bosse_brutal
2005-06-12, 03:28
jag fick höra om gruppen sabaton härom dan i en tråd som handlade om en gymskiva (som jag tror att det var "myten" och en som jag ine kommer i håg namnet på men har signaturen "bicepsuell" som hade satt ihop) nån i tråden nämde gruppen "sabaton"nu kan ja inte hitta tråden efer en satans massa sökande men jag måste hålla med om att de har gjort ett par sköna låtar, bl.a "Primo victoria" (speciellt början är hur skön som helst), "panzer battalion" och "wolfpack" är grymt sköna...
ladd.. ehmm, köp albumet "primo victoria" nu:hbang: metal machine var låten som tipsades om den är även den jävligt skön, sammansatt av fraser från olika metal låtar bl.a. av maiden och judas priest..
om nån som har minndre promille än mig hittar tråden så kan ni väl tänka att jag postade där i stälet eller en mod kan flytta detta inlägget dit så blir allt bra och ingen blir lessen eller nått...
ladd.. ehmm, köp albumet "primo victoria" nu:hbang: metal machine var låten som tipsades om den är även den jävligt skön, sammansatt av fraser från olika metal låtar bl.a. av maiden och judas priest..
om nån som har minndre promille än mig hittar tråden så kan ni väl tänka att jag postade där i stälet eller en mod kan flytta detta inlägget dit så blir allt bra och ingen blir lessen eller nått...