Visa fullständig version : "härligt me byggning o vad det ger..."
Före
http://www.fitness-magazine.com/december04/gifs/ff04/DSC_0178.jpg
6 månader efter
datorjaevel
2005-06-07, 14:41
Vad menas med denna tråd??
Tror du att alla ser ut som de gör på scen, året runt eller?
Om du syftar på armen så spänner han armen nära kroppen på översta bilden, vilket gör att armarna ser stora ut. På bilden nedanför har zapfe(?) armen i ett av lägena som gör att den ser så liten ut som möjligt.
datorjaevel: yada , yada.. yada.... ya...da...
Vi som umgås me elitbyggare året runt vet att det faktiskt är löjligt stor skillnad mellan deras on-kurform och off-kurform. Oavsett om de spänner sig eller inte.
ne jag skulle aldrig köpa ett par såna solbrillor heller..
Fenomenet kallas för "krympning"
datorjaevel
2005-06-07, 14:53
datorjaevel: yada , yada.. yada.... ya...da...
Vi som umgås me elitbyggare året runt vet att det faktiskt är löjligt stor skillnad mellan deras on-kurform och off-kurform. Oavsett om de spänner sig eller inte.
Kära du. Det vet väl jag med. Men det jag sa är relevant också. Om du inte läste mellan raderna som jag skrev, så syftade jag väldigt mycket på on-kur och off när jag sa på scen och utanför. Det kopplade kanske inte.
tycker själv inte det var någon jätteskillnad ändå, om man tänker på en hel del faktorer som skiljer hur man ser ut kasnske mitt på semmestern och mitt på tävlingen även om man INTE kurar. om man nu ändå ska dra upp feta jämförelser så kan man hitta mycket bättre bilder på gamla toppbyggare (olympiaklass) som lagt av. Günter är väl het för det numera..
Klart att byggare kanske softar lite med både träning, kost och "annat" när de inte satsar på en tävling. Han ser väl iaf bättre ut än du på bägge bilderna myten så chill. Hans kropp, hans liv.
Tricklev
2005-06-07, 15:22
AAS är inget mirakelmedel, klart som fan du fortfarande måste träna punghårt och sköta kosten.
Killen bor/bodde i Trelleborg och äger/ägde ett gym här ;)
Bara lite info till intresseklubben.
GT_Razor
2005-06-09, 12:11
Vad i helvete!!! Den där andra bilden på zapfe är ju avklippt, det e jag som står bredvid honom....varifrån fick trådstartaren den? Jag har minsann inte skickat den till den personen...nån här som sprider bilder på mig? Hörde också att en marklyftsbild på mig här hamnade på Exhale.
Lasse Kongo
2005-06-09, 12:14
En tråd som denna visar vilka idioter som rör sig på kolo, så patetisk att ens orka...
Vad i helvete!!! Den där andra bilden på zapfe är ju avklippt, det e jag som står bredvid honom....varifrån fick trådstartaren den? Jag har minsann inte skickat den till den personen...nån här som sprider bilder på mig? Hörde också att en marklyftsbild på mig här hamnade på Exhale.
Iofs så har du ju Tinner som avatar så du skall kanske inte kasta sten i glashus. ;)
Men om bilden på Zapfe nu är din och du inte vill ha den här så plockar vi bort den.
Ang tråden: Vad är nyheten? Att byggare ser mindre ut offseason? Wow isåfall. Det hade jag ingen aning om. :eek: Eller vad vill Myten ha sagt med tråden?
//Jörgen
Slartibartfast
2005-06-09, 12:37
Ang tråden: Vad är nyheten? Att byggare ser mindre ut offseason? Wow isåfall. //Jörgen
Är det inte meningen att man ska vara större offseason och sen deffa ner sig. :MrT:
Jorgen: jag har skickat ett PM till Razor, det är jag som skickat bilden till Myten, fast klippt bort Razor från bilden så det torde inte vara några problem.
Iofs så har du ju Tinner som avatar så du skall kanske inte kasta sten i glashus. ;)
//Jörgen
Är inte det Skip La Cour på avataren?
Är det inte meningen att man ska vara större offseason och sen deffa ner sig. :MrT:
Trodde jag också!
Är inte det Skip La Cour på avataren?
Jo. Däremot hade Tinner den som avatar förut.
Jo. Däremot hade Tinner den som avatar förut.
Det vet jag, men folk swappar ju avatarer lite hur som helst här.
Ser större ut skrev jag. Hade du ställt en offseason byggare på scen sidan om en i bra form så hade den hårdare av dom sett större ut.
//Jörgen
GT_Razor
2005-06-09, 20:52
Ja precis..inte visste jag väl vem som hade den bilden innan..det e ju inte ens samma sak. Sen kan jag säga en till grej...den där bilden e tillfixad på zapfe...dvs de har förminskat armen på han..sådär klen e han inte..jag har orginalbilden så jag vet hahaha...armen ser ju förjävlig ut på bilden här...han hade fortfarande ganska rejäla klubbor!
Brisk Snu Garvo
2005-06-09, 20:57
Ja precis..inte visste jag väl vem som hade den bilden innan..det e ju inte ens samma sak. Sen kan jag säga en till grej...den där bilden e tillfixad på zapfe...dvs de har förminskat armen på han..sådär klen e han inte..jag har orginalbilden så jag vet hahaha...armen ser ju förjävlig ut på bilden här...han hade fortfarande ganska rejäla klubbor!
Jaså lägg upp den bilden då !
Är bilden tagen på Fitnessfestivalen? Tror han hade på sig den tröjan då :) Armarna va iaf enorma vad jag kan minnas.. Pojken tänkte fråga om han fick hänga i hans biceps samtidigt som jag skulle ta foto ;)!
Pudzianovski
2005-06-09, 21:15
Skulle va kul att få höra lite utveckling av denna tråd av trådskaparen.
:confused:
Släng upp orginalbilden då annars är det ju ganska meningslöst att säga att den är tillfixad...
GT_Razor
2005-06-10, 05:41
Japp det va på fitnessfestivalen. Alltså i just den vinkeln ser ju armen inte så stor ut överhuvudtaget. Men klart större än vad nån photoshopat den här. Och jag lägger kanske upp bilden sen om jag orkar klippa å hålla på. Har en till bild med honom och min flickvän, hon e rätt liten å han håller armarna runt henne typ, skitkul bild, hon försvinner typ i hans grova famn. Sen har man ju bild med Anders Graneheim, Big P och Dexter Jackson också =)
Posta lite bilder Razor! :)
Låter ju som askul bilder!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.