Visa fullständig version : Surfshorts!!!
BigForre
2005-06-07, 01:19
Hej drar iväg å ska ligga på stranden på onsdag, imorgon ska jag iväg och inhandla förnödenheter, bla ett par surfshorts. Ska inhandlas i Stockholm gärna city och behöver tipps på butiker med bra utbud. Märke jag framförallt tänkt att spana in är quicksilver. Sedangärna tipps om ni har någon modell på lager som jag bör köpa!
Tack på förhand / Dr. Forsman
Ett hett tips är att besöka Quiksilver på NK eller gamla brogatan.
Megatuttarna
2005-06-07, 01:40
Vettefan men Billabong ska vara nåt häftigt australiensiskt märke?
BigForre
2005-06-07, 01:40
tack för svar, men var inte blyga fortsätt ösa in svar...
spring in till en jeans-affär, köp ett par såna där jeans där man betalar per hål och slitage-märke.. kan säkert få det för mindre än 2000, sen klipper du av dem precis vid fötterna.. ok
tossefar
2005-06-07, 02:52
spring in till en jeans-affär, köp ett par såna där jeans där man betalar per hål och slitage-märke.. kan säkert få det för mindre än 2000, sen klipper du av dem precis vid fötterna.. ok
Jag vet inte vad du köper för sorts byxor, men alla mina har redan hål för fötterna.
http://search.ebay.com/billabong-shorts_W0QQsofocusZbsQQsbrftogZ1QQfromZR10QQsacatZ-1QQsargnZ-1QQsaslcZ2QQftrtZ1QQftrvZ1QQsadisZ200QQfposZQ5AIPQ 2FPostalQQfsopZ1QQfsooZ1
Har ni inte T12 i Sthlm ?
Annars är ju det en surf/snowboard affär.
Beroende på säsongen.
bear.flowertwig
2005-06-07, 08:41
Ligger nåt ställe på Norrlandsgatan som har en hyfsat stor butik m skate- och surfkläder.
Ligger nåt ställe på Norrlandsgatan som har en hyfsat stor butik m skate- och surfkläder.
Hollywood
s_himself
2005-06-07, 10:48
Vettefan men Billabong ska vara nåt häftigt australiensiskt märke?
jepp, snygga grejer gör dom också.
BigForre
2005-06-07, 21:54
Hej hopp, nu har jag varit ute hela dagen och letat surfshorts i stora staden...gick förbi ett par butiker på gammla brogatan, de var för övrigt grymmma, vart ett par havaianas flip-flops där...Men surfshortsen vart ett par o´neill från NK...GRYMT SNYGGA...tack för tippsen...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.