Visa fullständig version : Xbox-spel
Finns det nåt skoj spel till Xbox? Nåt Mario Brothers-liknande? Den står bara och samlar damm...känner att jag måste använda den men har inga kul spel.
Ninja Gaiden är det enda spelet som jag har fastnat för till xbox, fast GTA:SA har ju kommit till xbox också så det kanske är värt om du inte har en högpresterande dator.
Jag håller med Prankie, Ninja Gaiden :bow: Otrloligt bra spel!
Jag har spelat över 33timmar :em: och är bara på den nest sista bossen i chapter 15. Det är ett mycket svårt och tekniskt spel men det är fruktansvärt kul!
/Timme
Finns det nåt skoj spel till Xbox? Nåt Mario Brothers-liknande? Den står bara och samlar damm...känner att jag måste använda den men har inga kul spel.
Så kände jag med, så jag sålde det tillslut eftersom jag antog att nästa generation kommer någon gång och det är mindre värt då... grymt tråkiga spel till xbox. Jag vill inte ha något tryck på den, den o den knappen, lär dig hitta i den här 2 dygns världen men se för fan till att ha läst 200 sidor manual innan du förstår spelet.
Man skall kunna starta spelet, börja köra direkt, spela en kvart, fortsätta senare om man vill det ;)
Ninjagaiden såg ju rätt skoj ut, dock var det först andra träffen på google, första träffen leder till denna sida med ett spel jag har på mitt nes, shadow warriors
http://www.classicgaming.com/ninjagaiden/frames.html
Pro Evolution Soccer 4 säger jag! Grymt roligt och det är nog minst 27 gånger så bra som alla spel i FIFA-serien tillsammans. :thumbup:
Man skall kunna starta spelet, börja köra direkt, spela en kvart, fortsätta senare om man vill det ;)
Ja det är nåt sånt jag är ute efter. Får gå och kika i butiken.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.