Visa fullständig version : Sveriges sämsta sångare genom tiderna?
NU! En gång för alla så ska det avgöras. Vem är såpass irriterande dålig att han bör klassas som Sveriges sämsta sångare genom tiderna??
Pudzianovski
2005-06-20, 16:28
Hellström stavas hans namn va? Broder Daniel killen menar du?
Tomas Lundin? Vem är det?
Tycker Håkan är bättre än många många andra.
*cry*
Haha rolig tråd! :)
Håkan Hellström har jag verkligen alltid ogillat! :)
Visserligen kanske inte övriga mods kommer gilla den tråden. ( men det kommer väl inte du bry dig om.. :D ) En tråd om bensinstationer som hade 6 alternativ stängdes väl nyligen p.g.a "för få alternativ"...!?
Herkulez
2005-06-20, 16:29
Dom Kommer Kniva PÅ Deeeeeeeeeeeeeeeeeej
blekfet2
2005-06-20, 16:30
Per Gessle......totalt jävla sämst.......fan Robyn mer av en artist än den där jävla fjollan.....och hon är jävligt världelös!
Matte_Maiden
2005-06-20, 16:32
Per Gessle......totalt jävla sämst.......fan Robyn mer av en artist än den där jävla fjollan.....och hon är jävligt världelös!
Tycker du verkligen att Per Gessle sjunger dåligt? I sådana fall, lite mer exakt vad är dåligt? Timing, tonhöjd eller vad?
reinholdsson
2005-06-20, 16:33
Di Leva!
hahaha namnen..
tycker fortfarande anders lundin!
Yes! Håkan leder stort...även om det borde va väldigt jämnt mellan honom och Lundin. Båda är ju enormt värdelösa.
Från början tänkte jag bara ha ett alternativ att rösta på. Håkan Hellström. Jag hatar honom fysiskt.
meh, jag vill ha ett Gessle-alternativ annasch ä ente ja mä!
Dr.Alban är ju rätt svar på den frågan
Har ni aldrig hört Jimmy Nordins utan en guldmedalj?
Tack för alternativen.....!..
Förstår inte att folk gillar den "mannen" !
jag hatar håkan. varje gång han sjunger tar jag det som en personlig förolämpning. fast sjunger gör han inte. han är totalt omusikalisk och borde låsas in.
Dajin sjunger ju iallafall bra. även om han är en stor nörd. hans gimmick iaf.
jag hatar håkan. varje gång han sjunger tar jag det som en personlig förolämpning. fast sjunger gör han inte. han är totalt omusikalisk och borde låsas in.
Dajin sjunger ju iallafall bra. även om han är en stor nörd. hans gimmick iaf.
håkan gör ju ungefär 5 miljaders biljoners gogoljoners triljaners gånger bättre musik än dajin!
dock gillar jag inte håkan så värst mkt..
håkan gör ju ungefär 5 miljaders biljoners gogoljoners triljaners gånger bättre musik än dajin!
dock gillar jag inte håkan så värst mkt..
nu snackar vi sångröst och vad bert karlsson skriver
Sheogorath
2005-06-20, 17:40
Någon har haft något djävligt intressant för sig... *tittar på pollen*
Någon har haft något djävligt intressant för sig... *tittar på pollen*
fete-pez som töntat sig
Ulf Lundell sjunger inget vidare.
s_himself
2005-06-20, 17:54
Håkan *grr27*
Kebab-Arne
2005-06-20, 17:58
Håkan Hällström sjunger ju inte speciellt bra om jag kommer ihåg rätt. Brukar väl gå upp i fel tonart ganska mycket för det ska låta bra.
Med tanke på alternativen blev det han. Hade Gessle funnits med i pollen hade jag lugnt röstat på han. Men det pga jag hatar hans jävla låtar.
förutom håkan finns det en nästan lika dålig sångare, vet inte vad han heter men han som sjunger hej hej monika..
s_himself
2005-06-20, 18:09
förutom håkan finns det en nästan lika dålig sångare, vet inte vad han heter men han som sjunger hej hej monika..
börja inte ens.. jag blir vansinnig på den människan
*grr27* *grr27* *grr27*
Nick and the family :devil:
börja inte ens.. jag blir vansinnig på den människan
på monica?
http://www.citysajten.com/bild/1/arkiv/musik/konsert/2947541.JPG
http://www.citysajten.com/bild/1/arkiv/musik/konsert/2947541.JPGhttp://www.citysajten.com/bild/1/arkiv/musik/konsert/2947541.JPG
http://www.citysajten.com/bild/1/arkiv/musik/konsert/2947541.JPG
Vem är Tomas lundin? *grr27*
Nitrometan
2005-06-20, 18:38
Men E-type då? Eller det kansdke stavas i-tajp?
"Jag-kan-bara-sjunga-en-ton-i-en-takt-å-den-sjunger-jag-hela-tiden" *spy*
Ulf Lundell sjunger inget vidare.
Uffe äger ju! *slap*
Här har vi sanningen. Per Gessle är helt klart mest irriterande. Varför frågar sig någon? FÖR ATT ALLA I HELA JÄVLA SVERIGE ÄR HELT CP I HUVET OCH TYCKER ATT HAN ÄR BÄST.
jag kan bara säga att ni har aldrig hört mig sjunga.
för då hade jag varit överst på listan.
Per Gessle har en himla bra röst, men hans senaste låter gör mig tokig *grr27*
Tillsammans med Håkan Hällström är Gessle klart en av Sveriges mest överskattade sångare.
Någon har haxxat med pollen :/
reinholdsson
2005-06-20, 21:00
Nej, bara förändrat förutsättningarna lite :D
LexSinner
2005-06-20, 21:41
Här har vi sanningen. Per Gessle är helt klart mest irriterande. Varför frågar sig någon? FÖR ATT ALLA I HELA JÄVLA SVERIGE ÄR HELT CP I HUVET OCH TYCKER ATT HAN ÄR BÄST.
Ja och det absolut värsta med karln är att han inte får ihop texterna så han måste lägga in massa utfyllnad som na-na-na och la-la-la i varje låt :devil:
ha ha hade redan innan tänkt säga Håkan Hellström, han är urkass *spy*
Ja och det absolut värsta med karln är att han inte får ihop texterna så han måste lägga in massa utfyllnad som na-na-na och la-la-la i varje låt :devil:
Nej det värsta är att alla gillar dom. Faktiskt. Annars skulle dom inte spelas i parti och minut.
kimonque
2005-06-20, 22:18
är väl inge större fel på hellström, inte världens vackraste röst men han klarar sig på inlevelse..
gessle låter väl hyfsat också, inte så svårt att förstå varför folk gillar honom
Brukar inte lyssna på någon av dem, men jag lackar inte när jag hör på radion
Nä? Bara för att det är fler röster än visningar av tråden eller? Jag tror att allt är som det ska.
Håkan låter falsk och hemsk, men har ju i alla fall inlevelse och glädje i låtarna. Gessle tycker jag sjunger okej på Gyllenes gamla låtar, men på de nya låter han så jävla barnslig!
Scratch89
2005-06-20, 22:50
Men E-type då? Eller det kansdke stavas i-tajp?
"Jag-kan-bara-sjunga-en-ton-i-en-takt-å-den-sjunger-jag-hela-tiden" *spy*
Jag-kan-bara-ta-en-ton-så-den-tar-jag-om-och-om-och-om-igen-för-det-är-så-lätt :)
Jag vill gärna rösta för Håkan, fast jag tycker ändå att musiken är rätt soft. Man blir ju glad iallafall!
Scratch89
2005-06-20, 22:53
Vad tycker du om Jimmy Janssons samtliga låtar då? ;)
Håkan hellström var det första som dök upp i min sjuka hjärna när jag såg trådnamnet.
Håkan hellström var det första som dök upp i min sjuka hjärna när jag såg trådnamnet.
Me too.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.