handdator

Visa fullständig version : Morgonpromenad i Helsingborg?

Arwen
2005-06-06, 10:23
Ngn som bor i Hbg och har lust att köra ca 3 promenader i veckan vid 6-tiden på morgonen?

Har lite svårt att komma igång och få kontinuitet, brukar vara effektivt om man är ett par stycken som avtalat :whipped: .

Så finns det ngn i samma situation som jag, så skriv upp er i tråden alt. ett PM.

Johan_P
2005-06-06, 11:07
Varför är det tråkigt att gå själv? Ta med en mp3-spelare så blir det underbart! Värt att testa hur som helst :thumbup:

Bjorne
2005-06-06, 11:56
Bara jag som tycker att morgonpromenader känns väldigt onödiga, när man istället kan köra högintensivt en kortare stund, möjligen i sammaband med träning. Förbränner mer på kortare tid och så får man ju bättre kondition också.

AnimalGen
2005-06-06, 12:13
Ngn som bor i Hbg och har lust att köra ca 3 promenader i veckan vid 6-tiden på morgonen?

Har lite svårt att komma igång och få kontinuitet, brukar vara effektivt om man är ett par stycken som avtalat :whipped: .

Så finns det ngn i samma situation som jag, så skriv upp er i tråden alt. ett PM.
Hade det inte vara så jävla tidigt hade jag nog kunnat ställt upp.

jwzrd
2005-06-06, 15:05
Var i helsingborg bor du då?

Arwen
2005-06-07, 12:14
Hälsovägen

Metaddict
2005-06-07, 12:51
Då har du en bra backe att börja i iaf :D

Fultjack
2005-06-07, 17:30
Bara jag som tycker att morgonpromenader känns väldigt onödiga, när man istället kan köra högintensivt en kortare stund, möjligen i sammaband med träning. Förbränner mer på kortare tid och så får man ju bättre kondition också.

man kan köra både och :thumbup:

Leon
2005-06-07, 19:06
[QUOTE=Arwen]Ngn som bor i Hbg och har lust att köra ca 3 promenader i veckan vid 6-tiden på morgonen?

Hade behövt samma sak en partner att gå med på morgonen i Löddeområdet!

mmartin
2005-06-07, 19:07

Samband med träning är ju inget bra alternativ då du isf får välja VAD du ska optimera, förbränningen eller musklerna...

och då är det klart skönare att köra en morgonpromenad och träna senare på kvällen än att köra slut sig på högintensiv träning för att senare ta och styrketräna..

men det är min åsikt..

SE7EN
2005-06-15, 10:17
Håller med om att det e goare att gå själv med en mp3-spelare.. Funkar grymt bra på gymmet oxå, slippa all 80-tals pop osv =)

Arwen
2005-06-15, 11:47
Håller med om att det e goare att gå själv med en mp3-spelare.. Funkar grymt bra på gymmet oxå, slippa all 80-tals pop osv =)

Slippa 80-tals pop, hmmmmmm....Jag laddar oftast med Erasure, Yazoo, Depeche Mode etc.... :cool: