Logga in

Visa fullständig version : De SÄMSTA kroppsbyggarna

Cerberus
2005-06-07, 03:46
Skulle va kul om ni kunde posta bilder på riktigt dåliga bodybuilders, dålig symmetri, dålig form osv, amerikanska förstås..

kan va kul o skratta lite :D

Herkulez
2005-06-07, 06:41
http://www.bodybuilders.com/dar10.jpg

//Palme från herkulez dator

Sverker
2005-06-07, 07:07
Skulle va kul om ni kunde posta bilder på riktigt dåliga bodybuilders, dålig symmetri, dålig form osv, amerikanska förstås..

kan va kul o skratta lite :D

Det är en sak att skratta åt andra... vill du lägga upp en bild på dig själv ;)

Droog
2005-06-07, 07:47
Det är en sak att skratta åt andra... vill du lägga upp en bild på dig själv ;)

Var inte sådan nu Sverker. Det är ju OK att tycka att t ex en viss fotbollsspelare är kass även om man själv inte spelar i allsvenskan. Själv tycker jag att JP Fux är riktigt dålig. Massa? Visst, men sen då?
http://www.getbig.com/pics/noc/2003/men/bb/fux02.jpg .

Cerberus
2005-06-07, 12:40
sverker, men kom igen var inte så vresig, visst jag e inte i toppform direkt men man får väl ändå ha åsikter om byggare?? Dock tror jag Herkulez missuppfattat, du kan väl inte tycka Darrem Charles e dålig?? Sjukt grym posör iaf, tycker han har en snygg fysik.

Cerberus
2005-06-07, 12:44
http://www.81x.com/Authors/bigwillevo/gk2.jpg

snälla nån what is this? läste att han blev fett buad av publiken..inte så konstigt med en så gravid mage, ngn som har lust o förklara varför många bodybuilders har gubbmagar fastän de är skitrippade? Antar att det har med hormonpreparat att göra..

Laan
2005-06-07, 12:46
kom igen nu.. trodde det skulle duka upp en massa kul bilder här..

Cerberus
2005-06-07, 12:55
Kommer ihåg att jag läste i en B&K tidning från förra året tror jag så såg jag en ooootroligt ful kanadensare delta i Arnold Classic lr vad det nu va, kanske va San Francisco..iaf han var otroligt osymmetrisk, såg ut som han bara hade tränat vissa delar av kroppen, riktigt dålig! Minns inte vad han heter dock...

BajareN
2005-06-07, 12:56
Here we go

Fatalist
2005-06-07, 12:57
Kommer ihåg att jag läste i en B&K tidning från förra året tror jag så såg jag en ooootroligt ful kanadensare delta i Arnold Classic lr vad det nu va, kanske va San Francisco..iaf han var otroligt osymmetrisk, såg ut som han bara hade tränat vissa delar av kroppen, riktigt dålig! Minns inte vad han heter dock...

Art Artwood? King Kamali? Båda två suger nåt helt enormt

Över har vi Artwood.. Tycker verkligne synd om honom, måste vara jobbigt att ha så kassa gener

BajareN
2005-06-07, 12:58
Inte den vackraste

fjutten
2005-06-07, 13:00
Rob Feesey har väl fått en del skäll...jag kan inte tillräckligt för att avgöra om han förtjänar det.

BajareN
2005-06-07, 13:00
*flex*

BajareN
2005-06-07, 13:01
:bow:

Myten
2005-06-07, 13:02
Inte den vackraste

Ser ut som en liten glad muskeldocka!

lill biffen
2005-06-07, 13:02
:laugh: :laugh: :laugh:

BajareN
2005-06-07, 13:03
:bpump:

BajareN
2005-06-07, 13:04
You go girl!

Cerberus
2005-06-07, 13:13
Vilken getingmidja!!

Piranha
2005-06-07, 13:25
Trots att ni garvar åt han har Kovacs kommit längre i sin byggarkarriär än vad någon annan på den här brädan kommer göra.

Så garva på.

Sen tycker jag de är rätt löjligt att posta upp de sämsta möjligaste bilderna på byggarna som går att hitta på webben.

Killen har ju trots allt vart riktigt vass.

http://www.pasionculturismo.8m.com/kovacs03.jpg

Myten
2005-06-07, 13:29
Tror folk garvar åt byggningen allmänt nuförtiden!

Piranha
2005-06-07, 13:33
Tror folk garvar åt byggningen allmänt nuförtiden!

Skit länkningen blockerades.

Möjligt att dem gör , men jag tycker ändå de är rätt missvisande att posta bara dem bilderna där kroppen gått åt helvete.

Tricklev
2005-06-07, 13:38

Möjligt att dem gör , men jag tycker ändå de är rätt missvisande att posta bara dem bilderna där kroppen gått åt helvete.

Men det är en kultråd, då får man göra sådant *popcorn*

Myten
2005-06-07, 13:39

Det är väl ett sätt att visa sitt missnöje mot dagens byggning och steroidkultur!

Piranha
2005-06-07, 13:48
Det är väl ett sätt att visa sitt missnöje mot dagens byggning och steroidkultur!

Härligt härligt .. okej alla PROFFS är lika goda kålsupare vad det gäller att stoppa i sig.

Men då i ena tråden så hyllas Coleman för sin fysik och i nästa tråd då garvar folk åt Kovacs för han fått insulin/gh mage, vad är skillnaden emellan dessa ?

Antaligen i känsligheten emot preppen , felaktigt rekomenderade doser av läkaren .. who knows. ?

Jävla fucking dubbelmoral är de iaf ... *pissed off*

Myten
2005-06-07, 13:52
Härligt härligt .. okej alla PROFFS är lika goda kålsupare vad det gäller att stoppa i sig.

Men då i ena tråden så hyllas Coleman för sin fysik och i nästa tråd då garvar folk åt Kovacs för han fått insulin/gh mage, vad är skillnaden emellan dessa ?

Antaligen i känsligheten emot preppen , felaktigt rekomenderade doser av läkaren .. who knows. ?

Från dessa personer som hyllar Coleman.......ja
Själv har jag aldrig hyllat Coleman och tänker aldrig göra det!

dantheman
2005-06-07, 14:04

Herregud...! Det är väl vad bodybuilding handlar om?? En tävling där man blir bedömd uteslutande efter utseende på musklerna, inte efter hur man har tränat/preppat! Så därför är det väl en himla skillnad mellan Coleman och Kovacs...den förstnämnda ser väldigt bra ut medan den sistnämnda ser ut som skit. Du tycker inte att den skillnaden har med bodybuilding att göra eller?? :confused: När folk kritiserar Kovacs för sitt utseende så ligger det ju helt i linje med vad sporten går ut på.

Piranha
2005-06-07, 14:08
Herregud...! Det är väl vad bodybuilding handlar om?? En tävling där man blir bedömd uteslutande efter utseende på musklerna, inte efter hur man har tränat/preppat! Så därför är det väl en himla skillnad mellan Coleman och Kovacs...den förstnämnda ser väldigt bra ut medan den sistnämnda ser ut som skit. Du tycker inte att den skillnaden har med bodybuilding att göra eller?? :confused: När folk kritiserar Kovacs för sitt utseende så ligger det ju helt i linje med vad sporten går ut på.

Du missar helt poängen , kraven för att överhuvudtaget stå på en proffs scen är att man stoppar i sig så man blir gul å blå , sen om kroppen inte pallar blir man uthängd och utpekad som ett varnande exempel.

Är man en sämmre byggare för att kroppen inte klarar av allt skit man stoppar i den ?

dantheman
2005-06-07, 14:10
Är man en sämmre byggare för att kroppen inte klarar av allt skit man stoppar i den ?

Ja, det är väl självklart. Tycker inte du det?

Piranha
2005-06-07, 14:17
Ja, det är väl självklart. Tycker inte du det?

Båda två är lika dåliga byggare, men de är riktigt illa att den ena blir uthängd för den inte pallar medicineringen.

Dessutom har Kovacs sett bra mycke bättre ut.

Om man vill komma ihåg en person så försöker man väl presentera den på ett representabelt sätt , jamenar inte fan postar men bilder på Elvis död på skithuset med brallorna nere även om de var så han avslutade sin karriär.

dantheman
2005-06-07, 14:26
Båda två är lika dåliga byggare, men de är riktigt illa att den ena blir uthängd för den inte pallar medicineringen.

Dessutom har Kovacs sett bra mycke bättre ut.

Ok att man kan tycka att de senaste årens tävlingar ej varit Kovacs bästa. Men om vi återgår till sporten bodybuilding så tycker jag att det är hyckleri att framhålla någon som en bättre byggare än en annan för att den minsann kör hårdare på gymmet, "bara" preppade med ryssfemmor, osv. Jag tycker inte att man kan lägga in sådana preferenser när man bedömer om en byggare är bra eller dålig, eftersom det uteslutande har att göra med hur denne ser ut. Allt annat är ovidkommande. Utifrån detta perspektiv är Coleman bättre än Kovacs. Om man sedan tycker att symmetri borde premieras framför massa så har det inte heller så mycket att göra med hur bra en byggare är, eftersom domarna är de som avgör vad som är bra. Om man ser till Olympiascenen så vore det lika missvisande som att säga att löpstil borde spela roll i en 100-metersfinal.

Pudzianovski
2005-06-07, 14:34
Jösses. Om jag var Kovacs skulle jag inte ställa mig på en scen. *whatever*
Jävligt stark är han iaf säger de.

palme
2005-06-07, 14:41
http://www.bodybuilders.com/dar10.jpg

//Palme från herkulez dator

En av mina bättre posts.

Myten
2005-06-07, 14:45
En av mina bättre posts.

Kommer framtiden se ut sådär i med den nya "riktlinjen"?

Piranha
2005-06-07, 14:48
Ok att man kan tycka att de senaste årens tävlingar ej varit Kovacs bästa. Men om vi återgår till sporten bodybuilding så tycker jag att det är hyckleri att framhålla någon som en bättre byggare än en annan för att den minsann kör hårdare på gymmet, "bara" preppade med ryssfemmor, osv. Jag tycker inte att man kan lägga in sådana preferenser när man bedömer om en byggare är bra eller dålig, eftersom det uteslutande har att göra med hur denne ser ut. Allt annat är ovidkommande. Utifrån detta perspektiv är Coleman bättre än Kovacs. Om man sedan tycker att symmetri borde premieras framför massa så har det inte heller så mycket att göra med hur bra en byggare är, eftersom domarna är de som avgör vad som är bra. Om man ser till Olympiascenen så vore det lika missvisande som att säga att löpstil borde spela roll i en 100-metersfinal.

Så i alla bedömmnigssporter, konståkning , gymnastik , simhopp etc etc , ett känt namn , rätt sponsorer , kontakter , etc allt påverkar.

palme
2005-06-07, 14:53

Who knows.

Myten
2005-06-07, 14:55
Who knows.

Hoppas du?

Herkulez
2005-06-07, 15:53
hoppas det!!

cerberus: nä tycker inte han är så dålig, bara palme som gör det =)

Kebab-Arne
2005-06-07, 16:28
Darrem Charles ser mycket bättre ut i mustasch än utan.

:notme:

MAXX
2005-06-07, 16:38
Kovacs har aldrig varit någon topp bodybuilder, har alltid haft bred midja men inte så illa som nu på senare.

At his best:
http://www.steelfactor.ru/gallery/albums/kovacs_greg/kavacs_greg_21.jpg

Herkulez
2005-06-07, 16:39
Kovacs har aldrig varit någon topp bodybuilder, har alltid haft bred midja men inte så illa som nu på senare.

At his best:
http://www.steelfactor.ru/gallery/albums/kovacs_greg/kavacs_greg_21.jpg
klart han varit topbyggare, Kanadensiskmästare om jag inte minns fel.
alla som vinner proffskort nuförtiden räknar jag då in som toppbyggare.

Kebab-Arne
2005-06-07, 16:49
Simon Cohen:

http://www.flexonline.com/05contests/05NY/menpre/images/FDBE0097.jpg

http://www.flexonline.com/05contests/05NY/menpre/images/FDBE0099.jpg

http://www.flexonline.com/05contests/05NY/menpre/images/FDBE0090.jpg

Nu kanske Simon Cohen sett bättre ut. Men han såg iaf inte speciellt bra ut på NYP som bilderna är tagna.

kalle_banan
2005-06-07, 18:38
på den nedersta av bilderna ovan spretar hans ögon lika mycket som hans bröstvårtor juh :D
gyno eller? :laugh:

Wooch
2005-06-07, 19:47
Det var ju ena riktiga skräckexempel.

Cerberus
2005-06-07, 23:05
någon här tar tråden personligt...jag tycker det e lika okej att tycka att en byggare ser ut som skit som om jag skulle tycka ngt om en viss annan atlet av ngt slag, typ fotbollsspelare(nu vill jag inte nämna någon eftersom jag inte kan ett skit om fotboll hehe).

Nu åter till trådens syfte, ngn som hittat fler fula kroppsbyggare?

TCOG
2005-06-08, 17:30
Quincy Taylor, ok byggare.....

nytaget OFF-SEASON foto...

http://www.fitnesspont.hu/mass-shop/picture_gallery/Quincy_Taylor/Quincy_Taylor_019.jpg

Timme
2005-06-08, 18:24
det där var inte vackert...

/Timme

Herkulez
2005-06-08, 18:33
tur att det är på scen som räknas då, många byggare än allt annat än vackra offseason

http://www.fitplus.cz/allpic/mf/f_116.jpg

Lasse Kongo
2005-06-08, 18:36
tur att det är på scen som räknas då, många byggare än allt annat än vackra offseason

http://www.fitplus.cz/allpic/mf/f_116.jpg

Du hann före mig där kompis, men ja tänkte dels skriva att få byggare är "vackra" i kroppen offseason, och grej nummer 2: Taylor är en "ok" byggare, har du ngn koll alls?

Ärligt TCOG sluta lek ngn jävla proffsexpert, ser bara löjligt ut....

MilkmaN
2005-06-08, 18:42
Är det samma snubbe? :eek:

Dipshit
2005-06-08, 18:43
undrar också hur taylor hittade hit :MrT:

BajareN
2005-06-08, 18:47
Jag förstår inte riktigt poängen med Taylor's offseason bild, enligt mig ser han bra ut. Och det är sannerligen stor skillnad på offseasonbyggaren jämfört med på scen!

reinholdsson
2005-06-08, 19:01
Jag förstår inte riktigt poängen med Taylor's offseason bild, enligt mig ser han bra ut. Och det är sannerligen stor skillnad på offseasonbyggaren jämfört med på scen!

Instämmer. Hans off-seasonform skiljer sig nog inte markant från de övriga byggarnas. Syns fortfarande att han har mycket muskler.

Kråckodilen
2005-06-08, 20:17
på den nedersta av bilderna ovan spretar hans ögon lika mycket som hans bröstvårtor juh :D
gyno eller? :laugh:

:laugh:

TCOG
2005-06-08, 22:23
Du hann före mig där kompis, men ja tänkte dels skriva att få byggare är "vackra" i kroppen offseason, och grej nummer 2: Taylor är en "ok" byggare, har du ngn koll alls?

Ärligt TCOG sluta lek ngn jävla proffsexpert, ser bara löjligt ut....

aaaa, just de *kissass*