Visa fullständig version : Vad jobbar ni med?
Vad jobbar ni med/studerar till?
nyfiken jäkel,själv är jag kock på stena
Jag säljer herrkläder, expedit/försäljare alltså.
Veterinärstudent. Förhoppningsvis tillförordnad veterinär i sommar.
skeletron
2005-06-08, 20:20
Slutar första året på samhällsprogrammet.
Jag jobbar tillfälligt i arkivet i kommunhuset
TrasMannen
2005-06-08, 20:22
Jobbar som systemutvecklare
Samhällsvetenskapliga programmet med internationell inriktning.
Systemutvecklare här också.
Langster
2005-06-08, 20:25
Grafiker
En av de yrkesgrupper som har störst alkoholproblem!
pluggar til civilingenjör med inriktning mot telekommunikation, klar om ett halvår
LexSinner
2005-06-08, 20:29
Ett lagerarbete som får en att vilja *cry* varje dag innan man skall dit...
Sheogorath
2005-06-08, 20:30
Läser till biolog. Kommer inrikta mig mot någon eller några av beräkningsbiologi/teoretisk ekologi, genetik, evolutionslära och virologi. Kommer jobba på särskolans fritids i sommar, med barn som är omkring sex år gamla.
Säljer knark...
Men främst så sitter jag på ett kontor och försöker intala mig att anstränga mig lite mer.
Überbiffen
2005-06-08, 20:33
<-- DHL hora
Går sam kultur på gymnasiet. Blir väl nåt inom det sen antagligen.
blekfet2
2005-06-08, 20:35
Glasögon(orm)makare....tragiskt jobb....ska försöka skaffa mig ett annat, eller ta självmord...bara jag kommer därifrån!
1:e man på en livsmedelaffär...för tillfället... Tänkte börja plugga snart, men det känns tärt att gå tilbaka till 7000:-/mån...
Grafiker
Något man sett??
Jobbar på lager själv.. inte länge till dock
pocoloco
2005-06-08, 20:42
jag blandar färg :cool: i väntan på att börja ett mediainriktat gymnasieprogram nästa år.
Jobbar som årsredovisningshandläggare..den här trådens längsta titel? ;) *popcorn*
Pokerspelare, ska snart in i lumpen vid FJS.
Jobbar som årsredovisningshandläggare..den här trådens längsta titel? ;) *popcorn*
Weee. Statligt. :D
Lillgrabben
2005-06-08, 20:50
Arbetar på en TUNG industri.