Visa fullständig version : Coc3
Dr Nilsson
2005-06-30, 23:15
Hur lång tid tog det för er att stänga 3an?
Eller hur lång tid har det tagit för att INTE stänga den? :furious:
Hur många är det som stänger den då?...den stänger ju inte precis vilken svensson som helst :D
Dr Nilsson
2005-06-30, 23:31
Hur många är det som stänger den då?...den stänger ju inte precis vilken svensson som helst :D
Har tränat ett halvår och det saknas 4mm så det kan väl inte vara nån omöjlighet för Herr Svensson.
Har tränat ett halvår och det saknas 4mm så det kan väl inte vara nån omöjlighet för Herr Svensson.
Du har du välldigt starka nypor tror jag, fråga Arne persson eller Z_bumbi dom är mer insatt i greppträning :thumbup:
Dr Nilsson
2005-06-30, 23:36
Du har du välldigt starka nypor tror jag, fråga Arne persson eller Z_bumbi dom är mer insatt i greppträning :thumbup:
Får väl hoppas att jag har det, eller rättare sagt får det!!! :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
Får väl hoppas att jag har det, eller rättare sagt får det!!! :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
du är ju inte spec gammal heller så :thumbup:
Dr Nilsson
2005-06-30, 23:41
du är ju inte spec gammal heller så :thumbup:
När man kommer upp i Arnes ålder då jädrans... Vi är dig i hasorna Arne :bow:
När man kommer upp i Arnes ålder då jädrans... Vi är dig i hasorna Arne :bow:
du ja..inte jag :laugh:
Spungebob
2005-07-01, 12:08
Tog mej ca 4mån...men då har jag iofs kört ganska hårt med greppträning av olika slag+ jag kör alltid marklyft utan remmar har funkat ganska bra för mej.
Har funderat på att certa mej på 3:an nu när jag liks har stängt den men det har inte blivit av.
Det är bara att mata på så kommer det att släppa för dej ochså :)
Svedberg
2005-07-01, 12:13
3-4 månader tog det
Dumleman
2005-07-01, 17:55
Började träna 10e februari i år och är 0.5-1cm ifrån att stänga coc#3, varierar ganska mycket :).
2-6 månader brukar det ta om man tränar seriöst.
jag t.ex, tränar aldrig något och är 10mm från att stänga den
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.