Visa fullständig version : Namn på tv-program efterlyses
VoDaresVins
2005-06-17, 13:14
Minns att jag såg reklam om ett tv-program ifjol som verkade vara nån sorters candid camera show, men idén var att de gillrade fällor för "långfingrade männskor" som de satte dit.
Just den snutten jag såg hade en cykel, eller vad det var, lagts på ett lastbilsflak. När det sedan kom en kille som försökte sno den smälldes bakluckan igen och presseningen som täckt sidorna föll ner så endast galler fanns kvar runt lastutrummet. Efter det brassade lastbilen iväg med killen. Only in America. *popcorn* Vet inte vad programmet hette och minns inte var det skulle sändas, men jag skulle vilja se mera av det.
Just den snutten jag såg hade en cykel, eller vad det var, lagts på ett lastbilsflak. När det sedan kom en kille som försökte sno den smälldes bakluckan igen och presseningen som täckt sidorna föll ner så endast galler fanns kvar runt lastutrummet. Efter det brassade lastbilen iväg med killen. Only in America.
Haha! Nu blev jag också nyfiken på vad programmet heter :D
ja just de, det programmet va ju sktikul.
Det var ett engelskt program (men som kanske också gjordes i amerika).
Har för mig att det hette nått med "bars".
Leya_sthlm
2005-06-17, 14:06
Swag. Och Guy Ritchie var inblandad i programidén
Kan det vara det brittiska programmet som gick på tv3?
Swag tror jag det hette.
Edit: försent
ty!
EDIT: heh, gammalt program? skrivet 2003-01-08 -> http://punkten.se/filmotv/artikel.phtml?id=7751
Visas det på TV nuförtiden? när och kanal?
Kan det vara det brittiska programmet som gick på tv3?
Swag tror jag det hette.
Jo, tycker det låter som det. Där la de ut ett "lockbete" i form av massa lådor med elektronik. När sedan "tjuven" gick in i lastbilen för att roffa åt sig en låda så stängdes dörrarna och de drog presseningen och körde runt honom på staden. De hade också lämnat en cykel mitt i centrum (olåst) men när den blev stulen så började det spruta en massa skum från någon mekanism som de monterat vid styret.
VoDaresVins
2005-06-17, 14:21
Swag. Och Guy Ritchie var inblandad i programidén
Måse nog vara detta då. Thanx. :thumbup:
Inte för att jag skulle göra nåt olagligt nån gång, men finns det tro några avsnitt spridda på dc tro? *innocent*
Pellefant
2005-06-17, 14:27
Jo, tycker det låter som det. Där la de ut ett "lockbete" i form av massa lådor med elektronik. När sedan "tjuven" gick in i lastbilen för att roffa åt sig en låda så stängdes dörrarna och de drog presseningen och körde runt honom på staden.
Hur vågar de göra sånt? *screwy* Kidnappning ju.
Jo, tycker det låter som det. Där la de ut ett "lockbete" i form av massa lådor med elektronik. När sedan "tjuven" gick in i lastbilen för att roffa åt sig en låda så stängdes dörrarna och de drog presseningen och körde runt honom på staden. De hade också lämnat en cykel mitt i centrum (olåst) men när den blev stulen så började det spruta en massa skum från någon mekanism som de monterat vid styret.
HAHAHA.
Finns det inga "säsongs-boxar" med den här serien?
Minns att någon skulle stjäla en bil som helt rasade samman (ni som sett Blues Brothers kan nog föreställa er hur det såg ut) när tjuven satte sig i den. Ganska kul.
haha! de programmet äääger!:D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.