Visa fullständig version : Har ni någon....
Karate_kid
2005-06-09, 18:32
gång upplevt det våran kära Di Leva pratar om ? Kosmiskt ljus ? Och i så fall hur var denna underbara upplevelse ?
Jag tror på det han säger om han inte kommer från Jorden allafall. :D
Karate_kid
2005-06-09, 18:35
Jag tror på det han säger om han inte kommer från Jorden allafall. :D
nej den näsan kan nog ställa in dom flesta frekvenserna och få kontakt.
Pudzianovski
2005-06-09, 18:37
Tycker mycket av det han säger är vettigt.
Di Leva :thumbup:
Karate_kid
2005-06-09, 18:37
Tycker mycket av det han säger är vettigt.
Di Leva :thumbup:
ja exakt. Han pratar inte i gåtor. Det gillar vi.
Karate_kid
2005-06-09, 18:40
BLI EN RYMDBLOMMA!
Välkomna! Bli Rymdblommor! Vinn priser och kom i kontakt med en hel värld av andra Rymdblommor. Bli mailinglistad och ta del av senaste nyheterna (inom Di Levismen) Delta i Rymdblommemöten där ni Rymdblommor får tillfälle att träffa varandra och hitta på roliga saker. Om ni har riktig tur, så kanske till och med Thomas Di Leva dyker upp på något möte!
Karate_kid
2005-06-10, 13:40
inga som har blivit inspirerade ? ja känner att denna tråden får för lite uppmärksamhet.
Kom igen nu, tala om Kosmos.
mini_Arnold
2005-06-10, 14:04
inga som har blivit inspirerade ? ja känner att denna tråden får för lite uppmärksamhet.
Kom igen nu, tala om Kosmos.
haha doktor kosmos är skitball
TrasMannen
2005-06-10, 14:10
gång upplevt det våran kära Di Leva pratar om ? Kosmiskt ljus ? Och i så fall hur var denna underbara upplevelse ?
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!
Det här har ju inte mycket med kosmiskt ljus att göra, men jag tycker att Di Leva är stencool. Man må tycka vad man vill om hans göranden och låtanden i sig, men det är tufft att verkligen leva ut sina idéer på det sätt som han gör; det finns det inte alltför många som vill/kan/vågar. Världen skulle förmodligen vara en roligare (kanske inte bättre, men roligare) plats om fler gjorde bara liiiiite, liiiiite mer så.
Åh tacka vet jag Refused feat Di Leva, har gått på P3 ibland.. helt sanslös... nånting "Kossor är människoooooor.... katter är människoooor" ackompanjerat av Dennis gastande
"Everyone is Jesus" är också en klassiker om man vill motionera skrattmusklerna lite. Särskilt sticket ...
"Baaa-baaa-bababa- omm-baba-omm-ba ..." :laugh:
Sen röker DiLeva på rätt bra och åker på sexuella studieläger emellanåt *screwy*
Karate_kid
2005-06-10, 15:18
Sen röker DiLeva på rätt bra och åker på sexuella studieläger emellanåt *screwy*
haha, så sant. Han verkar bra flummig. Speciellt när ja hörde han på p3 i (hm förrgår ?) haha
Åh tacka vet jag Refused feat Di Leva, har gått på P3 ibland.. helt sanslös... nånting "Kossor är människoooooor.... katter är människoooor" ackompanjerat av Dennis gastande
Di Leva / Refused - Jag äter inte mina vänner
Har den på skiva.. :em: :)
haha, så sant. Han verkar bra flummig. Speciellt när ja hörde han på p3 i (hm förrgår ?) haha
riktigt jevla kul.. killen har ju humor, drev med sig själv! :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.