Gabber
2005-06-14, 08:29
beställde för tre månader sedan 5 st böcker till en vän som bor i Armenien. Då han är fattig och saknar kreditkort och för att böckerna inte finns någon annanstans så skulle jag beställa hit de till Sverige och sedan skicka till Armenien.
han behövde de till sin doktoransavhandling, han är historiker.
Böckerna:
11314224-1 Answer to History.
11314224-2 Revolutionary Iran Challenge and Response ...
11314224-3 Iranian Revolution and the Islamic Republic.
11314224-4 All Fall Down: America's Tragic Encounter ...
11314224-5 For the Record: Selected Statements, 1977-...
Efter att det har gått tre månader så ser jag online att det står, Bokks have been returned by you.
Va, jag har ju inte ens fått de, ingen avi eller nått.
Sen en efter en skickades böckerna tillbaka.
Och efter ett tag så skickades pengarna tillbaka som jag fortfarande inte fått men jag hoppas de kommer.
Jag mailar argt och frågar och de säger att jag inte får beställa de böckerna enligt amerikansk lagstiftning m.m. De stoppade böckerna reda i tullen i USA sa de och det går tyvärr inte att få de.
Jag stämplades som terrorist, nu står jag väl med i deras register över tänkbara självmordsbombare.
han behövde de till sin doktoransavhandling, han är historiker.
Böckerna:
11314224-1 Answer to History.
11314224-2 Revolutionary Iran Challenge and Response ...
11314224-3 Iranian Revolution and the Islamic Republic.
11314224-4 All Fall Down: America's Tragic Encounter ...
11314224-5 For the Record: Selected Statements, 1977-...
Efter att det har gått tre månader så ser jag online att det står, Bokks have been returned by you.
Va, jag har ju inte ens fått de, ingen avi eller nått.
Sen en efter en skickades böckerna tillbaka.
Och efter ett tag så skickades pengarna tillbaka som jag fortfarande inte fått men jag hoppas de kommer.
Jag mailar argt och frågar och de säger att jag inte får beställa de böckerna enligt amerikansk lagstiftning m.m. De stoppade böckerna reda i tullen i USA sa de och det går tyvärr inte att få de.
Jag stämplades som terrorist, nu står jag väl med i deras register över tänkbara självmordsbombare.