Visa fullständig version : wtf?!
http://analysing+donnie+darko.istheshit.net/
Watch me wash myself with a stick för 5 dollar.
Hur går det där till, 100kg som femåring. En normal femåring väger väl inte över 30kg?
Visst kan det ju vara en sjukdom, men hur mycket kan en sjukdom sänka förbränningen egentligen?
Sedan undrar man hur äkligt hon inte lär lukta, en normal 5åring har riktigt dålig hygien (tänker på när dagisgrupper kommer på ex bussen), samt att hon troligen inte kan duscha så lätt...
Goddaniel
2005-06-13, 01:10
Ujje, hon var ju inte allt för fräsch.
Nästan så att man ska skriva ut bilden och sätta på kylskåpet, iallafall under deff.
:eating:
Hur går det där till, 100kg som femåring. En normal femåring väger väl inte över 30kg?
"Weighs 5 times the normal.." som det står i subben där...
Hur? Min gissning är att hennes mamma är en "feeder".
Har en normal femåring dålig hygien? Vilken buss är det du åker egentligen?
En unge har ganska svårt för att lukta svett.
Visst kan det ju vara en sjukdom, men hur mycket kan en sjukdom sänka förbränningen egentligen?
Sedan undrar man hur äkligt hon inte lär lukta, en normal 5åring har riktigt dålig hygien (tänker på när dagisgrupper kommer på ex bussen), samt att hon troligen inte kan duscha så lätt...
Ujje, hon var ju inte allt för fräsch.
Nästan så att man ska skriva ut bilden och sätta på kylskåpet, iallafall under deff.
:eating:
Eller så sätter man upp din bild, blir rädd och avbryter deffen innan man ser ut som ett skelett... Bwahahaahahahahaha!
Dålig humor bemöts med dålig humor, balansen är nu total. :)
Har en normal femåring dålig hygien? Vilken buss är det du åker egentligen?
En unge har ganska svårt för att lukta svett.Inte svett, men torkat saliv och kass andedräkt. Tycker alltid det stinker något fruktansvärt när hela dagisklasser kommer på bussen...
Fultjack
2005-06-13, 08:05
Eller så sätter man upp din bild, blir rädd och avbryter deffen innan man ser ut som ett skelett... Bwahahaahahahahaha!
haha är du skön eller *slap*
Föräldrarna måste vara ena riktiga jävla svin. Bokstavligt talat.
Det avgör saken, nu hamnar jag i helvetet. *slap*
Förlåt.
Skämt åsido, föräldrarna måste vara riktiga as. Eller är det jag som är trångsynt?
Fuck me hold tight. Det måste väl vara något hormon/genetiskt fel i botten?
Kaboffastar
2005-06-13, 09:17
Gör en maradon sha le la le la, gör en maradona shaaa la la le la la la !!!!!!
TrasMannen
2005-06-13, 09:24
Tja, rent teoretiskt behöver hon endast ha legat på +500 kcal per dag sen hon föddes för att väga så mycket
Det är ju fan synd om henne, det är ju inget hon valt själv precis *grr*
edit: Aliquis, sådär gjorde jag med min katt när jag var liten. Mamma hörde att jag höll på med micron och att katten konstrade lite ,sen hörde hon att micron startade :D
Föräldrarna måste vara ena riktiga jävla svin. Bokstavligt talat.
Det avgör saken, nu hamnar jag i helvetet. *slap*
Förlåt.
Skämt åsido, föräldrarna måste vara riktiga as. Eller är det jag som är trångsynt?
det är väl lite hur man ser på det hela. förmodligen är det en unge som äter ALLT och föräldrarna är riktigt snälla och sätter inga gränser och så, utan låter ungen få allt den vill. På ett sätt är dom ju schyssta föräldrar men visst oansvarigt att låta ungen äta ihjäl sig själv :P
haha är du skön eller *slap*
Äsch..Jag är bara avundsjuk för att jag är fet. :D
Tja, rent teoretiskt behöver hon endast ha legat på +500 kcal per dag sen hon föddes för att väga så mycket
:laugh:
Inte allt för svårt iofs...
Men visst måste det bero på föräldrarna, man bör skylla allt på dem, detta är inte hennes eget fel.
:laugh:
Inte allt för svårt iofs...
Men visst måste det bero på föräldrarna, man bör skylla allt på dem, detta är inte hennes eget fel.
fram tills hon fyller 18 är det ju föräldrarnas fel, sen är det bara hennes fel :P
Slartibartfast
2005-06-13, 10:40
fram tills hon fyller 18 är det ju föräldrarnas fel, sen är det bara hennes fel :P
Hon blir nog ansvarig för sina egna handlingar långt före det.
Hon blir nog ansvarig för sina egna handlingar långt före det.
I USA är det väl 18 för allt, över 15 kanske är ungdomsfängelse fast är inte säker på det. Så länge du inte är myndig ansvarar ju föräldrarna för din hälsa osv
Slartibartfast
2005-06-13, 11:01
I USA är det väl 18 för allt, över 15 kanske är ungdomsfängelse fast är inte säker på det. Så länge du inte är myndig ansvarar ju föräldrarna för din hälsa osv
Så du följde blint vad dina föräldrar sa åt dig ända till du var 18?
Så du följde blint vad dina föräldrar sa åt dig ända till du var 18?
nu pratar vi om vem som är ansvarig för barnen ur en laglig synpunkt (reserverar mig om jag har fel i sammanhanget) inte några tänk om - scenarios
Slartibartfast
2005-06-13, 11:18
nu pratar vi om vem som är ansvarig för barnen ur en laglig synpunkt (reserverar mig om jag har fel i sammanhanget) inte några tänk om - scenarios
Men nog är ju flickan ansvarig för sig själv fastän ansvaret ur lagens synvinkel ligger hos föräldrarna.
Det är ju fan synd om henne, det är ju inget hon valt själv precis *grr*
edit: Aliquis, sådär gjorde jag med min katt när jag var liten. Mamma hörde att jag höll på med micron och att katten konstrade lite ,sen hörde hon att micron startade :D
Vad hände sedan då? Startade den MED katten i? Jag har inte gjort något med min, hon fann väl inget köksskåp att gå in i men micron var öppen så det fick duga.
Klart det är föräldrarnas fel, vet inte vad jag ville med tråden, hemsk bild bara.
Förstår mig inte riktigt på föräldrar som göder upp sina barn till värsta fettona, de kan/bör ju inte deffa under uppväxten som sagt, så de får ju leva med skiten. Sedan kanske inte föräldrarna har all kunskap i världen men ett o annat vet de väl iaf.
Goddaniel
2005-06-13, 12:25
Haha :)
Bjuder på den ;)
Vad har den där tjockisen med Donnie Darko att göra?
:confused:
Tråkigt att se, stackars flicka.
Kebab-Arne
2005-06-13, 13:11
Herrejävlar. 230 pounds är ju inte lite. Fan vet vart vågen slutar för hennes del. Om hon vägde 5 ggr mer än en normal 5 åring. Säg att en normal kvinna väger 60 kg. 60 * 5 = 300 kg. Men skulle ändå tro att om hon fortsätter i samma viktstigningstakt så blir det nog mer än 300kg. Men det lär hon nu inte göra.
Stackars stackars barn ! Riktigt tragist att det kan få gå så pass långt...
Upphör omedelbart med att energitillförsel till den varelsen... klart det måste gå att anpassa energiintaget fastän du är född med nån sjukdom som sänker förbränning el dylikt... föräldrarna får göra det som krävs helt enkelt, ungen e ju död vid 15 års ålder annars
Karate_kid
2005-06-13, 18:26
deffa 10 kg så är du fit for sommarformen :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.