liknande.
magicteddy
bieffekter från de skumma tabletterna du fick i din ZOO ask från Ica kanske ? :laugh: :laugh: närå men kan vara närings brist
Gabriel_
Min värsta madröm har blivit verklighet för dig... sörjer med dig!
Sheogorath
2005-07-01, 18:48
Men för h-lvete. Inte ska du fråga om sådant här på Kollo. Sök professionell hjälp och få det uträtt!
JustinCredible
2005-07-01, 18:50
Använder du nåt vax och sånt?
Jag lämnade stora sexiga hårtussar efter att jag kammat mig osv.. om jag drog handen genom håret så hade jag en näve.. Det kliade också..
Det visade sig att min hårbotten var allergisk mot vaxet jag använde.. Den blev torr och då lossnar håret jättelätt.
Så jag bytte vax och nu är mitt hår tjockt och glansigt som Lassies.
det kan vara samma sak med schampo och allt annat man sätter i håret.
Men för h-lvete. Inte ska du fråga om sådant här på Kollo. Sök professionell hjälp och få det uträtt!
Det kostar pengar. Jag är arbetslös. Sålänge håret inte blir synligt förtunnat väntar jag med det.
Hmm, det kan väl inte vara farligt att äta Mitt Val Kvinna? hhaha, de enda vitamintabletter jag har hemma. :)
Sheogorath
2005-07-01, 18:54
Det kostar pengar. Jag är arbetslös. Sålänge håret inte blir synligt förtunnat väntar jag med det.
Hmm, det kan väl inte vara farligt att äta Mitt Val Kvinna? hhaha, de enda vitamintabletter jag har hemma. :)
Hur snabbt tror du hår växer? Det handlar inte om lång tid innan du ser tunnhårig ut om det är så som du beskriver.
Sluta genast preppa !!! *slap*
Använder du nåt vax och sånt?
Jag lämnade stora sexiga hårtussar efter att jag kammat mig osv.. om jag drog handen genom håret så hade jag en näve.. Det kliade också..
Det visade sig att min hårbotten var allergisk mot vaxet jag använde.. Den blev torr och då lossnar håret jättelätt.
Så jag bytte vax och nu är mitt hår tjockt och glansigt som Lassies.
det kan vara samma sak med schampo och allt annat man sätter i håret.
Mjo har haft en del problem med hårbotten förut, men då har inte håret släppt såhär. Iofs har jag använt en sunkig hårspray så det är väl antagligen orsaken.
Sluta genast preppa !!! *slap*
Du får inte uttala dig eftersom du inte har nåt hår!! *slap*
;)
Du får inte uttala dig eftersom du inte har nåt hår!! *slap*
;)
Jag har hår , ja skulle tom kunna posta upp en bild , men jag vill inte bli utskrattad.
Jag har hår , ja skulle tom kunna posta upp en bild , men jag vill inte bli utskrattad.
Håret mellan skinkorna gälls inte...
Håret mellan skinkorna gälls inte...
He he he .. OWNED !!!
Metal_boy_
2005-07-01, 19:17
stackare. Jag hade begått självmord om jag blev flintskallig. Det är rena mardrömmen för mig. Vet inte varför, men det är så förbannat fult. Jag passar bara i rakat när jag är bulkfet och jag skulle vägra att gå omkring och se ut som en clown.
kimonque
2005-07-01, 19:21
kärringar, finns värre saker än att bli flintskallig. men jag skulle försöka kolla upp vad det beror på
Metal_boy_
2005-07-01, 19:22
kärringar, finns värre saker än att bli flintskallig. men jag skulle försöka kolla upp vad det beror på
Beror på. För mig är det en mardröm att bli ett blankslitet k*khuve. Men kanske inte för dig.
Beror på. För mig är det en mardröm att bli ett blankslitet k*khuve. Men kanske inte för dig.
Du inser att du förolämpade Pirhana grovt nu va?! :cool:
kimonque
2005-07-01, 19:52
okej ja förlåt, men det lät drastiskt o begå självmord
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.