Visa fullständig version : Antika konsoler till salu
Garage rensning!
Playstation(PSX) chippad med en dual shock handcontroll och två minneskort. KOmmer inte ihåg vilka spel jag har med möjlighet är stor med chippad... 700kr
(Följer med en sparning på FF7 med lvl 99 på många gubbar och alla limitbreak, material, chocobo osv... :D)
SNES, Super nintendo som är knappt spelad då jag köpte det ny och skulle köpa FF3 till den. Har förnärvarande Zero the Kamikaze sqirrel till den men kanske även The Mask om jag kan gräva fram det. En hand kontroll och 500kr för allt.
(Har hittat båda spel nu :))
Finns ni i Umeå är det givetvis det bästa men annars blir det plus frakt också. Har original låda kvar till allt.
fan vad jag skulle vilja ha en SNES. synd att jag bor i finland.
Har finnar snes förbud? :D
:D
Slartibartfast
2005-06-30, 11:11
Nej, men ingen elektricitet.
tossefar
2005-06-30, 12:01
Jag bjuder 400 kr + frakt för snes. Spelet kan du behålla :)
typ. nejmen jag har ingen lust att betala frakt från sverige, dessutom är alla finnar så satans snåla att de som har ett SNES som de ändå inte behöver vägrar sälja det för mindre än en hundralapp. (euro)
Skulle aldrig göra mig av med en chippad ps1, det är en raritet!
s_himself
2005-06-30, 17:36
jag bjuder 450 + frakt för snes med spelen :)
bosse_brutal
2005-06-30, 19:01
jag har också ett snes, donky kong 1 och 2, och nått jävla dåligt långbenspel. 1 handkontroll. orginal kartongen (den med donkey kong 1 målning på) finns kvar, men frigolit lådan är borta, eftersom det var nått jävla ägg som snodde det och hann ha bort den innan snuten tog han *grr27*
har även ett nintendo 64 med goldeneye, zelda, super mario och top gear rally. orginalkartong (med golden eye målning)finns till konsollen och zelda och så finns det en videokassets förpacnkning till rally spelet.
en hand kontroll
ge mig pengar!!!
Jag har ett PS1 den nyare varianten.. vete fan vad den heter men wtf...
samt ett SNES med två handkontroller fast lite få, men roliga spel, bl a Super Mario World och Worms (som jag bara måste köpa för typ 220 spänn :D)
och ett NES.
Men inget är till salu :D
Fast farsans sambo har också ett SNES med lite fler spel, och hon har ett jävlat som nytt Zelda, minns inte vad det heter, kartong och allt. Kostade.. vad var det... 400 eller 450 spänn :)
jag bjuder 450 + frakt för snes med spelen :)
Sure thing! :)
PSX är faktist ganska cult och jag spela fortfarande med den, använder även kontrollen varje dag till mina emulator lirande, det är fan det bästa handkontroll som nånsin gjrot. PS3´s dosa ser ut som xbox inspirerad.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.