Visa fullständig version : Svart midsommar?
På midsommar brukar ju alla ha ljusa kläder och blommiga små klänningar osv. Men jag har köpt en helsvart klänning (igen) med bar rygg.
Är det okey att ha svart på midsommarfesten eller är det extremt trist?
De andra kanske blir deprimerade? *screwy*
Är ganska säker på att alla andra tjejer kommer att ha blommigt och så, men jag gillar tyvärr (nästan) bara svarta klänningar eller mörka.
Jeans är väl inte heller så "festligt" kanske?
:confused:
hangatyr
2005-06-17, 08:30
låter bra!
tillsammans med ett par gothigt blodiga underamar och brusten blick kan det lbi riktigt tjusigt på kalaset.
Klä dig bara snyggt så går det nog bra, känner man sig snygg så är man det :)
låter bra!
tillsammans med ett par gothigt blodiga underamar och brusten blick kan det lbi riktigt tjusigt på kalaset.
Är det sååå jävligt alltså? *cry*
Klä dig bara snyggt så går det nog bra, känner man sig snygg så är man det :)
*självförtroendet tillbaka igen*
Så det är inte en dödssynd att komma svartklädd till midsommar? :)
Klart du ska klä dig som du vill. Jag brukar inte ens ha klänning (och har inte haft sedan jag var typ sju) så redan där har du ju hälften rätt. Dessutom är ju svart väldigt praktiskt om man ska hångla på gräsmattan fram på småtimmarna.
*självförtroendet tillbaka igen*
Så det är inte en dödssynd att komma svartklädd till midsommar? :)
Är man bekväm, någorlunda hel och ren och känner sig fräch så kan man komma i vad som helst.
Själv blir det lagom nötta jeans och en skön tshirt. Och jag så snygg så :naughty:
Chandler
2005-06-17, 08:58
Vad besviken jag blev när jag fick reda på att tråden handlar om en klänning. Jag trodde temat var en svart metal-midsommar.
Klart du ska klä dig som du vill. Jag brukar inte ens ha klänning (och har inte haft sedan jag var typ sju) så redan där har du ju hälften rätt. Dessutom är ju svart väldigt praktiskt om man ska hångla på gräsmattan fram på småtimmarna.
Hehehe, det låter bra :D får undvika gräsfläckar på knäna bara framåt småtimmarna... :naughty:
Är man bekväm, någorlunda hel och ren och känner sig fräch så kan man komma i vad som helst.
Själv blir det lagom nötta jeans och en skön tshirt. Och jag så snygg så :naughty:
Skall försöka vara både hel och ren :D men visst tusan stämmer det som du skriver! Hoppas bara ingen stör sig på att man inte är bekväm i något oskuldsfullt och storblommigt... *rolleyes*
Vad besviken jag blev när jag fick reda på att tråden handlar om en klänning. Jag trodde temat var en svart metal-midsommar.
Det låter ju faktiskt riktigt kul, skall snacka med de som ordnar om temabyte? :naughty:
hangatyr
2005-06-17, 09:07
Är det sååå jävligt alltså? *cry*
absolut inte!
skämtade mest. jag gilalr tanken på svart klänning. fast då msåte du ha ngt übersött till, ananrs funkar det inte. man måste vara kontrastrik.
absolut inte!
skämtade mest. jag gilalr tanken på svart klänning. fast då msåte du ha ngt übersött till, ananrs funkar det inte. man måste vara kontrastrik.
Okey :)
Kan du inte ge mig förslag på något som kan klassas som übersött??
Det är inte min starka sida tror jag, gothigt blodiga undaramar m.m. kan jag nog få till, men übersött? *screwy*
:D
hangatyr
2005-06-17, 09:16
Det är inte min starka sida tror jag, gothigt blodiga undaramar m.m. kan jag nog få till, men übersött? *screwy*
eh.
kaniner är söta.
Ett par höga röda lackstövlar kanske? :naughty:
Ett par höga röda lackstövlar kanske? :naughty:
Eeeehhh. :em: faktum är att jag lätt kan ta på mig mina, men gissa färgen... de är svarta i läder dock, och lårhöga, du kanske tänkte knähöjd? :naughty:
eh.
kaniner är söta.
hahahaha, ja, fasen vad läckert med en gullig kanin (svart) i koppel istället för blomma i håret? :D
Blodrött glansigt läppstift då, svarar du svart här med så måste jag hålla med om att det är lite pandavarning på dig ;)
Blodrött glansigt läppstift då, svarar du svart här med så måste jag hålla med om att det är lite pandavarning på dig ;)
Hehe, näe, blodrött är fint!! Men kanske lite mjukare typ rosa gloss är bättre så inte de andra blir rädda och springer hem
(midsommar blot?)? :D
Eeeehhh. :em: faktum är att jag lätt kan ta på mig mina, men gissa färgen... de är svarta i läder dock, och lårhöga, du kanske tänkte knähöjd? :naughty:
De låter perfekta.
Finns inga regler...ha vad du känner för. Själv tänker jag vara naken.
Schysst tråd med gräsfläckar o hela kittet, men låter lite överseriöst att fundera på vad man har på sig, jag kommer nog inte ha ett skit att göra på midsommar, och hade man det hade det väl varit i stil med gå vart som helst och supa med några.. men jag dricker väl inte (skulle vara möjligt att göra undantag dock) och de andra är tråkiga så det händer nog inget sådant i år.
Å andra sidan är ju en kortare vit kjol i sådant där stretchtyg över stjärten inte helt fel heller? ;/
Om det är något vanligt hängande vitt tygstycke hade jag inte kunnat brytt mig mindre ;)
Karl_alfred
2005-06-17, 11:59
Ta på dig din klänning du :) Ha jeans med om du vill :D
De låter perfekta.
Finns inga regler...ha vad du känner för. Själv tänker jag vara naken.
Låter bra att det inte finns direkt regler! Lite mer avslappnat då.
Dom är perfekta, inte inköpta igår direkt, men varje sak har sitt användningsområde, eller hur? :naughty:
Nude camp? *popcorn*
Schysst tråd med gräsfläckar o hela kittet, men låter lite överseriöst att fundera på vad man har på sig, jag kommer nog inte ha ett skit att göra på midsommar, och hade man det hade det väl varit i stil med gå vart som helst och supa med några.. men jag dricker väl inte (skulle vara möjligt att göra undantag dock) och de andra är tråkiga så det händer nog inget sådant i år.
Å andra sidan är ju en kortare vit kjol i sådant där stretchtyg över stjärten inte helt fel heller? ;/
Om det är något vanligt hängande vitt tygstycke hade jag inte kunnat brytt mig mindre ;)
Nej då, i år är det inte alls överambitiöst :) , jag brukar aldrig göra nåt speciellt på midsommar, men just denna blir det en större fest hos några bekanta och då känns det schysst att inte komma i... plyschdräkt? :laugh:
Inget drickande för min del tror jag, jag är sprallig så det räcker. :(
Hmmm.. har nog en vit kjol ja, men svart är ju ändå...... svart :love:
Ta på dig din klänning du :) Ha jeans med om du vill :D
Va bra! :) överlag verka det vara ok då? Kanske inte med gothiskt uppsprättade armar (får väl försöka bärga mig på den punkten *screwy* ) eller hur det nu beskrevs men resten?
Metal_boy_
2005-06-17, 12:42
ha vad du tycker är snyggt. Trodde först när jag såg tråden att du skulle fira midsommar i Kenya.
Lär det inte bli fruktansvärt varmt med en svart klänning OCH boots?
Jag hade svettats ihjäl.
jag tänkte ett par svarta dr Martins (de riktigt höga)
själv har jag en brun klänning jag tänkte ha men med vågad ringning så jag vet inte. iofs sitter dom på plats i den. Men allt behöver alltså inte vara färgglatt. kontraster är bra
Karate_kid
2005-06-17, 15:32
ja tänkte ha på mig avklippta jeans och snowjogging alt träskor. Om det är varmt. Sen en gn`r tröja. Så det lixom framhäver min bonnebränna.
Låter bra att det inte finns direkt regler! Lite mer avslappnat då.
Dom är perfekta, inte inköpta igår direkt, men varje sak har sitt användningsområde, eller hur? :naughty:
Nude camp? *popcorn*
Du är välkommen om du har vägarna förbi. Bring the boots! :thumbup:
ha vad du tycker är snyggt. Trodde först när jag såg tråden att du skulle fira midsommar i Kenya.
hehe, bra idé, next time? :)
Lär det inte bli fruktansvärt varmt med en svart klänning OCH boots?
Jag hade svettats ihjäl.
Men alltså det är en skandal att kalla stövlarna boots. :D
Tänk Pretty Woman stövlar, fast inte i lack (min egen erfarenhet säger mig att kläder och skor/stövlar i lack spricker och blir fult efter viss användning) utan i tunnt läder! *popcorn*
Men klänning är svalt och skönt, stövlarna får stanna hemma. tills jag åker till Uppsala :naughty:
(eller hammarkullen? :laugh: )
jag tänkte ett par svarta dr Martins (de riktigt höga)
själv har jag en brun klänning jag tänkte ha men med vågad ringning så jag vet inte. iofs sitter dom på plats i den. Men allt behöver alltså inte vara färgglatt. kontraster är bra
Ooooh, såna har jag, på vinden :em: Fast inte lårhöga förstås :D
Det tycker jag du skall ha på midsommar! Raffigt värre :naughty:
Jag kan skicka mina Martens, vilken storlek och färg?
ja tänkte ha på mig avklippta jeans och snowjogging alt träskor. Om det är varmt. Sen en gn`r tröja. Så det lixom framhäver min bonnebränna.
Hahaha, men då kan du ju få gräsfläckar på huden (knäna)? Är det bra? Knäskydd?
Låter läckert :naughty:
Du är välkommen om du har vägarna förbi. Bring the boots! :thumbup:
Javisst, nåt mer som skall med ur garderoben? :naughty:
Ooooh, såna har jag, på vinden :em: Fast inte lårhöga förstås :D
Det tycker jag du skall ha på midsommar! Raffigt värre :naughty:
Jag kan skicka mina Martens, vilken storlek och färg?
stl 39 och jag vill gärna ha dom burdeauxfärgade.
inte knähöga men jag vill ha dom som går upp nästan till knäna.
skulle inte det vara tufft att ha när jag går på möten med koncernen?
Javisst, nåt mer som skall med ur garderoben? :naughty:
Nej det åker ändå av så fort så man knappt hinner uppskatta det :laugh:
stl 39 och jag vill gärna ha dom burdeauxfärgade.
inte knähöga men jag vill ha dom som går upp nästan till knäna.
skulle inte det vara tufft att ha när jag går på möten med koncernen?
Hahaha, same shit but different :D Färgen finns, (dock otroligt slitna, silvertjep kan behövas) och storleken är 39 el. 40 :em: (pråmen)
Du menar ett par hederliga 14 håls då alltså? *popcorn*
Det hade varit aptufft att komma i business suit med dr Martens till mötena.
Allt för att chockera gubbarna? :laugh:
Nej det åker ändå av så fort så man knappt hinner uppskatta det :laugh:
:naughty:
Aaahha, därför du åker på Nude Camp? Slöseri med tid på "klädtillbehör" alltså. :em:
Finns bättre saker att spendera tiden på?
Aaahha, därför du åker på Nude Camp? Slöseri med tid på "klädtillbehör" alltså. :em:
Finns bättre saker att spendera tiden på?
Absolut! :devil:
Du menar att du ska få fläckar på knäna för att du suger av någon?
Hehehe, det låter bra :D får undvika gräsfläckar på knäna bara framåt småtimmarna... :naughty:
Du menar att du ska få fläckar på knäna för att du suger av någon?
*popcorn*
Talar du av egen erfarenhet?
Absolut!
Kunde inte tolka det på annat sätt än att det var det du menade. Men det är ju din ensak antar jag, även om jag kände mig lite äcklad av att läsa det.
Edit: Nu såg jag att du var född 73, vilket förvånade mig ännu mer.
*popcorn*
Talar du av egen erfarenhet?
Megatuttarna
2005-06-18, 19:39
Jag och Mini tycker att din klänning borde vara från Gucci. :thumbup:
Karate_kid
2005-06-18, 20:00
svart midsommar? Skall den firas i Afrika ? Eller rinkeby? :D
Jag förstår inte vad du menar.
Karate_kid
2005-06-18, 20:16
Jag förstår inte vad du menar.
ok sätt på lite trance och dra lite e då.
ok sätt på lite trance och dra lite e då.
¨
Varför?
Karate_kid
2005-06-18, 20:25
¨
Varför?
varför finns vi ? Varför frågar du ? Varför äter ja cholkad just nu ? Och inte sig en apelsin ?
tyst.
varför finns vi ? Varför frågar du ? Varför äter ja cholkad just nu ? Och inte sig en apelsin ?
tyst.
Hur är det relevanta frågor, förstår inte.
Dessutom måste jag säga:
AHHAHAHHAHAHHA, Megatuttarna har på sig Gucci! Hahahah, hohohohoohoho.
Det är väl bara jag o Megatuttarna som har Gucci på det här forumet. Inte så mycket konstigare än att Grub gillar att köpa kraftfulla datorer.
Det är väl bara jag o Megatuttarna som har Gucci på det här forumet. Inte så mycket konstigare än att Grub gillar att köpa kraftfulla datorer.
Jag vet, det är inget fel med det. Men det är roligt att se han bli uppretad.
Karate_kid
2005-06-19, 13:02
Jag vet, det är inget fel med det. Men det är roligt att se han bli uppretad.
okey. Är du utanför hans brevlåda eller ? Ja förstår inte hur du kan se han ?
Jo, det är iof alltid kul att reta upp folk..
Hahaha, same shit but different :D Färgen finns, (dock otroligt slitna, silvertjep kan behövas) och storleken är 39 el. 40 :em: (pråmen)
Du menar ett par hederliga 14 håls då alltså? *popcorn*
Det hade varit aptufft att komma i business suit med dr Martens till mötena.
Allt för att chockera gubbarna? :laugh:
*nickar*
precis det är sånna jag menar.
tror ev att jag kan få ett par av en kompis som är sponsrad av Dr Martins.
jag hade tänkt mig kjol och kängor. Tror det blir en bra mix.
Karate_kid
2005-06-19, 18:05
*nickar*
*skakar med pellevinken*
Kunde inte tolka det på annat sätt än att det var det du menade. Men det är ju din ensak antar jag, även om jag kände mig lite äcklad av att läsa det.
Edit: Nu såg jag att du var född 73, vilket förvånade mig ännu mer.
??? Ett eventuellt litet hångel (som mitt svar gällde) fråmåt småtimmarna är väl inte direkt samma samma sak som att stå på knä och ge någon fellatio... :confused: (Sen är jag ganska skämtsam av mig också, vilket såklart kan försvåra tolkningen för någon som inte är det ;) )
Måste man hångla med baken tungt i backen?
Trist isåfall.
Och du, kan uppröra dig ytterligare med att man inte slutar hångla efter 30 :laugh:
Jag och Mini tycker att din klänning borde vara från Gucci.
Det tycker jag med :D den är iof inköpt i Italy, men fransk design; Kookai *rolleyes*
Kan kanske gräva fram ett par Gucciskor till förstås :thumbup:
Fast jag är jävligt tveksam till att blanda franskt och italienskt alltså?? *screwy*
Hahaha!!
:em: How did you know?
*nickar*
Det kommer att bli såååå snyggt!! :D
Läckrast (och coolast) på partyt eller jobbet!
Jag menar, vem vågar argumentara emot och riskera en stålhättad pungspark? *screwy*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.