Visa fullständig version : Gammal kärlek
Såg just The Saint med Val Kilmer och kom på att jag var tänd på Elizabeth Shue när jag var liten. Hon var med i alla filmer som var nått att ha, o spelade alltid den snygga tonåringen. Det började med att jag hyrde Adventures in babysitting 1988, sen var jag körd.
Nån mer än jag?
Edit: Undersökte lite om filmen och kom på att det var en grov snubbe som spelade hjälte i filmen, men nu när jag kollade så ser jag att det är Vincent D'Onofrio. Mest känd för starka biroller, men knappast som grov. Har han varit big banana förr kanske?
Den gamla rullen har jag inte sett...bara Elizabeth Shue´s fine ass i Coctail... I´d hit that any day... :thumbup:
Skumt. Den borde du ha sett. Iof var det lite av en chickflick när den kom ut, men när bror/syster fick välja varsinn film så blev det ju alltid best of both worlds. Jag har för mig att man får se lite nude av Shue fast i en tidning i just barnvaktsrullen.
Tror jag har sett den......
De springer omkring i mörka områden större delen av filmen ?
jepp hon är ruggigt fin men i leaving lasvegas är hon lätt bäst :kinky:
förövrigt ruskigt bra film.
Såg just The Saint med Val Kilmer och kom på att jag var tänd på Elizabeth Shue när jag var liten. Hon var med i alla filmer som var nått att ha, o spelade alltid den snygga tonåringen. Det började med att jag hyrde Adventures in babysitting 1988, sen var jag körd.
Nån mer än jag?
Nej, jag tyckte hon var riktigt fin. Tyckte till och med att filmen var bra vilket möjligtvis kan skada min stenhårda image.
Men min största kärlek var Heather Graham i "License to drive". Hittade tyvärr ingen bild från själva filmen.
Elizabeth Shue har alltid varit het
Slartibartfast
2005-06-10, 08:52
När jag ser henne så tänker jag bara på hennes brorsa Andrew. *spy* Många brudar blir förstörda av att de har brorsor som liknar dem.
http://www.melroseplace4616.freesurf.fr/billy3.jpg
När jag ser henne så tänker jag bara på hennes brorsa Andrew. *spy* Många brudar blir förstörda av att de har brorsor som liknar dem.
http://www.melroseplace4616.freesurf.fr/billy3.jpg
är du syrra till Brad Pitt?
;)
Slartibartfast
2005-06-10, 09:26
är du syrra till Brad Pitt?
;)
Que?
Que?
klura lite på den om du behöver
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.