Visa fullständig version : Kysser era föräldrar varann?
Cupofcoffee
2005-06-18, 18:53
Eller i största allmänhet; visar era föräldrar sin kärlek offentligt?
Kommer du ifrån ett hem med mycket fysisk närhet?
Jag har aldrig sett mina föräldrar kyssas och i min familj kramas man (kanske) på begravningar. Vi säger aldrig att vi älskar varandra.
Hur fungerar (fungerade) det hemma hos er?
vore konstigt då dom är skilda
Skiljda föräldrar så länge jag kan minnas.
Exakt så. Och så skruvar sig alla om det är en kärleksscen i en film. ;)
Nu föreställde jag mig mina föräldrar kyssas, tack vare den här tråden. Går rysningar genom hela kroppen.
Exakt så. Och så skruvar sig alla om det är en kärleksscen i en film. ;)
haha seriöst?
vad fan är det med folk.. när de ska nuppas i filmerna så säger jag ungifär "fram med remouladen, nu blir det fisk"
skäms ni för att ni aldrig snackat sex med era päron? ens skämtat om det?
fintelligens
2005-06-18, 18:58
Hela släkten kysser varann :thumbup:
Dumleman
2005-06-18, 18:59
"Morsan och farsan skildes när jag var 6 år det sitter kvar i hjärtat som ett stort sår" som latin kings säger i "idiot idiiter" :). Väldigt lite fysisk närhet här.
Cupofcoffee
2005-06-18, 19:00
Bättre än hos dig
Bättre? Det är nog ett konstigt ordval.
Vi har det nog så bra, jag känner inget behov av att bedyra min kärlek till mina föräldrar/syskon så som TV-serierna lär oss att vi borde. Jag menar, handling väger mer än tusen ord, ne?
Fysisk närhet är väl iofs en positiv sak, men jag hade tyckt att det kännts jävlig awkward om min far gav mig en kram eller lade armen över min axel på ett så där sötsliskigt förtroligt sätt som de gör i amerikanska far&son-filmer.
Pellefant
2005-06-18, 19:01
Aldrig sett dem kyssas eller hålla om varandra etc. Hade t.o.m skilda sovrum pga pappas snarkningar(officiellt iallafall, jag vet inte...), fast mamma snarkar lika högt hon, fast det är tabu att nämna.
Råkade komma på dem när de hade sex en gång dock när jag var liten. Snacka om chock.
Numera skilda. (För min del kunde de gärna fått skiljas tio år tidigare, inte kul att växa upp med ofta bråkande föräldrar.)
Eller i största allmänhet; visar era föräldrar sin kärlek offentligt?
Kommer du ifrån ett hem med mycket fysisk närhet?
Jag har aldrig sett mina föräldrar kyssas och i min familj kramas man (kanske) på begravningar. Vi säger aldrig att vi älskar varandra.
Hur fungerar (fungerade) det hemma hos er?
Ja det brukar bli så när ena partnern är otrogen!
Cupofcoffee
2005-06-18, 19:04
[...]
Råkade komma på dem när de hade sex en gång dock mär jag var liten. [...]
Hahahaha! Jag också! Fast det fattade jag inte föränn flera år senare.
Vad gäller chock så var det värre när morsan gjorde en walkin när jag satt och runkade till en schysst (och väldigt hemlig) porrtidning i 13-14års åldern. Det var lite pinsamt att gå upp till frukosten sedan. :D
Hon skötte det snyggt ivf och gjorde inget väsen av det.
Pellefant
2005-06-18, 19:07
Ja det brukar bli så när ena partnern är otrogen!
Utveckla gärna. Menar du att risken för otrohet ökar för den som kommer från ett hem med lite öppen visad kärlek?
Hahahaha! Jag också! Fast det fattade jag inte föränn flera år senare.
Vad gäller chock så var det värre när morsan gjorde en walkin när jag satt och runkade till en schysst (och väldigt hemlig) porrtidning i 13-14års åldern. Det var lite pinsamt att gå upp till frukosten sedan. :D
Hon skötte det snyggt ivf och gjorde inget väsen av det.
Satte tuggummit i halsen. :laugh: :thumbup:
Utveckla gärna. Menar du att risken för otrohet ökar för den som kommer från ett hem med lite öppen visad kärlek?
Nej men vem vet, det kanske är en anledning till varför den öppna kärleken inte existerar i vissa fall....
Karate_kid
2005-06-18, 19:17
javisst gör dom det. Ett bevis på deras kärlek. Samt att jag är ett kärleksbarn, även kallad en folkets man.
javisst gör dom det. Ett bevis på deras kärlek. Samt att jag är ett kärleksbarn, även kallad en folkets man.
Jag trodde inte att du hade en pappa utan bodde med morsan?
Karate_kid
2005-06-18, 19:19
Jag trodde inte att du hade en pappa utan bodde med morsan?
och du kom till genom kondomen sprack ? Jag har för mig din morsa sa att hon önska att hon hellre svalde den sperman :D :hbang:
och du kom till genom kondomen sprack ? Jag har för mig din morsa sa att hon önska att hon hellre svalde den sperman :D :hbang:
Som vanligt hajade du inte poängen!
Karate_kid
2005-06-18, 19:23
Som vanligt hajade du inte poängen!
nä. får man poäng oxå ? :furious:
blekfet2
2005-06-18, 19:27
absolut....dom har typ varit gifta i 30 år å pussar hej då mm.....
Karate_kid
2005-06-18, 19:27
innan dom drar till varsinn älskare :devil:
Det måste vara det pinsammaste som kan hända, aldrig hänt mig som tur är, skulle nog sluta prata med morsan då eller flytta hemifrån :D
Karate_kid
2005-06-18, 20:06
Det måste vara det pinsammaste som kan hända, aldrig hänt mig som tur är, skulle nog sluta prata med morsan då eller flytta hemifrån :D
varför ? Vi alla metar la i spöet ? Drar lite fiol ? vad är det att skämmas för ? Värre är det ju om du råkar "komma" när hon kommer in, över hennes ansikte. Då kan vi prata pinsamt.
JustinCredible
2005-06-18, 20:08
jag har inga föräldrar men om jag hade så skulle jag vilja att dom var som i "Lugn i Stormen."
var många är sedan jag såg mina föräldrar kyssas, kramas etc... och de gångerna jag har sett kan jag räkna på ena handens fingrar
Det är pinsamt ändå, skulle flippa ur om nått sånt hände. Jag kan inte snacka om nånting sexuellt med mina föräldrar, inte om flickvänner heller.
Om nån har sett avsnittet av OC när Seth har "The talk" med sin farsa, så kan ni föreställa er lite hur det blir.
Fatalist
2005-06-18, 20:32
Tror inte det är många förhållanden som håller såpass länge! Bara att gratulera :)
Händer att jag ser dom pussas och sånt.
Har hänt att jag "kommit på" dom med att ha sex, fast det var ett tag sedan sist som tur är..
Det värsta är dock när min käre moder ska sitta och berätta hur underbart sexliv dom har :MrT: *screwy*
Jag har kanske sett dem pussas en eller två gånger och de sover i olika sovrum pga av att de snarkar...
Det var ett tag sedan jag såg det. Numera är det en ganska kylig stämning emellan dem.
Händer att jag ser dom pussas och sånt.
Har hänt att jag "kommit på" dom med att ha sex, fast det var ett tag sedan sist som tur är..
Det värsta är dock när min käre moder ska sitta och berätta hur underbart sexliv dom har :MrT: *screwy*
Var de det ni gjortde på saffets den 3:e jun.
ja vad säger man,har föräldrar med skilda sovrum,pussas eller kramas aldrig!Har varit gifta i 45 år.Nu är ju jag adopterad från colombia där äktenskapen inte liknar dom här situationerna...Naturligtvis vill man att det ska hålla men skilda sovrum,inget sex eller romantik, aldrig never in my life!då är det tack och goodbye,hasta la vista! :)
Har hört dem ett par gånger, sen så har de bevisligen sex då min mor är gravid igen.
Karate_kid
2005-06-18, 23:21
Har hört dem ett par gånger, sen så har de bevisligen sex då min mor är gravid igen.
hur menar du nu ? Storken kommer väl med barnet ? Eller har ja fattat det fel ?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.