handdator

Visa fullständig version : "Amazonaskvinnan" eller liknande?

Henkan
2005-06-07, 14:19
Satt på gymmet och bläddrade igenom en gammal BK-tidning.
Var en lite bild + en liten text där det var en ENORM tjej kallad amazonaskvinnan eller nått...Hon var blond och såg symetrisk ut för sin längd men var otroligt stor jämfört mot en vanlig tjej.

Har bara sett en liten bild av henne. Någon som vet vem hon är och hur lång och hur mycket hon väger?? De e inte ofta man ser storväxta tjejer..eller giganter!

Myten
2005-06-07, 14:21
;)

Henkan
2005-06-07, 14:24
men allvarligt talat...någon som vet vem jag menar?
Det var iaf en blond tjej och inte någon inföding från amazonas alltså??

Jarod
2005-06-07, 14:28
Har för mig att Cory Everson har gjort en sån bild för länge sen...

Tolkia
2005-06-07, 14:59
men allvarligt talat...någon som vet vem jag menar?
Det var iaf en blond tjej och inte någon inföding från amazonas alltså??
"Amasonkvinnan" då, kanske och inte "Amazonaskvinnan" ... :D

Lucipha
2005-06-07, 15:40
Vet vem du menar. Tyvärr så var både längden och vikten ordentligt överdriven

Var en lite bild + en liten text där det var en ENORM tjej kallad amazonaskvinnan eller nått...Hon var blond och såg symetrisk ut för sin längd men var otroligt stor jämfört mot en vanlig tjej.

Har bara sett en liten bild av henne. Någon som vet vem hon är och hur lång och hur mycket hon väger?? De e inte ofta man ser storväxta tjejer..eller giganter!

gymrat
2005-06-08, 02:22

Det var en Klintbergare, som senare också dementerades i samma avdelning notisen förekom.

Här är bakgrunden på engelska: http://www.snopes.com/photos/tallwoman.asp

Kwon
2005-06-08, 02:36
;)

Men vafasiken gör jag där! :D