Visa fullständig version : Vad kan man göra i Malmö?
Tja
Kommer bo inne i Malmö runt en månad (utom helger då jag kommer åka hem), dock kommer jag arbeta från 0600 till 1500 varje dag, men vad ska man göra där efter? Detta i perfekt timing med att den enda jag verkligen känner bra i Malmö kommer vara utomlands. Ekonomin kniper rätt hårt, då jag är student och inte får lön förrens efteråt. Kommer ha astråkigt framför teven hela dagarna ifall ni inte kan komma på en magisk lösning för vad man kan göra :p
Finns det något gym i närheten av Tringeln förresten som ett månadskort inte är svindyrt på? :)
Pm:a Gens.. han har koll.
Tja
Kommer bo inne i Malmö runt en månad (utom helger då jag kommer åka hem), dock kommer jag arbeta från 0600 till 1500 varje dag, men vad ska man göra där efter? Detta i perfekt timing med att den enda jag verkligen känner bra i Malmö kommer vara utomlands. Ekonomin kniper rätt hårt, då jag är student och inte får lön förrens efteråt. Kommer ha astråkigt framför teven hela dagarna ifall ni inte kan komma på en magisk lösning för vad man kan göra :p
Finns det något gym i närheten av Tringeln förresten som ett månadskort inte är svindyrt på? :)
gå till AC och träna. gå till MAK och träna, åk till arne p på Xact och träna, åk hem till mig och städa. det kan du göra.
Karate_kid
2005-06-14, 18:44
som topic lyder. Det bästa är väl att åka därifrån ?
hade du varit i Götet hade du ju kunnat leka med Pirate_kid, han kan alla sandlådor och gungor som går att uppbringa.....
Karate_kid
2005-06-14, 18:51
hade du varit i Götet hade du ju kunnat leka med Pirate_kid, han kan alla sandlådor och gungor som går att uppbringa.....
Ja gungar ju dig närsom helst!
Ja gungar ju dig närsom helst!
rock me to sleep?
Karate_kid
2005-06-14, 18:55
fuck me to u sleep?
öh? hellre bara :sleep: :D
öh? hellre bara :sleep: :D
*skrattar*
jag gillar dig, du är snabb.
annars brukar det vara ett bra knep att få killar att sova så man kan gå vidare med viktigare saker *visslar*