Visa fullständig version : Wwpv
hobbitar
2005-06-16, 17:11
Worlds Wildest Policevideos
Någon som brukar se detta? Det går varje vardag kl 7 på ZTV. Jag tycker det är ett riktigt underhållande program, alltid kul att se brottslingar åka fast!
reinholdsson
2005-06-16, 17:13
Mest samma sak hela tiden. Och kommentatorn är så jobbig för han tycker aldrig polisen gör fel, dom gör allt jävligt bra osv. Det går aldrig smita från USA's poliser osv.
Det skulle vara bra om det inte vore på för den otroligt störande programledaren.
Är det samma skit som går på reality TV? Fasst jag kan ju erkänna att det var mäktigt när man fick se han som snor en tank och mosar halva stan :hbang: ;)
bara massa biltjaffs. inget brutalt som i reklamen
s_himself
2005-06-16, 18:43
första gången jag såg det lekte dom counter strike.. sedan titta jag på ett till, då va det biljakt.. sedan nästa program så stängde jag av.
Programmet är kass, programledare är säkert titelskrivare för aftonbladet.
tråkigt när dom endast visar jakter då dom fångar själva brottslingen. mycket roligare att se folk som drar snuten i 300 :)
reinholdsson
2005-06-16, 18:47
Ja, sen ser han ut att använda för mycket brun utan sol, programledaren :D
Programledaren är irriterande med sin attityd och talesätt. Sedan får aldrig se folk som lyckas ta sig ifrån också.
hör programledaren nu..
så det är förmodligen repris nu för de som tänder på sånt..
Oj, jättebra program. Speciellt bra är själva upplägget att ta om varje scen eller händelse 3-4 ggr i snabba klipp. Eller när dom zoomar in bilden i redigeringen tills bilden blir grynig. Sen att varje fordon avger höga däckskrik, trots att dom filmas från helikopter eller kör på grus är ju oxå en jävla höjdare.
Enda bra insatsen programledaren själv har gjort är som ful snut i Bad Santa.
blekfet2
2005-06-17, 04:46
Det skulle vara bra om det inte vore på för den otroligt störande programledaren.
instämmer...å tragiskt att det alltid är samma skit...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.