Visa fullständig version : Ni tjejer talar om att föda barn, men ni ska bara veta hur är för en kille att...
vara riktigt förkyld......
Atcoooooooo!!!!!!!
Nån som har nått bra tips mot en förkylning?
Redan smittad eller?
Vitamin C och vitlök annars, vet inte om det hjälper men gott är det. :D Åt ca 10 klyftor inlagd vitlök idag, otrolig nog tyckte mina träningskompisar att jag luktade som Churizo korvar. :D
Redan smittad eller?
Vitamin C och vitlök annars, vet inte om det hjälper men gott är det. :D Åt ca 10 klyftor inlagd vitlök idag, otrolig nog tyckte mina träningskompisar att jag luktade som Churizo korvar. :D
Jo första gången man är sjuk på mer ett år!
Jobbigt är vampyr, ska kolla om det funkar med vitlöken!
Om du redan är sjuk hjälper nog inte all huskur i världen, det finns inte så mycket att göra åt förutom drick mycket vatten. Skaffa ett lager med bra spel eller filmer att fördriva tiden med.
Om du redan är sjuk hjälper nog inte all huskur i världen, det finns inte så mycket att göra åt förutom drick mycket vatten. Skaffa ett lager med bra spel eller filmer att fördriva tiden med.
Såg just SNL Twin Peaks satiren....oj oj........ :laugh:
obesogen
2005-06-14, 23:21
Sov ordentligt, ät från hela kostcirkeln, drick mycket, vila. Upprepa.
rymdrattan
2005-06-15, 00:00
Kan Jang och Echinagard för semi-permanent lösning.
Känns som det tar kål på förkylningen lite lite snabbare och
lindrar å löser snor å slemm för stunden. Dock är Kan Jang väldigt dyrt.
För ont och slem i halsen, kör bafucin, dessutom jättegott ;)
KyokushinJohan
2005-06-15, 08:26
Det finns inga bevis på att C-vitamin förebygger förkylningar. Däremot så när man väl har fått förkylningen kan det påskynda processen att bli frisk med upp till 20 %. Har ingen källa på det, tyvärr. Men på SVT tog de upp det under ett program om vitamintillskott och huruvida det är bra eller ej...
TheLoser
2005-06-15, 08:37
Är inte den bästa lösning bara att sova så mycket som möjligt tillsammans med mat från hela kostcirkeln och mycket vatten såsom han som jag inte kommer ihåg namnet på nu sa.
//TheLoser
Jag var riktigt förkyld igår, så jag bestämde mig för att dricka en massa Kan Jang och några brustabletter Echinacea + C-Vitamin.
Det kanske var placebo, men jag känner mig otroligt mycket bättre nu.
Leya_sthlm
2005-06-15, 09:15
Sniffa [eller ät] wasabi om du är riktigt täppt i näsan.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.