handdator

Visa fullständig version : Förtryck av män 2

Yankeee
2005-06-07, 13:12
http://www.svd.se/dynamiskt/idag/did_9890987.asp

Ska vi tåla detta? :)

TrasMannen
2005-06-07, 13:15
http://www.svd.se/dynamiskt/idag/did_9890987.asp

Ska vi tåla detta? :)

Defenitivt inte. Ge dom en rak höger så dom ser pippifåglar.

mela
2005-06-07, 13:17
HAHAHAH! :laugh:
Fyfan va patetiskt.. HAHAHAH! Dumma tant *garva*

Myten
2005-06-07, 13:17
Ja, det var helt sjukt. Folk som klämde på en, frågade var jag bodde och vad jag skulle göra senare på natten. En gång stod till och med min mamma bredvid och hörde hur kvinnorna i hennes ålder högljutt förklarade att de ville ha sex med mig. Riktigt pinsamt.
Men ingen reagerade. Inte mer än att männen runtomkring blev imponerade av att så många kvinnor uppenbarligen ville ragga på honom.
- Jag kommer speciellt ihåg en kvinna som inte gav sig. När hon skulle skjuta bad hon hela tiden efter hjälp, tryckte upp ändan mot mig och höll på. Och så frågade hon om och om och om igen om jag ville följa med till henne och ha sex.

BajareN
2005-06-07, 13:19
Milf?

TrasMannen
2005-06-07, 13:20
suck...

Faktum är att vi, med all rätt, slänger ut män som beter sig på det där sättet mot den kvinnliga delen av
personalen. Kvinnor som gör samma sak blir inte ens tillsagda. Och det är ju faktiskt konstigt.

Megatuttarna
2005-06-07, 13:21
Vafan, är det en het mamma så är det klart man släcker hennes brand och försöker få betalt för det. Det är det minsta man kan göra utav respekt för de äldre. :thumbup:

Sonny
2005-06-07, 13:25
Vafan, är det en het mamma så är det klart man släcker hennes brand och försöker få betalt för det. Det är det minsta man kan göra utav respekt för de äldre. :thumbup:
:laugh:

Yankeee
2005-06-07, 13:25

Hade de varit heta allihopa hade det nog inte varit något problem :)

Megatuttarna
2005-06-07, 13:27
Hade de varit heta allihopa hade det nog inte varit något problem :)

Ääh, pussy aint got no face.

Hahhah fy fan vad skabbigt att säga det till Barbro, 55, som jobbar på försäkringskassan och ser ut som en kvinnlig George Lucas.

Myten
2005-06-07, 13:34

Hahhah fy fan vad skabbigt att säga det till Barbro, 55, som jobbar på försäkringskassan och ser ut som en kvinnlig George Lucas.

Låter som du haft för många speciallärare! :thumbup:

Megatuttarna
2005-06-07, 13:43
Låter som du haft för många speciallärare! :thumbup:

Que? :confused:

Tricklev
2005-06-07, 13:52
:laugh:

Ah grabbar, vad ska vi göra åt det? Fram med förslagen *popcorn*

Myten
2005-06-07, 13:53
Que? :confused:

Barbro 55 !!!!!!!! :D

Jense
2005-06-07, 13:54
jag har ngn magnet gentimot äldra kvinnor, alla ska vara på mig alltid, vissa är ju fina , de flesta är skitfula. jag säger bara vänligt till dom att sluta, alla slutar... förutom EN och hon fick jag ju hålla på med hur länge som hellst.. bad henne sluta, hon sa det vill du inte med en läskig uppländsk/skånska brytning, då sa jag " jag drar mig inte för att slå gammla kärringar" då svarade hon "jasså du gillar sånt" nej sa jag,.. sen höll det på så lite, tillsist tar jag henne och lyfter bort henne till vakten, som sen kastar ut henne.

Tanter - lär er förfan att hantera er sprit

Myten
2005-06-07, 13:58
jag har ngn magnet gentimot äldra kvinnor, alla ska vara på mig alltid, vissa är ju fina , de flesta är skitfula. jag säger bara vänligt till dom att sluta, alla slutar... förutom EN och hon fick jag ju hålla på med hur länge som hellst.. bad henne sluta, hon sa det vill du inte med en läskig uppländsk/skånska brytning, då sa jag " jag drar mig inte för att slå gammla kärringar" då svarade hon "jasså du gillar sånt" nej sa jag,.. sen höll det på så lite, tillsist tar jag henne och lyfter bort henne till vakten, som sen kastar ut henne.

Tanter - lär er förfan att hantera er sprit

Man kan tro att du är rena rama Robocop!
Protecting the citizens!

http://www.reelfilm.com/images/robocop2.jpg

Jense
2005-06-07, 13:59
Man kan tro att du är rena rama Robocop!
Protecting the citizens!

http://www.reelfilm.com/images/robocop2.jpg

nja, mig själv kanske. men hade jag varit full som fan så hade jag nog hånglat upp henne :D haha

edit: hon va runt 65 men försökte va penta, inte så upphetsande faktiskt

ball grej o säga till sina polare.. jag hånglade upåp en 60+ igår, lixom

kimonque
2005-06-07, 14:30
*spy*

men nog måste det vara jobbigare för tjejer? det håller väl alla med om

victor_n
2005-06-07, 15:16

hahahaha du är ju helt rubbad :laugh: :laugh:

men lite OT tycker detta med jämstäldhet mer och mer börjar likna förtryck mot män!

Tricklev
2005-06-07, 15:47
*spy*

Är väll samma sak...?

Zakath
2005-06-07, 15:52
*spy*

Jo främst av anledningen att män är naturligt starkare än kvinnor, en normalväxt kille kan ganska enkelt försvara sig mot en 50 årig tant, en tjej skulle ha ett rejält underläg mot en 50 årig gubbe...

Tricklev
2005-06-07, 15:55
Jo främst av anledningen att män är naturligt starkare än kvinnor, en normalväxt kille kan ganska enkelt försvara sig mot en 50 årig tant, en tjej skulle ha ett rejält underläg mot en 50 årig gubbe...

Äsh, men med dagens attityder så behöver bara en tjej skrika så är 19pers bereda att slå ner gubben, om en tant håller på finns det få saker du kan göra emot, slå ner henne funkar ju inte riktigt ;)

Yankeee
2005-06-07, 15:55

Styrkan har ju inget med saken att göra. Blir man våldtagen så har man ju inget val, sen vad det beror på är rätt oväsentligt?

- ante
2005-06-07, 16:17
Styrkan har ju inget med saken att göra. Blir man våldtagen så har man ju inget val, sen vad det beror på är rätt oväsentligt?

Kalla det för överasknings-sex istället.