Visa fullständig version : Lite bilder...
Då var man hemma i byn och har nu tillgång till en kamera. Tog några bilder men insåg att man inte var någon Travolta precis ;) En blev väl hyfsad så den får räcka tillsvidare. Ska se om jag får tag på en nyckel till gymmet (stängt idag *screwy*) så kommer jag knäppa lite träningsbilder också.
Vikten ligger på 114,1kg. Massa späck kvar som ska bort.
Grov! :hbang: Planerar du att deffa lite? Kan säkert bli asbra iaf! :thumbup: Gärna lite styrkestats :)
Då var man hemma i byn och har nu tillgång till en kamera. Tog några bilder men insåg att man inte var någon Travolta precis ;) En blev väl hyfsad så den får räcka tillsvidare. Ska se om jag får tag på en nyckel till gymmet (stängt idag *screwy*) så kommer jag knäppa lite träningsbilder också.
Vikten ligger på 114,1kg. Massa späck kvar som ska bort.
Grofv!
Stats?
Tränat hur många år?
Planer på deff?
EDIT: Sen med alla frågor utom antal träningår. Typiskt.
Jag deffar för fullt, har gått ner 15+ kg sen slutet av januari ;) Ska ner minst lika mkt till.
Tränat har jag gjort i perioder sen jag var 14-15, men vissa uppehåll kunde vara på över ett halvår ;). Men hyfsat seriöst i säg 2-3 år.
Har tappat ganska mycket styrka under deffen, så värst stark är jag inte för tillfället. Enda jag vet vad jag maxar i är mark och där har jag dragit 260kg med remmar.
Kan ju lägga in en bild från förra våren.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/attachment.php?attachmentid=4766&stc=1
Jag deffar för fullt, har gått ner 15+ kg sen slutet av januari ;) Ska ner minst lika mkt till.
Tränat har jag gjort i perioder sen jag var 14-15, men vissa uppehåll kunde vara på över ett halvår ;). Men hyfsat seriöst i säg 2-3 år.
Har tappat ganska mycket styrka under deffen, så värst stark är jag inte för tillfället. Enda jag vet vad jag maxar i är mark och där har jag dragit 260kg med remmar.
Kan ju lägga in en bild från förra våren.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/attachment.php?attachmentid=4766&stc=1
Ser helt klart ut att vara påväg åt rätt håll :thumbup: Redigt köttigt osså *flex*
Shit, vad du tagit bort fettet sen jag såg dig sist (december nångång?). Ser riktigt bra ut! Stark som ett as fortfarande hoppas jag, och skrämmer liv i motionärerna på IKSU.
:bow: :bow:
Langster
2005-06-06, 10:55
Fan vilken förändring sen förra bilden! Riktigt bra! :thumbup:
Herkulez
2005-06-06, 10:59
Satan så grov rygg, riktigt bra jobbat :hbang:
fan vad stor du e kompis! kommer bli skitbra. riktigt jävla bra rygg
Bred och grov!
Hur ser det ut framifrån då?
Bred och grov!
Hur ser det ut framifrån då?
slät som en milkshake. Dom bilderna får vänta ;)
Vilken förbättring, stor och grov!
slät som en milkshake. Dom bilderna får vänta ;)
Buuuuuuuuuu!
fick tag på en nyckel till gymmet så jag tog lite bilder där med.
Karate_kid
2005-06-06, 19:18
Det ser väldans massivt ut. av med tröjfan :D
stark !
Kommer mer bilder i morgon. Rygg och baksida ben *popcorn*
Det ser vi fram emot!!! :thumbup:
mystic[-_-]
2005-06-06, 20:30
Ja du är grov fortfarande :cool: Riktigt stabilt
vad ha du för handledsremmar? Ser klart bättre ut än mina, är de stabila?
Nu när jag ser vem du är så kan jag bara säga :thumbup: du har kört hårt och tappat en hel del. Bra jobbat!
Kul med träningsbilder, vi vill se mer!
Shit här fanns det massa big boy!! såg dig (tror jag ) på dips/chins/hinderbanatävlingen på IKSU för ett tag sen, jag satt med röd skjorta snett neråt vänster. La märke till en rakad bov ovanför mig, du såg lite farlig ut faktiskt ;D
Shit här fanns det massa big boy!! såg dig (tror jag ) på dips/chins/hinderbanatävlingen på IKSU för ett tag sen, jag satt med röd skjorta snett neråt vänster. La märke till en rakad bov ovanför mig, du såg lite farlig ut faktiskt ;D
Ha ha! Jag såg honom på Akademibokhandeln och sket ner mig.
*cry*
Stor och grofv! Mycket stabilt bygge må jag säga. :thumbup:
henke_in_training
2005-06-06, 22:40
Ha ha! Jag såg honom på Akademibokhandeln och sket ner mig.
*cry*
jag har skitit ner mig i 10 veckor på Idrottsmedicin kursen, märks att du gått ner abjorn lär se riktigt bra ut när det är klart
:thumbup:
orkar inte svara på allt, måste äta ;)
Men kameran är på laddning så det borde komma upp ett par bilder i kväll någon gång. Om jag får tag på en kameraman vill säga.
Soft, du man måste få ta ett pass med dig nångång!
Ok.... im back in town! Om någon vill ta ett träningspass på iksu till veckan är det bara att höra av sig ;)
Ingen mer deff för mig. Det tar för mkt på krafterna :cool: Ligger på ~110kg nu och siktar uppåt igen för fullt.
Ok.... im back in town! Om någon vill ta ett träningspass på iksu till veckan är det bara att höra av sig ;)
Ingen mer deff för mig. Det tar för mkt på krafterna :cool: Ligger på ~110kg nu och siktar uppåt igen för fullt.
Om jag ska träna på Iksu, så är jag intresserad.
hämtar du mig då
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.