handdator

Visa fullständig version : Fenomenet Lance Armstrong (Repris) Lördag 23:00 på Discovery Mix

Olsson
2005-07-01, 15:41
"Ett program som granskar Lance Armstrongs vindtunneltester och träningsmetoder på hög höjd."

Efter som jag själv och alla andra lyckades missa det förra gången så kommer det ett nytt tillfälle nu :) Denna gången på Discovery Mix som de flesta har, och lagom till Tour de France starten :thumbup: Så ställ in krogbesöket imorron o boka tv:n!

Lördag 23:00 2/7 på Discovery Mix alltså.

skaparn
2005-07-01, 16:47
"Ett program som granskar Lance Armstrongs vindtunneltester och träningsmetoder på hög höjd."

Efter som jag själv och alla andra lyckades missa det förra gången så kommer det ett nytt tillfälle nu :) Denna gången på Discovery Mix som de flesta har, och lagom till Tour de France starten :thumbup: Så ställ in krogbesöket imorron o boka tv:n!

Lördag 23:00 2/7 på Discovery Mix alltså.

Tack så mycket för tipset!
Jag ska ställa en reminder och gå ut från den där jobbiga skellefteåfestivalen. Det lär skänka mig en image av idiot, men det kan det vara värt.

Herkulez
2005-07-01, 16:50

Olsson
2005-07-02, 16:26
bump!

Olsson
2005-07-02, 23:07
Nå, var det någon som såg det? Tyckte det var väldigt intressant faktiskt. Helt sjukt hur nogranna de var med varje detalj ju. Men sen gick de oxå bra för honom idag på tempot. Kan tänka mig hur knäckt Jan Ullrich blev när Armstrong susa förbi. Imponerande kille.

Imorron blir de långpass på hojen! :cool: