Logga in

Visa fullständig version : Varför luktar tjejer så gott?

Slartibartfast
2005-06-13, 13:40
Nästan alla tjejer luktar gott när man kommer tillräckligt nära. Har nog aldrig känt att en kille luktar nånting (förutom skit ibland). Jag lägger på mig ett par sprut Kenzo på morgonen, men framåt dagen känner jag inte att jag skulle lukta nånting. Tjejer däremot luktar gott hela dagen. What the hell?

Menigar
2005-06-13, 13:41
De flesta tjejer har med sig parfym/deo/blabla i handväskan. Sen har de oftast mer hår på huvudet också.

Piranha
Nästan alla tjejer luktar gott när man kommer tillräckligt nära. Har nog aldrig känt att en kille luktar nånting (förutom skit ibland). Jag lägger på mig ett par sprut Kenzo på morgonen, men framåt dagen känner jag inte att jag skulle lukta nånting. Tjejer däremot luktar gott hela dagen. What the hell?

För att dom konstant går och bättrar på sina hudkrämer och parfymer mest hela dagen.

*screwy*

JustinCredible
HAA jag tänkte göra den här tråden.

Varför luktar inte tjejer skit när dom svettas?

Dipshit
2005-06-13, 13:43
HAA jag tänkte göra den här tråden.

Varför luktar inte tjejer skit när dom svettas?
hade du ingen tomboy i klassen?

rymdrattan
2005-06-13, 13:43
Verkar vara ovanligt få killar dock som inte använder perfym när dom inte
festar. Vilket jag tycker är lite underligt för man vill ju lukta gott utanför
fester å mingel också. Det är ju där man träffar flickor oftare ändå...

Evensar
2005-06-13, 13:44
Vet ni varför tjejer använder smink och parfym?

För att dom är fula och luktar illa... hoho jätte skoj! eller... :D

Piranha
2005-06-13, 13:45
Mmmm de är väl de värsta som kan hända en tjej, att de skulle lukta en uns svett eller råka släppa sig offentligt , eller ändå värre om mascaran skulle rinna lite .. vojne vojne ..

Slartibartfast
2005-06-13, 13:47
För att dom konstant går och bättrar på sina hudkrämer och parfymer mest hela dagen.

*screwy*

Jag tror mysteriet är löst.

Tråd låst.

TrasMannen
2005-06-13, 14:00
Tråd låst.

Näää det är den inte :D

Ironbabe
2005-06-13, 14:01
Mmmm de är väl de värsta som kan hända en tjej, att de skulle lukta en uns svett eller råka släppa sig offentligt , eller ändå värre om mascaran skulle rinna lite .. vojne vojne ..
ÄH..en riktigt kvinna luktar svett o släpper en fis då o då *grr27*

Mascaran sitter ändå inte kvar när man tar i o svettas på gymmet..har iofs hört att det finns vattenfasta mascaror..kan jag få låna din Valle?? *kissass*

rolf
2005-06-13, 14:04
det är fan sant, har en tjejkompis som doftar helt himmelskt jävla gott. dygnet runt dessutom. skumt.

Piranha
2005-06-13, 14:07

Mascaran sitter ändå inte kvar när man tar i o svettas på gymmet..har iofs hört att det finns vattenfasta mascaror..kan jag få låna din Valle?? *kissass*

Det är inte mascara *grr27* , jag har naturligt långa ögonfransar.

Jag har då aldrig hört dig släppa en fis , trots en massa djupa böjjar,

Har ni nåt hemligt trick du kan dela med dig utav ? :naughty:

tinus
2005-06-13, 14:07

Mascaran sitter ändå inte kvar när man tar i o svettas på gymmet..har iofs hört att det finns vattenfasta mascaror..kan jag få låna din Valle??

:laugh: :thumbup:
Valle du vet att man kan färga ögonfransar och ögonbryn va?..så du slipper hålla på att sminka dig och vara rädd för att det rinner *kissass* :D

Baan
2005-06-13, 14:10
även om dom luktar gott så måste ju utseendet stämma för att man ska närma sig så hoppas mycket att man känner av lukten ;)

Piranha
2005-06-13, 14:11
:laugh: :thumbup:
Valle du vet att man kan färga ögonfransar och ögonbryn va?..så du slipper hålla på att sminka dig och vara rädd för att det rinner *kissass* :D

Så elaka ni är , gaddar ihop er också, nu måste ja åka upp och visa hur man plockar ögonbrynen och färgar näshåren.

Baan
2005-06-13, 14:12
Så elaka ni är , gaddar ihop er också, nu måste ja åka upp och visa hur man plockar ögonbrynen och färgar näshåren.

färga näshår, ska det stämma ihop med hårfärgen eller ha något iögonfallande så blicken dras dit?

Ironbabe
2005-06-13, 14:13
Det är inte mascara *grr27* , jag har naturligt långa ögonfransar.

Jag har då aldrig hört dig släppa en fis , trots en massa djupa böjjar,

Har ni nåt hemligt trick du kan dela med dig utav ? :naughty:
Tricket är är.....som sagt HEMLIGT!!

Jag har tränat mååånga år på att hålla igen..i vått o torrt :booty:

Du är lite lik en kamel faktiskt..långa fransar o pucklar här o där *asg*

raZmus
2005-06-13, 14:14
Parfym är bland det roligaste som finns ju. :D Har nog så mycket parfym så även om jag slutade att köpa parfymer nu så skulle det räcka hela livet ut, med råge.

Så ni som tvivlar på att killar kan lukta gott, try me! Haha...

Piranha
2005-06-13, 14:16
Tricket är är.....som sagt HEMLIGT!!

Jag har tränat mååånga år på att hålla igen..i vått o torrt :booty:

Du är lite lik en kamel faktiskt..långa fransar o pucklar här o där *asg*

Boka upp fredag klockan 17:20 ca , så kan vi se om du håller tätt och så får du samtidigt se mina legendariska tights.... *kissass*

High1ander
2005-06-13, 14:20
Mestadels är det väl parfym, men även svett kan lukta gott, och om du tycker att en tjejs svett luktar gott och hon gillar ditt så får era eventuella barn ett bra imunförsvar, därför tycker man att familjemedlemmar luktar skit, för avkomma med dem skulle ge sämre imunförsvar.

tinus
2005-06-13, 14:21
Boka upp fredag klockan 17:20 ca , så kan vi se om du håller tätt och så får du samtidigt se mina legendariska tights.... *kissass*

Jag vill också se tightsen *grr27* :D ..ser framemot lektionen om näshårsfärgning och ögonbrynsplockning :hbang:

Kwon
2005-06-13, 14:21

Grym invit där Pirre! :D "se om du håller tätt.." haha

Ironbabe
2005-06-13, 14:26
Jag vill också se tightsen *grr27* :D ..ser framemot lektionen om näshårsfärgning och ögonbrynsplockning :hbang:
De där tightsen har sett sina bättre da´r kan jag lova..det ligger många års p***svettande i den grenen *screwy*

Pirre: Jag kan hålla tätt..lika tätt som titanic :em:

Piranha
2005-06-13, 14:29
De där tightsen har sett sina bättre da´r kan jag lova..det ligger många års p***svettande i den grenen *screwy*

Pirre: Jag kan hålla tätt..lika tätt som titanic :em:

Onödigt vetande. Titanic sjönk samma dag som mormor föddes.

Ironbabe
2005-06-13, 14:31
Onödigt vetande. Titanic sjönk samma dag som mormor föddes.
Du är dödens...dina tights kommer bli kidnappade, sen får du träna ben i bara "busken" *slap*

Piranha
2005-06-13, 14:33
Du är dödens...dina tights kommer bli kidnappade, sen får du träna ben i bara "busken" *slap*

Så fel de kan blir , ja menar eehhh ..

Uhhhuuu ... :em:

Hmmmmmz *rolleyes*

Arne Persson
2005-06-13, 14:36
Den enorma mängd brudar som är så korkade att dom röker luktar definitivt inte gott!

tinus
2005-06-13, 14:37

Hmmmmmz *rolleyes*

CATFIGHT!!Yeah!! :hbang: :laugh: *fniss* Heja ironbabe!!

High1ander
2005-06-13, 14:38
Den enorma mängd brudar som är så korkade att dom röker luktar definitivt inte gott!
Luktar killar som röker gott?

Myten
2005-06-13, 14:39

Du har kasst luktsinne!

Arne Persson
2005-06-13, 14:40
Luktar killar som röker gott?

Knappast! Men nu var det ju honkönet det gällde, eller?

Piranha
2005-06-13, 14:42
CATFIGHT!!Yeah!! :hbang: :laugh: *fniss* Heja ironbabe!!

Pfffffsssssssssss , jag vet exakt hur man hanterar en aggressiv Ironbabe .. lugna gatan :D .

Loke
2005-06-13, 14:44
Mestadels är det väl parfym, men även svett kan lukta gott, och om du tycker att en tjejs svett luktar gott och hon gillar ditt så får era eventuella barn ett bra imunförsvar, därför tycker man att familjemedlemmar luktar skit, för avkomma med dem skulle ge sämre imunförsvar.

Är det så? Intressant. Annars brukar det ju vara så att man dras till folk som liknar och påminner om egna familjemedlemmar. Teorin är att ju mer lik man är sin partner, desto större chans att ens egna gener förs vidare (eftersom man troligtvis har lika gener på många punkter).

Myten
2005-06-13, 14:44
Finns ju vissa(Nämner inga namn) som går omkring med mobila WUNDERBAUMS fasthäftade runt armhålorna och diverse andra delar av kroppen!

High1ander
2005-06-13, 14:47
Knappast! Men nu var det ju honkönet det gällde, eller?
Ja, och då kan vi väl lista tjejer som precis spytt luktar inte så gott heller, eller de som kanske bajsat på sig, osv, osv...

Är väl liksom underförstått att rökandes tjejer (och killar) inte luktar gott...
Edit: eller påverkas tjejers lukt annorlunda gentemot män då de röker?

High1ander
2005-06-13, 14:48
Är det så? Intressant. Annars brukar det ju vara så att man dras till folk som liknar och påminner om egna familjemedlemmar. Teorin är att ju mer lik man är sin partner, desto större chans att ens egna gener förs vidare (eftersom man troligtvis har lika gener på många punkter).
Inte när det gäller lukt.

I en undersökning där man hade på sig en T-shirt i 1-2 dagar och sen lät man folk lukta på dem i en studie, så tyckte man alltid att familjemedlemmars lukt var värre än främlingar.

Men du har annars rätt om det du säger liknar, osv.

Arne Persson
2005-06-13, 14:53
Ja, och då kan vi väl lista tjejer som precis spytt luktar inte så gott heller, eller de som kanske bajsat på sig, osv, osv...

Är väl liksom underförstått att rökandes tjejer (och killar) inte luktar gott...
Edit: eller påverkas tjejers lukt annorlunda gentemot män då de röker?

Det är intressant att så många sk "godingar" anstränger sig med att ha en "fräsch look", och sedan står och förpestar omgivningen med sina jävla rökning. *screwy*

High1ander
2005-06-13, 14:57
Det är intressant att så många sk "godingar" anstränger sig med att ha en "fräsch look", och sedan står och förpestar omgivningen med sina jävla rökning. *screwy*
Håller jag helt klart med om! Men de ser ju så coola ut, och tyvärr så skulle ju gamla hederliga Freud säga att de har en oral fixering som de fått från den orala fasen. Så man borde ju gå fram och fråga om en cigg är det enda de vill ha i munnen? :D

Ironbabe
2005-06-13, 14:58
Pfffffsssssssssss , jag vet exakt hur man hanterar en aggressiv Ironbabe .. lugna gatan :D .
*fräääs* *morr* jag har vässat klorna och hörntänderna.. Den här Ironbaben är snäppet starkare, större och NO MORE NICE GIRL som du är van vid.

Arne: Håller med dig, de kan se hur bra ut som helst o vara stylade men luktar de fimp i munnen så försvinner allt det attraktiva BUMS!!

Arne Persson
2005-06-13, 14:59
*fräääs* *morr* jag har vässat klorna och hörntänderna.. Den här Ironbaben är snäppet starkare, större och NO MORE NICE GIRL som du är van vid.

Arne: Håller med dig, de kan se hur bra ut som helst o vara stylade men luktar de fimp i munnen så försvinner allt det attraktiva BUMS!!

Tackar! :)

Piranha
2005-06-13, 15:00

Tillåt mig smålé.

Det räcker ju med att plocka fram lite bullar , muffins och fikabröd så blir du snäll som båtsman i saltkråkan .

AFanatic
2005-06-13, 15:01
Arne kan ju starta en egen tråd om tjejer och rökning om han har lust att diskutera det...För det har ju knappast med den här trådens ämne att göra.

Piranha
2005-06-13, 15:01

Sen när började du lukta andra tjejjer i munnen ? *rolleyes*

Arne Persson
2005-06-13, 15:03
Arne kan ju starta en egen tråd om tjejer och rökning om han har lust att diskutera det...För det har ju knappast med den här trådens ämne att göra.

Har du problem? Röker du? Eller måste du stå ut med en rökande flickvän?

Arne Persson
2005-06-13, 15:04
Sen när började du lukta andra tjejjer i munnen ? *rolleyes*

Man brukar känna sådant på ganska behörigt avstånd.

Piranha
2005-06-13, 15:05
Man brukar känna sådant på ganska behörigt avstånd.

Sluta tracka rökarna nu , gå på andra minoritetsgrupper.

Jag svär du luktar inte heller mumma i munnen efter tonfisken du nyss åt. :D

Ironbabe
2005-06-13, 15:06
Tillåt mig smålé.

Det räcker ju med att plocka fram lite bullar , muffins och fikabröd så blir du snäll som båtsman i saltkråkan .
fasiken...måste du avslöja mina svagheter så här offentligt.. *cry*

AFanatic
2005-06-13, 15:07
Har du problem? Röker du? Eller måste du stå ut med en rökande flickvän?

Nej x3

Jag ser bara inte vad rökning har med kroppsdofter att göra, speciellt sådana som andra uppskattar? Det är väl ganska självklart att rökare förpestar.

Arne Persson
2005-06-13, 15:11
Sluta tracka rökarna nu , gå på andra minoritetsgrupper.

Jag svär du luktar inte heller mumma i munnen efter tonfisken du nyss åt. :D

Tonfisk har jag nog inte ätit de senaste 10 åren! Endast färsk i sushin. :)

Arne Persson
2005-06-13, 15:12
Nej x3

Jag ser bara inte vad rökning har med kroppsdofter att göra, speciellt sådana som andra uppskattar? Det är väl ganska självklart att rökare förpestar.

Det blir ju en sekundär odör.

*Flash*
2005-06-13, 15:15
Finns inget bättre än killar som luktar gott, vill bara ligga och sniffa på såna killar *popcorn* *screwy*

Arne Persson
2005-06-13, 15:19
Finns inget bättre än killar som luktar gott, vill bara ligga och sniffa på såna killar *popcorn* *screwy*

Varsågod! Låt dig icke störas! :thumbup:

JAM
2005-06-13, 15:21

Hmmmmmz *rolleyes*
Hahaha, jag tror inte att du tänkte på den där! :laugh:
Som sagt, så fel det kan bli... :D

Slartibartfast
2005-06-13, 15:59
Varsågod! Låt dig icke störas! :thumbup:

HA HA HA HA HA!! :laugh:

Jag vill se *Flash* ligga och lukta på Arne!!

Slartibartfast
2005-06-13, 16:00
Du har kasst luktsinne!

Hur resonerar du då? Jag känner ju att tjejer luktar gott på långt avstånd. Jag känner även att du luktar skit ända hit. ;)

palme
2005-06-13, 16:10
JAG luktar gott, det kan pirre intyga!!!

Myten
2005-06-13, 16:16
Hur resonerar du då? Jag känner ju att tjejer luktar gott på långt avstånd. Jag känner även att du luktar skit ända hit. ;)

Då känner du inte den härliga svettlukten som sprids i stockholms pendeltåg ibland!

Yip_man
2005-06-13, 17:27
Själv röker inte jag iheller. Men det inte många tänker på är att man luktar jävligt äckligt om man har druckit kaffe, och inte sköljer bort kaffesmaken med dricka eller tuggummi el liknande. Och där tror jag att jag prickar in ganksa många. Själv slänger jag alltid in ett tuggummi efter kaffet för att ta bort lukten. :thumbup:

alle
2005-06-13, 17:30
Kan det ha något med mängden feromoner som släpps ut från kvinnans hår?

Yankeee
2005-06-13, 17:32

Gay?

alle
2005-06-13, 17:39
Gay?
Bara för din skull ;)

Piranha
2005-06-13, 19:33
JAG luktar gott, det kan pirre intyga!!!

Härmed intygas att Palme FAKTISKT luktar gott.

Megatuttarna
2005-06-13, 19:45
Vafan, Slarti, testa att gå ner på tjejen. Speciellt tjejer från Sydamerika (sorry Leon), aj mamacita vad det luktar kalles kaviar och gorgonzola. Resten av kroppen luktar dock så sjukt underbart, man kan fan ha varit ute på en roadtrip i en vecka utan att duscha och brudens hy luktar ändå gott.

Det är fan skillz att inte lukta skit efter en vecka, nåt som borde stå i CV:t.

bladhet
2005-06-13, 20:09
Dom flesta tjejer luktar alltid gott, men jag hade en gång en flickvän och hennes hår luktade nästa spya varje gång vi träffades.

Big_Vik
2005-06-13, 20:32
För att heterosexuella män reagerar på kvinliga doftämnen? Fråga en bög hur en tjej luktar? Sen är det ju inte ofta man luktar på killar heller *screwy* lol-tråd :D

aliquis
2005-06-13, 21:10
Verkar vara ovanligt få killar dock som inte använder perfym när dom inte
festar. Vilket jag tycker är lite underligt för man vill ju lukta gott utanför
fester å mingel också. Det är ju där man träffar flickor oftare ändå...
äsch, man tänker väl på de som är allergiska ;/

aliquis
2005-06-13, 21:19
köp något du tycker luktar gott o kom hit då.

hanni
2005-06-13, 21:20
Hm kanske för att vi tjejer är mer måna om att lukta gott...

Men efter ett träningspass så luktar vi nog inte som små rosor inte, ialfall inte jag hehe...

aliquis
2005-06-13, 21:20
hår? varför skulle de komma från håret?

Arne Persson
2005-06-13, 22:05
Hm kanske för att vi tjejer är mer måna om att lukta gott...

Men efter ett träningspass så luktar vi nog inte som små rosor inte, ialfall inte jag hehe...

Varför röker så jävla många då för?????????? :confused: :confused: :confused:

Slartibartfast
2005-06-13, 22:06
Varför röker så jävla många då för?????????? :confused: :confused: :confused:

Ge dig nu Arne. :D

Arne Persson
2005-06-13, 22:18
Ge dig nu Arne. :D

Varför? Det är ju en viktig fundamental, monumental fråga! Hur skall vi annars lära oss något om det motsatta könet och deras för oss ibland märkliga beteende?

Sheogorath
2005-06-13, 22:19
Är du heterosexuell hane reagerar du positivt på honans feromoner. Det är därför du tycker att "tjejer luktar gott om du kommer tillräckligt nära".

Edit: såg nu Viks svar. Kan göra det samma :).

MilkmaN
2005-06-13, 22:20
Fast när jag har lånat ordentligt med morsans schampoo kan jag tycka att jag själv luktar jävligt gott med. Så att de tvättar håret med väldoftande schampoo ofta gör säkert sitt till.

John M
2005-06-13, 22:34
Varför? Det är ju en viktig fundamental, monumental fråga! Hur skall vi annars lära oss något om det motsatta könet och deras för oss ibland märkliga beteende?

Förmodligen av samma skäl som vissa män röker :cool:

no1fitness
2005-06-14, 01:24
Jag har en liten nojja av att inte lukta svett på gymet...Får panik om jag känner lite svettlukt. :D :em:
Men angående att släppa sig så har jag ingen kommentar... *innocent*

watertouch
2005-06-14, 01:46
Hehe kom o tänka på maddox

JLL
2005-06-14, 01:47

Gissar på att det gör det lättare att hålla nere födointaget.

Pingu
2005-06-14, 05:55
Damerna på jobbet håller på att göra mig tokig. Inte nog med att dom flesta ser jävligt bra ut dom luktar ju gått också *grr27*
Dom tuggar tuggummi och står på alla 4a framför en och svankar när dom spacklar och slipar :cryout:

Gabber
2005-06-14, 06:41
jag tror inte att tjejer doftar got bara för att de spaklar och har parfym. det ligger i männens natur att bli kåta när de ser en vacker kvinna. även om hon har en bajshög smetad på ryggen så kommer vi att säga att hon luktar gott.

Hur ofta ser ni en ful tjej och säger att hon doftar gott? min teori på detta.

Leon
2005-06-14, 06:54
Vafan, Slarti, testa att gå ner på tjejen. Speciellt tjejer från Sydamerika (sorry Leon), aj mamacita vad det luktar kalles kaviar och gorgonzola. Resten av kroppen luktar dock så sjukt underbart, man kan fan ha varit ute på en roadtrip i en vecka utan att duscha och brudens hy luktar ändå gott.

Det är fan skillz att inte lukta skit efter en vecka, nåt som borde stå i CV:t.
Sorry att du har tråkiga erfarenheter,tyvärr tänker jag inte hjälpa dig att komma över dom.Men nu är det faktiskt så här,OM en kille eller tjej luktar på något sätt så är det den hemska sanningen att då har inte vederbörande hållt sig tillräckligt ren.Detta innebär att dom tjejer som du då träffat kanske inte har varit vidare måna om sin hygien.Sen kan dom säkert ha dränkt sig i parfym ovanpå huden för att lukta gott ändå!Långt tillbaka i tiden pudrade kvinnorna sig till förbannelse för att skiten skulle döljas.Detta är tyvärr ett FAKTUM!Lycka till nästa gång och jag hoppas du kommer över ditt trauma :laugh:

Cilia
2005-06-14, 07:19
Jag har en liten nojja av att inte lukta svett på gymet...Får panik om jag känner lite svettlukt.
fast svett luktar ju inte äckligt om det är nytt. Det är först när det blir gammalt och intorkat som det börjar osa.

Annars skulle jag vilja vända på det. Varför luktar killar/män ofta så illa?
det verkar som om det är ganska vanligt att när dom inte har en kvinna i närheten av sig så struntar många i sin personliga hygien. Den värsta doft jag vet är doften av gubbe och tyvärr behöver dom inte alltid vara gamla för att utsöndra den.

Det finns en kille som går på min box och han är riktigt snygg. Skulle gissa att han inte har en flickvän just för att han luktar illa ofta, mer liknande gubbelukt. Jag tror inte en man/kille gör det om han har sällskap.

Piranha
2005-06-14, 07:42
fast svett luktar ju inte äckligt om det är nytt. Det är först när det blir gammalt och intorkat som det börjar osa.

det verkar som om det är ganska vanligt att när dom inte har en kvinna i närheten av sig så struntar många i sin personliga hygien. Den värsta doft jag vet är doften av gubbe och tyvärr behöver dom inte alltid vara gamla för att utsöndra den.

Det finns en kille som går på min box och han är riktigt snygg. Skulle gissa att han inte har en flickvän just för att han luktar illa ofta, mer liknande gubbelukt. Jag tror inte en man/kille gör det om han har sällskap.

Sen finns det faktiskt dem med riktigta körtelproblem, vi hadde en kille på vårt gamla gym som dushade 5 ggr om dagen , men de räckte med att han tränade i 5 minuter sen verkligen luktade han skit.

En annan sak jag lagt märke till att under vintern så normalt svettas jag inte lika mycke som på sommaren , så tidigt på sesången så är svetten mer salt men desstå mer man tömmer kroppen och fyller på den så blir svetten mer och mer vattenliknande , så jag har iaf fått för mig att människor som tränar omsätter mycke vatten och svettas mycke får mindre illaluktande svett.

Nåja..

Tolkia
2005-06-14, 08:08
Damerna på jobbet håller på att göra mig tokig. Inte nog med att dom flesta ser jävligt bra ut dom luktar ju gått också. Dom tuggar tuggummi och står på alla 4a framför en och svankar när dom spacklar och slipar.
Hahaha ... obetalbart inlägg! :laugh:

Cilia
2005-06-14, 08:23
Sen finns det faktiskt dem med riktigta körtelproblem, vi hadde en kille på vårt gamla gym som dushade 5 ggr om dagen , men de räckte med att han tränade i 5 minuter sen verkligen luktade han skit.

En annan sak jag lagt märke till att under vintern så normalt svettas jag inte lika mycke som på sommaren , så tidigt på sesången så är svetten mer salt men desstå mer man tömmer kroppen och fyller på den så blir svetten mer och mer vattenliknande , så jag har iaf fått för mig att människor som tränar omsätter mycke vatten och svettas mycke får mindre illaluktande svett.

Nåja..
du har säkert rätt. Det låter logiskt men den där gamla unkna gammal gubbelukten kan man verkligen få fram den även om man har körtelproblem? Den frambringas ju faktiskt av att svett, smuts och dyligt har fått gro och utveckla en alldeles egen odör som slår det mesta.

High1ander
2005-06-14, 09:23

Som jag sa tidigare också, kan helt enkelt vara att du inte gillar hans eller vissa killars lukt för att ni inte kommer få en avkomma bra imunförsvar jämfört med en som luktar gott för dig.

Tjejer kan ju, eller vafan, tjejer tänder ju på killsvett också, men inte allas...

Edit: Nu är ju detta om bara "svett" som antagligen är "ny" det gäller, och ja, finns gott om ofräsha människor...

Megatuttarna
2005-06-14, 10:29
Sorry att du har tråkiga erfarenheter,tyvärr tänker jag inte hjälpa dig att komma över dom.Men nu är det faktiskt så här,OM en kille eller tjej luktar på något sätt så är det den hemska sanningen att då har inte vederbörande hållt sig tillräckligt ren.Detta innebär att dom tjejer som du då träffat kanske inte har varit vidare måna om sin hygien.Sen kan dom säkert ha dränkt sig i parfym ovanpå huden för att lukta gott ändå!Långt tillbaka i tiden pudrade kvinnorna sig till förbannelse för att skiten skulle döljas.Detta är tyvärr ett FAKTUM!Lycka till nästa gång och jag hoppas du kommer över ditt trauma :laugh:

Givetvis har hygienen sin roll i det hela men se bortom det.

Vissa har skött hygienen, sen går det 5 minuter och det luktar igen. Har det inte att göra med genetiska orsaker, bakterier o s v som finns därnere?

Det är inget trauma, man kopplar bort det efter ett tag.

Cilia
2005-06-14, 10:31
Som jag sa tidigare också, kan helt enkelt vara att du inte gillar hans eller vissa killars lukt för att ni inte kommer få en avkomma bra imunförsvar jämfört med en som luktar gott för dig.

Tjejer kan ju, eller vafan, tjejer tänder ju på killsvett också, men inte allas...

Edit: Nu är ju detta om bara "svett" som antagligen är "ny" det gäller, och ja, finns gott om ofräsha människor...
jag pratade just om ofräsha människor.
jag pratar om lukt som kommer efter att inte ha tvättat sig under en längre period. Tänk dig den du känner när fyllegubben sätter sig brevid dig på t-banan.

palme
2005-06-14, 12:20
Härmed intygas att Palme FAKTISKT luktar gott.

*flex*

Du är kung mannen!

Leon
2005-06-14, 14:38
Givetvis har hygienen sin roll i det hela men se bortom det.

Vissa har skött hygienen, sen går det 5 minuter och det luktar igen. Har det inte att göra med genetiska orsaker, bakterier o s v som finns därnere?

Det är inget trauma, man kopplar bort det efter ett tag.
och du ska läsa juridik,hoppas att du är kunnigare inom det området eller att detta är ett skämt!och man undrar varför man aldrig ens en gång har blandat sig med en kille som är från mellanöstern! *rolleyes*bakterier var ifrån ?,har du varit med dom där nere eller...det är ungefär lika genetiskt som att killar från mellanöstern slår sina kvinnor och är våldsamma!!!! :D

Bolio
2005-06-14, 15:39
Ha-ha, vafan har juridikstudier med lukten på klitoris att göra. Är det bara jag som är psykos eller har Internet gått och blivit tokigt på senare dar?

hangatyr
2005-06-14, 15:40
Ha-ha, vafan har juridikstudier med lukten på klitoris att göra. Är det bara jag som är psykos eller har Internet gått och blivit tokigt på senare dar?

:laugh:

Leon
2005-06-14, 17:36
Bolio min lille rare vän jag gjorde jämförelsen i KUNSKAP inom områden!Man bör veta vad man pratar om innan man kräker av sig vad som helst.iof har jag stort medlidande med megatuttis som råkat ut för sådana hemskheter :cryout: men man ska väl inte dra alla över en kam. :)

Trance
2005-06-14, 17:39
Bolio min lille rare vän jag gjorde jämförelsen i KUNSKAP inom områden!Man bör veta vad man pratar om innan man kräker av sig vad som helst.iof har jag stort medlidande med megatuttis som råkat ut för sådana hemskheter :cryout: men man ska väl inte dra alla över en kam. :)

Fel? Olika människor kan lukta olika mycket. Se bara på utlänningar, de luktar konstigt hela bunten.

Leon
2005-06-14, 17:45
Fel? Olika människor kan lukta olika mycket. Se bara på utlänningar, de luktar konstigt hela bunten.
:laugh: och där hade vi en till!

Bolio
2005-06-14, 17:58
Han har ju rätt. Vi blattar luktar skit. :/ Varför kan vi inte bara hålla varandras händer och erkänna det Leon?

JustinCredible
2005-06-14, 18:03

:D dom flesta gör det ja. Svennar är neutrala i allt. Även kroppslukter. Vi luktar ingenting.. Nästan lite trist.

watertouch
2005-06-14, 18:41
Men har inte det med maten att göra att kläderna tar åt sig matlukten.

Megatuttarna
2005-06-14, 19:04
och du ska läsa juridik,hoppas att du är kunnigare inom det området eller att detta är ett skämt!och man undrar varför man aldrig ens en gång har blandat sig med en kille som är från mellanöstern! *rolleyes*bakterier var ifrån ?,har du varit med dom där nere eller...det är ungefär lika genetiskt som att killar från mellanöstern slår sina kvinnor och är våldsamma!!!! :D

I slidan finns det en surhetsgrad. Vore det inte för denna skulle kvinnans naturliga och skyddande bakterieflora störas. Om nu denna surhetsgrad ändras på något sätt får andra bakterier övertaget. Detta stör den naturliga bakteriefloran och leder på så sätt till diverse besvär. Dessa kan bl. a. vara katarr, sveda men även en lukt. Lukten.

Vilken kvinna här tror att sin framstjärt är kliniskt ren? Vad jag undrade var ifall vissa latino-tjejer rent genetiskt sett hade en ökad benägenhet till en rubbad surhetsgrad. Svaret på den frågan får jag antagligen ta reda på själv. I mänsklighetens intresse ska jag göra det till min personliga plikt, min empiri.

Att du aldrig varit med nån från Mellanöstern vettefan faktiskt, du sparar det bästa till sist?

Bolio
2005-06-14, 19:07
Att du aldrig varit med nån från Mellanöstern vettefan faktiskt, du sparar det bästa till sist?

Haha, they always do man, they always do...

Karate_kid
2005-06-14, 19:10
somalier lukar i min mening rejält med skit.

Cilia
2005-06-14, 19:13
1.Vilken kvinna här tror att sin framstjärt är kliniskt ren?
2.Vad jag undrade var ifall vissa latino-tjejer rent genetiskt sett hade en ökad benägenhet till en rubbad surhetsgrad. Svaret på den frågan får jag antagligen ta reda på själv.
1.jag gör det inte.
2. brazilian?

Leon
2005-06-14, 19:31
Han har ju rätt. Vi blattar luktar skit. :/ Varför kan vi inte bara hålla varandras händer och erkänna det Leon?
:laugh:

Jense
2005-06-14, 19:34
Haha, they always do man, they always do...

aja, de kommer med småspaggar i 14årsåldern.. sen blir de 18 och inser att de inte kan umgås med högljudda gangster, yo, och dumpar mellanöst

Megatuttarna
2005-06-14, 19:39
2. brazilian?

Vad?

Megatuttarna
2005-06-14, 19:41
aja, de kommer med småspaggar i 14årsåldern.. sen blir de 18 och inser att de inte kan umgås med högljudda gangster, yo, och dumpar mellanöst

Haha jaja.

Jense
2005-06-14, 19:42
Haha jaja.

så är det här. alla blonda pentor vill ha fin färg på sitt mulattbarn de får med kenta från iran. sen skaffar de någon rik svensk gammal gubbe. när han dör gifter hon sig med sitt barn med den fina hyn

Megatuttarna
2005-06-14, 19:44
så är det här. alla blonda pentor vill ha fin färg på sitt mulattbarn de får med kenta från iran. sen skaffar de någon rik svensk gammal gubbe. när han dör gifter hon sig med sitt barn med den fina hyn

Haha Kenta från Iran. Ärligt alltså. Fy fan vad trist land Sverige skulle vara utan den här mixen av blattar som vi har. Hur skulle löpsedlarna lyda liksom?

"Man trodde att han var bättre än andra när han kämpade hårt på jobbet!"

Kwon
2005-06-14, 19:44

Say what?

Bolio
2005-06-14, 19:59
Haha Kenta från Iran. Ärligt alltså. Fy fan vad trist land Sverige skulle vara utan den här mixen av blattar som vi har. Hur skulle löpsedlarna lyda liksom?

HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA

Cilia
2005-06-14, 20:01
Vad?
googla på brazilian så fattar du nog vad jag menar *S*

Megatuttarna
2005-06-14, 20:02
googla på brazilian så fattar du nog vad jag menar *S*

Jag är inte på ett googligt humör. Hur menar du C? :)

Jense
2005-06-14, 20:05

haha ja nu står det "20 åringar rånar småbarn på deras mobiltelefoner" och "gruppvåldtäkt på 2miljoner svenska kvinnor inatt"
och "pedofili av känd hiv-man"

Megatuttarna
2005-06-14, 20:11
"gruppvåldtäkt på 2miljoner svenska kvinnor inatt"

:laugh: 2 miljoner liksom.

Cilia
2005-06-14, 20:16
Jag är inte på ett googligt humör. Hur menar du C? :)
think vax!

Megatuttarna
2005-06-14, 20:17
think vax!

Vafan, huh?

mini
2005-06-14, 20:19
Hm, någon som säger framstjärt förtjänar inte att veta vad en brazilian är...

Cilia
2005-06-14, 20:23
*skrattar*
hi 5, girl

Megatuttarna
2005-06-14, 20:28

Brasiliansk vaxning? När tjejer vaxar hela jävla skrevet och muttan. Är det därför de skulle ha en rubbad bakterieflora? Det kan fan stämma men iofs borde det påverka många tjejer och inte bara sydamerikanskor.

Jag säger vadfan jag vill för övrigt, när du har lika mycket bed/car-time som jag så kan du diktera regler.

Cilia
2005-06-14, 20:30
Jag säger vadfan jag vill för övrigt, när du har lika mycket bed/car-time som jag så kan du diktera regler.
vilket jäkla uttryck. Är det där du håller hus när du inte här online *g*
hon skämtade ju bara, ta det lugnt. Jag tyckte det var sött med framskärt.

Jense
2005-06-14, 20:34
:laugh: 2 miljoner liksom.

dom säger ju att det är ett stort mörkertal

mini
2005-06-14, 20:34
Jag dikterade inga regler, jag sa att du inte förtjänade att veta. Är man inte vuxen nog att ha ett bättre namn på en tjejs kön förtjänar man inte att se ett, ens på bild. Men som juridikstuderande med gucciskor antar jag att du får ligga med tjejer i alla fall, även om det bara är de illaluktande du får.

Cilia
2005-06-14, 20:36
Jag dikterade inga regler, jag sa att du inte förtjänade att veta. Är man inte vuxen nog att ha ett bättre namn på en tjejs kön förtjänar man inte att se ett, ens på bild. Men som juridikstuderande med gucciskor antar jag att du får ligga med tjejer i alla fall, även om det bara är de illaluktande du får.
ooppsss

Leon
2005-06-14, 20:37
ha ha :D :thumbup:

Jense
2005-06-14, 20:37

är du megatuttens flickvän? hur vet du allt? håller du bra kolla på alla medlemmar eller är det bara megatuttarna? jag är lite intresserad

Megatuttarna
2005-06-14, 20:38
vilket jäkla uttryck. Är det där du håller hus när du inte här online *g*
hon skämtade ju bara, ta det lugnt. Jag tyckte det var sött med framskärt.

Den där skiten var underminerande. En person som bröstar upp sig på min bekostnad, vafan handlar det om egentligen?

mini
2005-06-14, 20:39
är du megatuttens flickvän? hur vet du allt? håller du bra kolla på alla medlemmar eller är det bara megatuttarna? jag är lite intresserad
Jag äter min Omega 3. Det ger gott minne. (Så är jag lite smygförälskad också.)

Megatuttarna
2005-06-14, 20:39

Hehe, soft!

Pippar du lika bra som du fräser så har vi potential här gumman! :naughty:

Jense
2005-06-14, 20:40
Jag äter min Omega 3. Det ger gott minne. (Så är jag lite smygförälskad också.)

ah, nä för jag tror du och megatuttarna passar bra ihop. är du snygg?

mini
2005-06-14, 20:40
Hehe, soft!

Haha, jag får utslag av backslick, men tack ändå...

Leon
2005-06-14, 20:41
Hehe, soft!

Tror hellre hon levt i celibat än haft det alternativet! :D

Jense
2005-06-14, 20:41

titsen har franz JEGERfrilla

mini
2005-06-14, 20:43
tuttarna?

Jense
2005-06-14, 20:43
tuttarna?

det va exakt en sådan jag tänkte på.

upp med en bild på dig själv nu

Cilia
2005-06-14, 20:44
??

mini
2005-06-14, 20:46
det va exakt en sådan jag tänkte på.

upp med en bild på dig själv nu
redan varit uppe ju

Jense
2005-06-14, 20:47
redan varit uppe ju

jo men det är inte du.. seså, posta sig lite

mini
2005-06-14, 20:49
jo men det är inte du.. seså, posta sig lite
Äh, okej, det är inte jag, men det är ganska likt. Blond, liten, små fötter och tattoos.

Tolkia
2005-06-14, 20:51
Kungligt. :thumbup:
Jaja. Hur förhållandet mellan mängen snack och mängden verkstad är när det gäller sex torde vara allom bekant (för den som till äventyrs ändå skulle behöva en ledtråd lutar proportionalitetskurvan inte med PLUS kvadraten på snacket ...). Vilket i kombination med en beteckning som "framstjärt" säger ett och annat om hur det egentligen förhåller sig med attraktionskraften hos Gucciskor ...

Megatuttarna
2005-06-14, 20:57

Jag har ingen bakslick.

Det var för övrigt inget erbjudande, bara ett konstaterande. ;)

Varför skulle jag ta dig före andra tjejer?

Bolio
2005-06-14, 20:58
HAHA! Om det här var förorten så skulle Megatuttarna ha blivit tvungen att typ rånmörda mini för att återställa sin heder. Haha. Sick shit happening on the streets of Kolozzeum! Jag säger ju det, Internet håller på att bli tokigt!

Trance
2005-06-14, 21:15
HAHA! Om det här var förorten så skulle Megatuttarna ha blivit tvungen att typ rånmörda mini för att återställa sin heder. Haha. Sick shit happening on the streets of Kolozzeum! Jag säger ju det, Internet håller på att bli tokigt!

Hehe.

Arne Persson
2005-06-14, 21:18

Den där jävla sk "blattehedern" har kostat fler människor livet än all böldpest ihop genom historien!

Megatuttarna
2005-06-14, 21:19
Kungligt. :thumbup:

Jaja. Hur förhållandet mellan mängen snack och mängden verkstad är när det gäller sex torde vara allom bekant (för den som till äventyrs ändå skulle behöva en ledtråd lutar proportionalitetskurvan inte med PLUS kvadraten på snacket ...). Vilket i kombination med en beteckning som "framstjärt" säger ett och annat om hur det egentligen förhåller sig med attraktionskraften hos Gucciskor ...

Vafan är det här? Förenade tjejfronten med en massiv jävla förstoppning?

Vad har Gucci, juridik och bakslick med det här att göra ens? Dina matematiska kunskaper briljerar verkligen, de är dock genomruttna med hyckleri. Hur mycket är genuint av det du skriver liksom; om inte lika äkta som det jag skriver?

Min poäng är den att antingen tror du på det jag skriver eller skiter i det. Jag har inget att bevisa för någon här, speciellt inte för några kycklingar som har varandras ryggar och kommer med irrelevant skit som min klädstil och utbildning. Vad vill ni bevisa? Att ni behöver vara flera stycken för att klargöra en poäng mot den där dryga juristdjäveln som går klädd i Gucci? :laugh:

Jag ser er inte ens för fan, jag är fullt upptagen med att sätta på era väninnor. Eller kanske inte dina Tolkia, du var väl 45 bast eller nåt? :D

Trance
2005-06-14, 21:24
Den där jävla sk "blattehedern" har kostat fler människor livet än all böldpest ihop genom historien!

Ja, enbart mellanöstern bråkar. Europeer är det vänligaste folket någonsin.

mini
2005-06-14, 21:24
Jag har få väninnor, men jag har en kompis som heter Ronny som är ganska tjejig. Han skulle nog vilja träffa dig. Tyvärr saknar han framstjärt, men han har the real deal, och det borde väl smälla högre?

Megatuttarna
2005-06-14, 21:31
Jag har få väninnor

Varför det? Jag menar, du verkar ju trevlig trots allt.

MojjMojj
2005-06-14, 21:39
CATFIGHT CATFIGHT!!

Fram med lerbadet! woo.

Ps En av mina tjejpolare luktar gott hela tiden, förutom när hon har mens... lr det luktar ju inte illa. Men jag känner av det och kan gissa på om hon har mens lr inte ganska bra Ds

(vi är bra polare och varit det ett tag så vi tar inte något sådant så personligt) *puss*

Megatuttarna
2005-06-14, 21:40

Man måste älska förorten. Jag tror dock inte på heder. Det är lika häftigt som att försöka använda vissa sorts kläder som något klandervärt.

Big_Vik
2005-06-14, 21:40
Jag har få väninnor, men jag har en kompis som heter Ronny som är ganska tjejig. Han skulle nog vilja träffa dig. Tyvärr saknar han framstjärt, men han har the real deal, och det borde väl smälla högre?

HAHAHA :laugh:

Eller vänta nu...det där visar egentligen bara i vilken fas i livet du befinner dig? *screwy* Oj, tror jag råkade svara på ett personangrepp med ett annat. :sleep: Jaja nu skärper vi till oss innan moderatorerna blir ledsna i ögonen!

mini
2005-06-14, 21:58
Eller vänta nu...det där visar egentligen bara i vilken fas i livet du befinner dig? *screwy*
Jag-tycker-att-bögskämt-är-roliga-fasen menar du?

Megatuttarna
2005-06-14, 22:09
Fraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamstjärt! Var är ni? Vi har ju knappt kommit till rond 2.

Trance
2005-06-14, 22:09
Man måste älska förorten. Jag tror dock inte på heder. Det är lika häftigt som att försöka använda vissa sorts kläder som något klandervärt.

Det är ju jätteroligt, för du tar ju åt dig. Skulle du inte bry dig eller tycka det var status så skulle det ju vara som att hon sade "Du har ju jeans på dig", so what?.

:)

Nu får ni skaka tass och vara vänliga.

Själv så tycker jag ingen luktar särskilt mycket, har nog rätt kasst luktsinne. Skriver mest för att reta upp folk och se vad som händer. Jag är nog rätt patetisk på det sättet.

mini
2005-06-14, 22:11
Megatittisarna, du borde förstå när det är dags att lägga ner. Det börjar bli lite genant.

Megatuttarna
2005-06-14, 22:13
Megatittisarna, du borde förstå när det är dags att lägga ner. Det börjar bli lite genant.

Jag tycker att du är tråkig nu. :(

Megatuttarna
2005-06-14, 22:18
Det är ju jätteroligt, för du tar ju åt dig. Skulle du inte bry dig eller tycka det var status så skulle det ju vara som att hon sade "Du har ju jeans på dig", so what?.

Jag har gucciskor, det är inget status med det. Det är däremot fina skor. Om någon nu klankar ner på det så säger det något om min klädsmak. Inte om tjejers lukt och min etikettering på fittan. På så sätt är det irrelevant och hör inte hemma här.

Trance
2005-06-14, 23:08
Jag har gucciskor, det är inget status med det. Det är däremot fina skor. Om någon nu klankar ner på det så säger det något om min klädsmak. Inte om tjejers lukt och min etikettering på fittan. På så sätt är det irrelevant och hör inte hemma här.

Jag vet, förolämpningar hör aldrig hemma i argument. Men om man skall använda förolämpningar så är det ju bäst att använda sådana som träffar bra.

mini
2005-06-14, 23:13
Men det var väl ingen förolämpning? Du läser ju till jurist och har gucciskor?

Grisen
2005-06-14, 23:27
Ha ha! Den här tråden :bow: Best of!

JJ
2005-06-15, 08:00

:laugh: :laugh: :laugh:

Tricklev
2005-06-15, 09:52
HAHAHA, denna tråden är fan obetalbar :D

MYCKET underhållande :thumbup:

Ps: Framstjärt