Visa fullständig version : Stefan Holm
Man kan inte låta bli att imponeras av denna lilla kille på 181 som hoppar 2.40 när han är som bäst:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,666931,00.html
Han får alltså hela kroppen 59 cm över sin egen längd.
Hu r många här inne skulle ens kunna hoppa så att huvudet kommer över 59 cm över sin egen längd.
Han förtjänar respekt trots att han bara bänkar 50 kilo ;)
gillar hans attityd med
han är en tönt men han står för det och försöker inte vara ball som han Staffan strand. Utan han kör sitt race bor kvar i den lilla staden och har pappa som tränare och så blir han bäst. Det är tufft.
bigtraps
2005-07-01, 10:47
Tror nog att Holm bänkar lite mer än 50
Bara för att det stått nån stans på nätet behöver det inte va sant
Tror nog att han piskar skiten ur de flesta på Kolozzeum när det
gäller benstyrka
Det är sjukt jävla imponerande! GRYM KILLE!! :bow:
Förövrigt såg jag en sammanställning i Aftonbladet för någon månad sedan där de listade vad de olika Svenska friidrottarna bänkade, där stod det iaf att han bänkade 65kg. Sen hur mycket man ska lite på det är en annan sak...
Tror nog att han piskar skiten ur de flesta på Kolozzeum när det gäller benstyrka
Jag skulle vilja se hur mycket han verkligen böjer...
gäller benstyrka
LOL?
gäller benstyrka
Jag har sett en film där han tränar två olika varianter på knäböj, vadpress och nånting mer. Han är inte så råstark direkt, han gick upp till 160kg i mycket kort knäböj i power-rack har jag för mig. Att ens börja bry sig om hans råstyrka är fullständigt intelligensbefriat hur som helst. Han är explosiv, snabb och spänstig som ett jävla rovdjur, har en "tävlingsförmåga" som INTE är att leka med, riktigt cool disciplin, väldigt bildad och verkar samtidigt rejält trevlig. Jag har svårt att se hur någon är mer "perfekt" än så. Skulle väl vara någon som har OS-guld i sin favoritsysselsättning då *rolleyes*
Slartibartfast
2005-07-01, 13:20
aha!!
Stefan Holm Och King Grub Är Samma Person!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.