Visa fullständig version : Love problems!
Har en vännina som råkat bli kär i en kille och vill bli av med känslorna.Har ni några råd och ge henne?Hur hon ska glömma han! :confused:(hon är verkligen nere just nu!)
Se till att hon undviker honom + att hon aldrig får vara ensam.
Det första för att hon inte ska påminnas om honom, det andra för att hon ska tänka på annat.
och se till för helvete att hon inte lyssnar på massa ballader i mörka rum med tända ljus
och se till för helvete att hon inte lyssnar på massa ballader i mörka rum med tända ljus
ha ha okej!
Hon är lite speciell för hon blir ALDRIG kär speciellt lätt.Tvärtom!(Den här killen är verkligen speciell.Han är mycket fin!)
Pressarn
2005-06-07, 22:00
Hitta en annan, funkar alltid. Eller... det enda som funkar.
:cheers:, en temporär lösning är ju att supa ner sig totalt.
Dock så kan det slå åt andra hållet så man blir mer deppig, så drick och gör något roligt, sitt inte å lyssna på massa "lovesångs".
muzzelman
2005-06-07, 22:02
Jag har hört att k****a ska hjälpa. Jag har självklart aldrig testat detta men jag har hört det från en säker källa.
Har en vännina som råkat bli kär i en kille och vill bli av med känslorna.Har ni några råd och ge henne?Hur hon ska glömma han! :confused:
Varför ska du glömma killen?
kimonque
2005-06-07, 22:04
:D jag gissar på att personen är i ett förhållande redan *popcorn*
Du menar min vännina,hans hjärta tillhör en annan!
Nu ska farbror Jet styra upp.... På vilket sätt träffas dessa två individer, kan de undvika varandra, är det jobb eller fritidsbetonat?
muzzelman
2005-06-07, 22:11
Hur ser din vännina ut?
Nu ska farbror Jet styra upp.... På vilket sätt träffas dessa två individer, kan de undvika varandra, är det jobb eller fritidsbetonat?
Via nätet!Och ja det går nog att undvika att dom träffas!
Oj, förlåt.
Över till ämnet. Du skriver att din väninna sällan blir förälskad, kanske är det just därför hon förälskat sig? Det omöjliga kanske lockar, är verkligen denna man så speciell?
Att förälska sig i någon oåtkomlig är totalt onödigt men ibland kanske det bara blir så. Det gäller då att försöka inse omöjligheten i ett framtida förhållande, det finns ingen mening i att hon mår dåligt. Försök att tänka på andra saker, hitta på saker med kompisar, gå ut och ragga och sist men inte minst umgås inte med förälskelsen.
Hur ser din vännina ut?
Hon ser väl rätt så trevlig ut,jäkligt snäll innerst inne men tuff på ytan!Den här killen fick fram en person som hon inte trodde hon kunde vara!
Via nätet!Och ja det går nog att undvika att dom träffas!
För att citera en icke namngiven person: "BLOCKA BLOCKA BLOCKA"... Men det är kanske inget alternativ.... Vad är det väninnan har fastnat för? Att bli kär över nätet är ju minst sagt ett lotteri, då man inte vet vem den andra egentligen är....
Det kan ju även vara så att om de träffas så kanske "kärleken" dör direkt eftersom verkligheten är annorlunda.
För att citera en icke namngiven person: "BLOCKA BLOCKA BLOCKA"... Men det är kanske inget alternativ.... Vad är det väninnan har fastnat för? Att bli kär över nätet är ju minst sagt ett lotteri, då man inte vet vem den andra egentligen är....
Det kan ju även vara så att om de träffas så kanske "kärleken" dör direkt eftersom verkligheten är annorlunda.
Dom har träffats i verkligheten!
Dom har träffats i verkligheten!
Crap... Då blev det jobbigare... Då kan man ju kanske köra en annan taktik, är det omöjligt för din väninna att vinna honom då?
Mitt tips är lägg inte din näsa i blöt.
Crap... Då blev det jobbigare... Då kan man ju kanske köra en annan taktik, är det omöjligt för din väninna att vinna honom då?
ja det finns nog inte en chans,tyvärr!Dessutom har hon mycket stolthet!har inte sett henne så här på mycket länge!
?????
ja det finns nog inte en chans,tyvärr!Dessutom har hon mycket stolthet!har inte sett henne så här på mycket länge!
Hon är alltså kär i någon som hon inte vill slåss för att vinna över till sig själv? Då faller det ju platt direkt.
Tyst när vuxna pratar!
Fatalist
2005-06-07, 22:24
Låt dem träffas, fungerar de ihop så kan du ju ev. fundera på om det är värt så mycket. Fungerar de inte ihop är problemet löst...
Förstår inte alls problemet, om båda gillar varandra är det ju en självklarhet att killen gör slut med sin nuvarande tjej, annars förklarar han bara läget. Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh varför över-dramatisera allt så fruktansvärt :confused:
Hon är alltså kär i någon som hon inte vill slåss för att vinna över till sig själv? Då faller det ju platt direkt.
Visst kanske hon kunnat slåss,men nä tror inte det är lönt!Fan hon mår verkligen kasst,hon behöver inte detta just nu!
Låt dem träffas, fungerar de ihop så kan du ju ev. fundera på om det är värt så mycket. Fungerar de inte ihop är problemet löst...
Förstår inte alls problemet, om båda gillar varandra är det ju en självklarhet att killen gör slut med sin nuvarande tjej, annars förklarar han bara läget. Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh varför över-dramatisera allt så fruktansvärt :confused:
Tyvärr har han aldrig sett henne som annat än en vän!han har ingen nuvarande tjej,han är kär i en tjej som inte vet det! *screwy*
Kör på! Ska man få något här i livet får man slåss. Vill hon verkligen ha honom så är det ju bara å köra på. Men hon kanske riskerar att förlora honom som vän då eller? Då kanske man ska ta det lite lungt i så fall. :)
Kör på! Ska man få något här i livet får man slåss. Vill hon verkligen ha honom så är det ju bara å köra på. Men hon kanske riskerar att förlora honom som vän då eller? Då kanske man ska ta det lite lungt i så fall. :)
Troligen förlorar hon han som vän,tyvärr!
rymdrattan
2005-06-07, 22:37
För att vara lite väl deppigt tråkigt logisk så...
Here goes ;)
När tjejjer blir kära så är det endast under ett kort kort tag,..
Tjejjer behåller den kärlekn av natur instinkt och dna till de barn som i
framtiden kommer att födas. Av instingt dna och natur söker även oftast
tjejjer två partners ifall en faller så har dom alltid nått att falla tillbaka på.
Hade din vän varit en kille dock... Då hade jag varit väldigt ledsen för hans skull.
Here goes ;)
tjejjer två partners ifall en faller så har dom alltid nått att falla tillbaka på.
Hade din vän varit en kille dock... Då hade jag varit väldigt ledsen för hans skull.
SKA DU HA STRYK! *slap* Hon är DÖKÄR!!!!
Here goes ;)
Moooahahahaaaaaa
*bs*
rymdrattan
2005-06-07, 22:39
SKA DU HA STRYK! *slap* Hon är DÖKÄR!!!!
Det kan jag säkert tänka mig, vad jag menade va att det går över på en
vecka eller två :thumbup:
rymdrattan
2005-06-07, 22:40
Moooahahahaaaaaa
*bs*
Jag har inget emot att bli påhoppad av flera tjejjer samtidigt, bring it on baby :cool:
Here goes ;)
Ursäkta, men när det önskas tips angående att få kuken att växa så hör vi av oss....
Det kan jag säkert tänka mig, vad jag menade va att det går över på en
vecka eller två :thumbup:
TROR INTE DET VA! *grr27* Hon blir aldrig kär,så detta lär ta ett tag!
För att ge min syn på saken måste hon bestämma sig. Antingen försöker hon verkligen få killen, eller så avslutar hon det. Inget halvhjärtat. Ta bort honom från MSN. Radera telefonnummer. Genomlida hjärtesorg, borsta av sig och gå vidare.
Vad vill hon själv?
Råttan vet inte vad han snackar om.
Finns det någon som helst möjlighet att han skulle kunna få samma känslor för henne som hon har för honom - go for it!
Om inte så glöm honom, hitta på andra saker, umgås med vänner osv.
Tror för övrigt inte att hon skulle bli så ledsen att förlora honom om vän om hon kämpar för att få honom, jag menar vem vill bara vara vän med någon som man har så starka känslor för som du säger?
rymdrattan
2005-06-07, 22:43
Tjah.. okej ge det 3-4 veckor då :cool:
rymdrattan
2005-06-07, 22:44
Ursäkta, men när det önskas tips angående att få kuken att växa så hör vi av oss....
Va de det bästa du kunde kontra med :sleep:
Vad jag menar är bli inte inblandad i en sorlig kärleksaffär, hur det än går så blir det aldrig bra för den som stå emellan. Logiken försvinner och du kanske förlora personen i frågan som vän för att du brydde dig. Och om hon är DÖKÄR så ge hon blanka fan i vad folk omkring säger.
För att ge min syn på saken måste hon bestämma sig. Antingen försöker hon verkligen få killen, eller så avslutar hon det. Inget halvhjärtat. Ta bort honom från MSN. Radera telefonnummer. Genomlida hjärtesorg, borsta av sig och gå vidare.
Vad vill hon själv?
Ha honom!Älska honom!
Troligen förlorar hon han som vän,tyvärr!
Det beror ju på hur hon lägger upp det, det behöver inte bli så.
Jag tycker att hon ska ta det med honom, vafan vill hon vara låtsas vän fast hon är kör i honom? Det kommer ju att såra henne varenda gång han träffar någon ny, och i värsta fall kör han detaljsnack för att han tro det bara är vänner, och det kommer att riva upp henne invändigt...
Nu har hon sin chans, dags att ta den.
kalle_banan
2005-06-07, 22:45
skicka mig ett PM så hon kan få min msn el telenummer (oldfasionstyle) så ska jag få henne att glömma honom snabbare än du kan säga helstekt.
Ha honom!Älska honom!
Och hur stor är chansen att det händer? Är hennes känslor besvarade?
Det beror ju på hur hon lägger upp det, det behöver inte bli så.
Jag tycker att hon ska ta det med honom, vafan vill hon vara låtsas vän fast hon är kör i honom? Det kommer ju att såra henne varenda gång han träffar någon ny, och i värsta fall kör han detaljsnack för att han tro det bara är vänner, och det kommer att riva upp henne invändigt...
Nu har hon sin chans, dags att ta den.
Han vet om hennes känslor!Fick reda på det idag!
Han vet om hennes känslor!Fick reda på det idag!
Och hur reagerade han på det?
muzzelman
2005-06-07, 22:50
Ska jag försöka vara lite seriös då. Jag blir nästan aldrig heller kär. Dom gångerna det har hänt är det för att man inte träffat nån på ett tag och tror att detta är tjejen/killen man vill ha. Det kommer dock gå över, garanterat! Ge det 2 veckor så går det över. Ta med henne ut och hitta på massa saker så hon inte har tid att tänka på honom då kommer han att var borta ganska snart. Sitt för böveln inte bara hemma hos nån av er och kolla på film och käka glass!
Fatalist
2005-06-07, 22:52
Tyvärr har han aldrig sett henne som annat än en vän!han har ingen nuvarande tjej,han är kär i en tjej som inte vet det! *screwy*
Du får han sätta sig ner och förklara detta för henne, sen är det bara att acceptera det vare sig hon vill det eller ej. Livet är hårt
Och hur reagerade han på det?
han TYCKTE att det var SMICKRANDE! *spy*
Är det inte det då?
Låt henne nu bara inte gå på minan att springa i säng med honom också... Smickrande my ass, han är van att få de han vill ha eller?
mangemani
2005-06-07, 22:56
läste igenom dom nyare inläggen..så never mind det jag skrev.
uj...förälskelse i en som har en annan...det är inte trevligt.
har dock inga råd om hur hon ska få bort känslorna,men jag har ett annat och det är att hon inte ska lägga sej i deras förhållande och försöka förstöra på nått sätt bara för sin egen skull,utan få dom råd som hon kan få om hur hon kan slippa dessa känslor och gå vidare med sitt liv.
HAN HAR INGEN TJEJ!!!!!!!
mangemani
2005-06-07, 22:59
sorry,som sagt,såg dom lite senare inläggen och tog bort det jag skrev.
iNCREDiBLE
2005-06-07, 22:59
Men för jösse namn sluta tycka synd om dig själv.
Är det inte det då?
Att säga så är som att svara "Tack så mycket" när någon säger "Jag älskar dig!"
Har du läst tråden, jackass?
vem jag,du har nog missuppfattat någonting!Idiot hoppa av tråden om du inte har något att tillföra :whipped:
Att säga så är som att svara "Tack så mycket" när någon säger "Jag älskar dig!"
Nja, lite bättre är det allt. Men vad skall han säga? Om hon säger det utan att ha uppfattat några vibbar innan så är det ju hennes fel.
iNCREDiBLE
2005-06-07, 23:04
vem jag,du har nog missuppfattat någonting!Idiot hoppa av tråden om du inte har något att tillföra :whipped:
Om det inte är dig det gäller varför är du så överdrivet känslosam då?
rymdrattan
2005-06-07, 23:05
När började man tillåta personangrepp på kolozzeum?
Tagga ner lite iaf... *popcorn*
Nja, lite bättre är det allt. Men vad skall han säga? Om hon säger det utan att ha uppfattat några vibbar innan så är det ju hennes fel.
Om en bra vän till mig hade förklarat sin kärlek, så hade jag gått lite djupare än att säga "Tack så mycket". Om inte annat för att förklara varför det inte kunde bli något....
När började man tillåta personangrepp på kolozzeum?
Tagga ner lite iaf... *popcorn*
pffft
Om det inte är dig det gäller varför är du så överdrivet känslosam då?
Du får tro vad du vill men det ska inte skrivas en massa dumma inlägg det bad jag inte om!
Känslosam=jag tycker synd om henne!
iNCREDiBLE
2005-06-07, 23:18
Du får tro vad du vill men det ska inte skrivas en massa dumma inlägg det bad jag inte om!
Känslosam=jag tycker synd om henne!
Alla måste någon gång bita i det sura äpplet för att livet inte ska bli allt för sött. Man ska inte tycka synd om sig själv för det man inte har eller kan få utan man ska uppskatta det man har! *whatever*
Alla måste någon gång bita i det sura äpplet för att livet inte ska bli allt för sött. Man ska inte tycka synd om sig själv för det man inte har eller kan få utan man ska uppskatta det man har! *whatever*
Vem tycker synd om sig själv? Leon ber om råd till sin vän..... *screwy*
iNCREDiBLE
2005-06-07, 23:32
Vem tycker synd om sig själv? Leon ber om råd till sin vän..... *screwy*
Och till det behövs sådan överdramatisering? *popcorn*
Överdramatisering är din definition, har du någon aning om hur människan det handlar om mår? Och om inte, hur kan du avgöra hur allvarligt deprimerad den personen är över situationen isåfall?
Japp alldeles riktigt!Du är inte så dum som du verkar! *kissass*
Jet du är min bästa Msn polare! :love:
Jet du är min bästa Msn polare! :love:
:thumbup:
iNCREDiBLE
2005-06-07, 23:53
Överdramatisering är din definition, har du någon aning om hur människan det handlar om mår? Och om inte, hur kan du avgöra hur allvarligt deprimerad den personen är över situationen isåfall?
Nej, det är svårt att vara objektiv då rapporten präglas till största del av överdramatisering. Hon lyckades t.o.m hitta caps-lock ju *impressed* :laugh:
Nej, det är svårt att vara objektiv då rapporten präglas till största del av överdramatisering. Hon lyckades t.o.m hitta caps-lock ju *impressed* :laugh:
När det gäller vänner är man sällan objektiv, du kanske inte har några så du vet hur det känns?
När det gäller vänner är man sällan objektiv, du kanske inte har några så du vet hur det känns?
Awww, en riddare.
Awww, en riddare.
Japp, avundsjuk?
iNCREDiBLE
2005-06-07, 23:59
Det sista var inte särskilt intelligent sagt av dig, eller hur?
Det sista var inte särskilt intelligent sagt av dig, eller hur?
Jag är stor, stark och dörrvakt, vad hade du förväntat dig?
iNCREDiBLE
2005-06-08, 00:04
Jag är stor, stark och dörrvakt, vad hade du förväntat dig?
Intressant. Men vad har det med saken att göra?
Japp, avundsjuk?
Lite. Jag bryr mig inte. Men det är alltid roligt att vara jobbig. Speciellt på Internet, för då kan ingen bråka med mig.
Lite. Jag bryr mig inte. Men det är alltid roligt att vara jobbig. Speciellt på Internet, för då kan ingen bråka med mig.
Eller hur?
Megatuttarna
2005-06-08, 00:07
Leona, för i helvete, leker man med eld så bränner man sig till slut. Man klipper inte andras gräsmattor.
Även om hon får hem killen så får hon ju fråga sig ifall hon vill ha en sån kille som kan tänkas lämna sin nuvarande tjej för att en annan kommer längs vägen?
Ta hand om din väninna och hjälp henne slänga ut en ny krok bara, ibland får man gå vidare.
Eller hur?
Visst är den elektroniska motorvägen underbar.
Leona, för i helvete, leker man med eld så bränner man sig till slut. Man klipper inte andras gräsmattor.
Vilka vackra ordspråk, du låter som en bygumma.
Visst är den elektroniska motorvägen underbar.
Jag iofs inte så annorlunda IRL, men den är nice......
Megatuttarna
2005-06-08, 00:16
Vilka vackra ordspråk, du låter som en bygumma.
Din mammas blygdläppar ser ut som kanterna på pizzan jag åt idag! :thumbup:
Jag iofs inte så annorlunda IRL, men den är nice......
Jag är väldigt snäll i verkligheten, dock lite blödig. Jag gillar hundar och promenader. Tycker fortfarande om krogen men kan se charmen i en hemmakväll också. Brasor är trevliga.
Din mammas blygdläppar ser ut som kanterna på pizzan jag åt idag! :thumbup:
Då borde nog din bror raka sig innan han lagar pizzan.
Hehe, var det rätt? Jag är ny på detta "din mamma"-trashtalk.
Megatuttarna
2005-06-08, 00:22
Då borde nog din bror raka sig innan han lagar pizzan.
Hehe, var det rätt? Jag är ny på detta "din mamma"-trashtalk.
Haha du har lite att lära dig men det börjar arta sig. Jag och Vic spelar i en egen liga. Arre är ju grym också.
min egna afrodite. en prinsessa utan like.
ditt hjärta för ett rike. du är en gudinna som nike.
som jag inte trodde fanns.
du sätter mig i trans. hur du rör dig.
hur du för dig. med vacker elegans.
jag var din slav utan krav.
vilket ledde till min grav.
när jag gick av.
vi var två skeppsbrutna själar på ett hav.
du lös som en lantärna.
klart som en stjärna.
när du våldtog mitt hjärta och sprängde min hjärna.
Megatuttarna
2005-06-08, 00:37
min egna afrodite. en prinsessa utan like.
ditt hjärta för ett rike. du är en gudinna som nike.
som jag inte trodde fanns.
du sätter mig i trans. hur du rör dig.
hur du för dig. med vacker elegans.
jag var din slav utan krav.
vilket ledde till min grav.
när jag gick av.
vi var två skeppsbrutna själar på ett hav.
du lös som en lantärna.
klart som en stjärna.
när du våldtog mitt hjärta och sprängde min hjärna.
Fy fan vad sjukt, skrev just den där versen i en annan tråd utan att ha sett denna.
Men det är alltid roligt att vara jobbig. Speciellt på Internet, för då kan ingen bråka med mig.
Där har du fel, fel fel.
Jag kan bråka med dig rätt mycket faktiskt. Skärp till nu och samma sak gäller iNCREDiBLE.
Eller ni trivs inte här och vill bort? För det går att ordna ganska fort förstår ni.
Håll er nu till ämnet och från tramset.
//Jörgen
Survivor
2005-06-08, 07:38
Har en vännina som råkat bli kär i en kille och vill bli av med känslorna.Har ni några råd och ge henne?Hur hon ska glömma han! :confused:(hon är verkligen nere just nu!)
orkar inte läsa allt blaj i tråden, du kanske redan fått ett vettigt svar. men bästa sättet att bli av med vissa känslor är att först släppa fram dem, håller man det tillbaka så "exploderar" man till slut alt. blir deprimerad som fan.
Alla dessa kärleksproblem.
Ja bästa sättet att glömma någon är definitivt att börja med att klippa all kontakt med denna personen, och sen ta lite tid för sig själv och sina vänner, de sista man iaf skall göra är att försöka träffa nån annan, för de går alltid käpprätt åt helvete.
Nu när de är sommar så finns de ju en massa kul att göra , hon skall fan va gla för att vara singel, släpp ut henne på grönbete å ha lite kul så glömmer hon nog grabben fort.
För att sammanfatta det hela.
Din väninna har alltså för en gångs skull blivit kär i en kille som är singel men som är hemligt försälskad i en annan tjej. Denna tjej vet dock inte om detta och det beror antagligen på att han inte själv vågat berätta detta. Din vännina däremot tog igår tag i saken och förklarade sina känslor för denna kille och fick till svar at tdet var smickrande. Har jag förstått saken rätt eller har något nytt inträffat sedan dess?
Om nu din väninna har bestämt sig för att inte satsa på denna killen, varför berättar hon då sina känslor för honom? När han nu vet hennes känslor så finns det två utvägar: antingen dumpar han henne som vän eller så får han upp ögonen för henne som mer än vän och kanske gör ett försök. Iom att han själv är hemligt kär i någon annan så visar det ju att han själv inte vågar ta kontakt ang. en sådan sak och därför kanske han uppskattar att din vännina vågar?
Det beror lite grand på hur han är som person men helt klart är att din vännina får bestämma sig om hon vill fortsätta försöka eller ge upp bekantskapen.
Min erfarenhet säger dock att om inte båda personerna känner attraktion från början så blir det svårt för ett eventuelt förhållande att hålla. Många personer kan känna sig kära i en person men när lite tid har gått inser de att det var känslan av att vara kär i som de blev försälskade i och inte personen i fråga.
Tiden är den som för utvisa om de blir ett par eller ej.
iNCREDiBLE
2005-06-08, 09:26
Där har du fel, fel fel.
Jag kan bråka med dig rätt mycket faktiskt. Skärp till nu och samma sak gäller iNCREDiBLE.
Eller ni trivs inte här och vill bort? För det går att ordna ganska fort förstår ni.
Håll er nu till ämnet och från tramset.
//Jörgen
Och vilken dvärg är du?
Och vilken dvärg är du?
Nej, vad sött. Var dvärg det värsta du kunde komma på?
Kom igen, bättre kan du.
//Jörgen
iNCREDiBLE
2005-06-08, 10:15
Nej, vad sött. Var dvärg det värsta du kunde komma på?
Kom igen, bättre kan du.
//Jörgen
Jag önskar jag kunde, men jag vill inte :D
Då ska man vara tyst i stället och kan man inte det så får mamma sätta silvertejp för den lille gossens mun! :booty:
iNCREDiBLE
2005-06-08, 10:24
Då ska man vara tyst i stället och kan man inte det så får mamma sätta silvertejp för den lille gossens mun! :booty:
Det är ett otacksamt jobb, men jag har mycket karma att göra mig av med.
Joooo, kom igen nu.
En liten till bara.
Om inte, så kan du skita i att skriva i denna tråden mer.
Förstått?
//Jörgen
iNCREDiBLE
2005-06-08, 10:53
Joooo, kom igen nu.
En liten till bara.
Om inte, så kan du skita i att skriva i denna tråden mer.
Förstått?
//Jörgen
Oroa dig inte, gubben.
[QUOTE=mangs]För att sammanfatta det hela.
Din väninna har alltså för en gångs skull blivit kär i en kille som är singel men som är hemligt försälskad i en annan tjej. Denna tjej vet dock inte om detta och det beror antagligen på att han inte själv vågat berätta detta. Din vännina däremot tog igår tag i saken och förklarade sina känslor för denna kille och fick till svar at tdet var smickrande. Har jag förstått saken rätt eller har något nytt inträffat sedan dess?
Om nu din väninna har bestämt sig för att inte satsa på denna killen, varför berättar hon då sina känslor för honom?
Det var nog inte meningen att hon skulle berätta det än,vad vet jag!
[QUOTE=mangs]
Det var nog inte meningen att hon skulle berätta det än,vad vet jag!
var det en fråga eller ett påstående?
;)
Hur som helst så är det ju en knivig sits, det bästa för henne är ju om hon antingen blir totalnobbad eller om han blir intresserad om de bara fortsätter som nu kommer det inte bli bra. Jag har själv en tjejkompis som är olyckligt kär i en kille i vårt gäng. han är numera förlovad med en annan tjej medan hon fortfarande är singel. Varje gång hon ser honom skiner hon upp trots att hon blir behandlad som skit.
Brudar e fan knas. Visst fan kan man svara att nåt var smickrande, varför inte? Man kan bli ställd har ni hört talas om det?
Antingen så träffar hon honom o kör eller så skiter hon i det totalt. Det finns inga mellanalternativ tyvärr. Inte om hon har så starka känslor.
Leon, eftersom du mår dåligt av att din väninna mår dåligt, så be din väninna kontakta mig så kanske jag kan "prata" personen ifråga tillrätta!
Han kanske behöver ha "rättat slipsen" bara..... :naughty:
Leon, eftersom du mår dåligt av att din väninna mår dåligt, så be din väninna kontakta mig så kanske jag kan "prata" personen ifråga tillrätta!
Han kanske behöver ha "rättat slipsen" bara..... :naughty:
hon berättade att hon skulle vilja att dom fortfarande kunde var vänner i varje fall. Bollen ligger ju hos honom!
Introducera henne för Jense, så glömmer hon säkerligen snabbt den tidigare.
i-landsproblem
allt vi skriver på kolo måste handla om döende barn i afrika?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.