Visa fullständig version : Hur ser Flex Wheeler ut idag??
Cerberus
2005-06-13, 12:25
Av de bilder jag sett så ser han lite mullig ut i ansiktet...har han lagt av helt med träningen lr? Vet att han lagt tävlandet på hyllan pga hälsoskäl men någon som har några bilder så man kan jämföra hur han ser ut nu o då?
King Grub
2005-06-13, 12:28
På Arnold's Classic 2005:
http://www.bodybuilding.com/fun/drobson69cbig.jpg
Fultjack
2005-06-13, 12:45
han var väl i sverige rätt nyligt? på nutrition outlet grand prix, har ingen bild därifrån dock, men om du söker så hittar du säkert
En ganska stor skilland jämfört med hur han såg ut innan.
det som är mest intressant är ansiktet, han ser så mycket yngre ut nu för tidne, tror inte det är bara för han inte har skägg längre heller :) men vem vet, botox ;) ?
Cerberus
2005-06-13, 14:19
ingen dålig skillnad det! vad e botox??
håller med om att han ser mkt yngre ut nu...konstigt...
Ingen mustasch + lite mer fett = Man kan se lite yngre ut i ansiktet
AFanatic
2005-06-13, 14:35
det som är mest intressant är ansiktet, han ser så mycket yngre ut nu för tidne, tror inte det är bara för han inte har skägg längre heller :) men vem vet, botox ;) ?
Fast å andra sidan ser de flesta 10-15 år äldre ut på tävlingsbilderna pga all Protan etc...och insjunkna kinder osv.
Fast å andra sidan ser de flesta 10-15 år äldre ut på tävlingsbilderna pga all Protan etc...och insjunkna kinder osv.
jag har sett massvis med bilder på honom, posebilder och allt möjligt, lite offseason (fast aldrig sett han riktigt fet) så skule väl inte säga att han var sjukt deffad på alla, dock så är det glasklart att han gått upp i fett lite, han har ju lite "bulligare" ansikte idag, vilket säkert gör han lite yngre :D
Jag gissar att han också känner sig lite yngre nu...
Correctomundo
Åsså glömmer vi inte att han rakat muschen åsse :laugh:
Jag pratade en stund med honom på NOGP. Trevlig som tusan faktiskt. Han låg väl på 85-90 kg tror jag, inte i dålig form, såg inte direkt mullig ut i ansiktet heller.
//Jörgen
AFanatic
2005-06-13, 16:39
Correctomundo
Åsså glömmer vi inte att han rakat muschen åsse :laugh:
Aaahaha nä hur kunde jag... :D Muschen e borta åsså!
Han är bäst!
Tack för ordet. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.