Visa fullständig version : Lock up your daughters...
Chandler
2005-06-30, 08:41
...imorgon skall jag till Sverige!
Skall passa på och testa all keso, kesella och Polarkraft Extrem som ni hela tiden yrar om!
Skall på spårprov och utställning med hunden till Piteå, men kommer att vara inkvarterad i Boden och det blir väl antagligen en sväng via Umeå också.
Om någon känner till någon förmånlig kosttillskottsaffär i Umeå, så dela med er! Annars verkar kosttillskott vara en av mycket, mycket få saker som inte är billigare i Sverige.
Och så naturligtvis; hårdrock! Tips på någon undergroundbutik med 'alternativa' kläder mottages tacksamt! Månne New Rock är billigare i Sverige? Säkert!
Jag far som sagt imorgon bitti, så tveka inte och svara!
I Umeå lär du inte hitta billiga kosttillskott. Vi har bara affärer som budo fitness, och där är det svindyrt. Webshopp är utan tvekan det billigaste alternativet, även om man räknar in frakt och en mindre order på typ 4 kilo.
Chandler
2005-06-30, 09:39
I Umeå lär du inte hitta billiga kosttillskott. Vi har bara affärer som budo fitness, och där är det svindyrt. Webshopp är utan tvekan det billigaste alternativet, även om man räknar in frakt och en mindre order på typ 4 kilo.
Tack för ditt svar!
Webshopp? Du menar en sådan i största allmänhet antar jag?
Nå, inte gör det något; får köpa mera kesella istället eller något annat svenskt! Ska faktiskt bli kul att se om det är skillnad på det och kvarg.
Tack för ditt svar!
Webshopp? Du menar en sådan i största allmänhet antar jag?
Nå, inte gör det något; får köpa mera kesella istället eller något annat svenskt! Ska faktiskt bli kul att se om det är skillnad på det och kvarg.
Jo i största allmänhet. Vi har ju tyvärr inte någon kostillskottbutik som har lager i Umeå, annars skulle det säkert gå att köpa direkt därifrån.
[QUOTE=ChandlerOm någon känner till någon förmånlig kosttillskottsaffär i Umeå, så dela med er! Annars verkar kosttillskott vara en av mycket, mycket få saker som inte är billigare i Sverige.
[/QUOTE]
För helv... ska du vara i krokarna så kika upp Nellas sport i Luleå. Grymt stort sortiment med tillskott samt även kläder, bälten å lite annat bra.
För att slippa länka så sök på nellassport och slå honom en signal. Han har bla ett eget kosttillskottsmärke som är mkt prisvärt. Dessutom går det ofta att pruta med nån t-shirt, bars eller nåt annat kul.
Det enda som finns i Umeå är ju ovan nämnda Budo och deras priser är ju *cry*
Herkulez
2005-06-30, 10:31
Skall på spårprov och utställning med hunden till Piteå, men kommer att vara inkvarterad i Boden och det blir väl antagligen en sväng via Umeå också.
om du ser en rakad kille med den här hunden så kom och säg hej =)
Chandler
2005-06-30, 11:13
För helv... ska du vara i krokarna så kika upp Nellas sport i Luleå. Grymt stort sortiment med tillskott samt även kläder, bälten å lite annat bra.
För att slippa länka så sök på nellassport och slå honom en signal. Han har bla ett eget kosttillskottsmärke som är mkt prisvärt. Dessutom går det ofta att pruta med nån t-shirt, bars eller nåt annat kul.
Det enda som finns i Umeå är ju ovan nämnda Budo och deras priser är ju *cry*
Tack för tipset!
Det lät ju minst sagt intressant. Tyvärr så är det väl en 250km's omväg, så jag hinner nog inte. :(
Chandler
2005-06-30, 11:15
om du ser en rakad kille med den här hunden så kom och säg hej =)
Ska du också på utställning? Isf vore det ju läge för en "internationell-kolo-hundägar-träff". :D
Herkulez
2005-06-30, 11:16
Ska du också på utställning? Isf vore det ju läge för en "internationell-kolo-hundägar-träff". :D
haha nä, bor i boden bara =)
vet du vars ni kommer vara inkvarterade?
Piteå[/B], men kommer att vara inkvarterad i Boden
Mig veterligen är det bara några hagelskott mellan Luleå & Boden. Om inte Herk flyttat på Boden vill säga... Men det verkar högst osannolikt :D
Mig veterligen är det bara några hagelskott mellan Luleå & Boden. Om inte Herk flyttat på Boden vill säga... Men det verkar högst osannolikt :D
ca 36km tror jag :D
Chandler
2005-06-30, 11:47
Ja, så Boden är åt det hållet? Tur att jag inte kommer att vara navigatör på resan; svensk geografi är inte riktigt min grej. :D
Då kan jag hälsa från BörjeH och förvänta mig saftiga specialerbjudanden? ;)
Men öppethållningstider? Tisdag 18-20? *screwy*
Chandler
2005-06-30, 11:51
haha nä, bor i boden bara =)
vet du vars ni kommer vara inkvarterade?
Campingen om det säger något? Ingen aning i vilken ända av metropolen den finns.
Chandler
2005-06-30, 11:53
ca 36km tror jag :D
Det här börjar låta rimligt! :thumbup:
Herkulez
2005-06-30, 12:07
Campingen om det säger något? Ingen aning i vilken ända av metropolen den finns.
ok, håll utkik mot vattnet änr du är vid campingen, brukar promenera där varje dag =)
ropa hej ifall du ser mig
campingen ligger rätt nära stan förövrigt, tar bara nån minut att promenera
Slartibartfast
2005-06-30, 12:09
Fan, Chandler! Du har chans att se Herk live! Ta med kameran!
Herkulez
2005-06-30, 12:13
haha HELL YEAH!!!
kan ta på mitt ett linne när jag går förbi campingen för eran skull ifall han ser nå
köra en "POSEDOWN IN PUBLIC"
Herkuläsk, din hund ser trött ut. Kan det vara blybrist?
Men öppethållningstider? Tisdag 18-20? *screwy*
Han driver butiken "vid sidan av" sitt vanliga arbete och har därför sparsamma öppettider. Dessutom så är det semestertider så därav endast tisdagar, tror jag. Slå honom en signal och hör dig för, det brukar gå att lösa.
Chandler
2005-06-30, 12:28
ok, håll utkik mot vattnet änr du är vid campingen, brukar promenera där varje dag =)
ropa hej ifall du ser mig
campingen ligger rätt nära stan förövrigt, tar bara nån minut att promenera
Ok, måste kolla dina bilder bara så jag vet hur du ser ut. Vad är det för hund du har förresten? Litet svårt att se från bilden, men den kanske är lättare att känna igen. ;)
Chandler
2005-06-30, 12:30
Oj, är det så bra? Nå, kameran skall hur som helst med så. Vill du ha några speciella bilder? Skall jag försöka få några nakenbilder. Paparazzi :cool:
Herkulez
2005-06-30, 12:31
Herkuläsk, din hund ser trött ut. Kan det vara blybrist?
:laugh:
Chandler
2005-06-30, 12:31
Han driver butiken "vid sidan av" sitt vanliga arbete och har därför sparsamma öppettider. Dessutom så är det semestertider så därav endast tisdagar, tror jag. Slå honom en signal och hör dig för, det brukar gå att lösa.
Måste göra det isf! :thumbup:
Herkulez
2005-06-30, 12:32
Ok, måste kolla dina bilder bara så jag vet hur du ser ut. Vad är det för hund du har förresten? Litet svårt att se från bilden, men den kanske är lättare att känna igen. ;)
Ridgeback/pitbull
Herkulez
2005-06-30, 12:34
här är jag....tjejer bespara mig era snuskiga pm, skicka nakenbilder istället.
längst till vänster, söta rossi sitter brevid mig :love:
Här är en färsk.. han är lätt att känna igen - det är killen i rosa bikini med vattenskalle som är ute och rastar en homosexuell hund (hur vet du att hunden är homosexuell tänker du då..? You'll know it when you see it..).
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=46258
Slartibartfast
2005-06-30, 12:38
Oj, är det så bra? Nå, kameran skall hur som helst med så. Vill du ha några speciella bilder? Skall jag försöka få några nakenbilder. Paparazzi :cool:
Allt är välkommet! Vidvinkelobjektiv är att föredra för att få med hela den grove jäveln.
Herkulez
2005-06-30, 12:38
Här är en färsk.. han är lätt att känna igen - det är killen i rosa bikini med vattenskalle som är ute och rastar en homosexuell hund (hur vet du att hunden är homosexuell tänker du då..? You'll know it when you see it..).
du då......du då
Allt är välkommet! Vidvinkelobjektiv är att föredra för att få med hela den grove jäveln.
Du syftar på hans massiva vattenskalle nu eller hur?
Taskigt Slarti..taskigt.. tsk tsk.
Slartibartfast
2005-06-30, 12:43
Du syftar på hans massiva vattenskalle nu eller hur?
Taskigt Slarti..taskigt.. tsk tsk.
Ha ha! Precis.
Vattenskalle. Så går det när man snortar kreatin.
Chandler
2005-06-30, 12:53
Ja, det var ju en litet ovanligare hund; borde vara ganska lätt att känna igen. (eller skulle iaf ha varit det om det inte funnits X hundar där för utställningen.. *rolleyes* )
Fast du var ju faktisk ganska kännspak (finlandssvenska! :D ) du med! För att känna igen mig och mina muskler krävs det ett, hmrph, mera vältränat öga. :D Min hund känner du dock enkelt igen (fast det kommer att vara 75st flattar där); han omges av ett ädelt skimmer:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=901476&postcount=48
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=903357&postcount=116
Slartibartfast
2005-06-30, 12:56
Flattar har oftast helt fel i huvudet. Åtminstone alla som jag känner. Helt hysteriska. Är det ett rasdrag?
Herkulez
2005-06-30, 12:59
kommer alla hundar vara på bodens camping eller?
glömde säga att jag säkert går med en söt blondin, 25kr kostar det att klämma på tuttarna, hennes då :thumbup:
Chandler
2005-06-30, 13:02
Flattar har oftast helt fel i huvudet. Åtminstone alla som jag känner. Helt hysteriska. Är det ett rasdrag?
Rodunomainen temperamentti torde vara officiell terminologi. :thumbup:
Oj, känner du flattar?! Berätta mer! Jag känner säkert nästa alla i Österbotten, majoriteten i Finland och en del i Sverige. :D Vi har säkert någon gemensam bekant.
Chandler
2005-06-30, 13:04
kommer alla hundar vara på bodens camping eller?
glömde säga att jag säkert går med en söt blondin, 25kr kostar det att klämma på tuttarna, hennes då :thumbup:
Njaa, det tror jag väl inte, fast säkert en hel del iom att allt var fullbokat i Piteå.
25kr borde vara knappa 3 euro så det är affär. Informerar du henne före eller efter?
Herkulez
2005-06-30, 13:06
Njaa, det tror jag väl inte, fast säkert en hel del iom att allt var fullbokat i Piteå.
25kr borde vara knappa 3 euro så det är affär. Informerar du henne före eller efter?
hehe du märker :D
Slartibartfast
2005-06-30, 13:32
Rodunomainen temperamentti torde vara officiell terminologi. :thumbup:
Oj, känner du flattar?! Berätta mer! Jag känner säkert nästa alla i Österbotten, majoriteten i Finland och en del i Sverige. :D Vi har säkert någon gemensam bekant.
Min gamla windsurfingmentor Johnny Östman hade en flat som hette Rocky som var HEEEEELLT lost i huvudet. VEt inte om han har kvar den. Sen min polare Lotta Eriksson i Bennäs har en som är förhållandevis normal. Min tjejs morföräldrar (Olli Jansson- the man who built Kokkola) hade en flat som var helt slut i pallet. Helt sinnes.
Det är de som jag kommer på på rak arm.
Chandler
2005-06-30, 13:49
Min gamla windsurfingmentor Johnny Östman hade en flat som hette Rocky som var HEEEEELLT lost i huvudet. VEt inte om han har kvar den. Sen min polare Lotta Eriksson i Bennäs har en som är förhållandevis normal. Min tjejs morföräldrar (Olli Jansson- the man who built Kokkola) hade en flat som var helt slut i pallet. Helt sinnes.
Det är de som jag kommer på på rak arm.
Men nej; inte ett enda bekant namn på rak arm iaf; konstigt.. Måste fundera litet!
Lotta Eriksson låter inte heller direkt bekant, men Bennäs! Därifrån är ju Benita Björklund, som väl är något av en kändis i flatkretsar!
Slartibartfast
2005-06-30, 13:51
Benita Björklund, som väl är något av en kändis i flatkretsar!
Är hon flata?
Så cheap. jag vet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.