Visa fullständig version : Bra budskap?
kalle_banan
2005-06-05, 12:27
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,653076,00.html
en sån jävla idiot? lider han för att svennige inte har många snygga killar? :confused:
han måste vara otrolig missinformerad om etik, som om det är en sån sjuk panik att vi inte har såpas många mediehoror till män som visar sitt sminkade plyte inför sveriges folk? vart leder detta om inte åt helvete i slutändan? är det moraliskt rätt att låta en så sjukt ytlig idiot till skribent ge tusentals män komplex för livet?
Ursäkta, kan någon numret till SAS i huvudet? Jag måste nog emigrera nu.
:furious:
Han har tydligen inte träffat mig.
Gabriel_
2005-06-05, 12:30
metrosexuell is the shit.
s_himself
2005-06-05, 12:33
förstår inte, vi har ju slarti, flexonline, vic, mats, allan och arne, behöver vi fler hunks :confused:
O jag som jobbar med CP skadade undrar naturligtvis vad du kunnige grundar din uppfattning om att han måste vara CP skadad på?
Gabriel_
2005-06-05, 12:34
O jag som jobbar med CP skadade undrar naturligtvis vad du kunnige grundar din uppfattning om att han måste vara CP skadad?
*yourock*
kalle_banan
2005-06-05, 12:44
O jag som jobbar med CP skadade undrar naturligtvis vad du kunnige grundar din uppfattning om att han måste vara CP skadad på?
förlåt, har ändrat.
Slartibartfast
2005-06-05, 12:51
förstår inte, vi har ju slarti, flexonline, vic, mats, allan och arne, behöver vi fler hunks :confused:
Jag bor i Finland och är ingen hunk. :) Men jag tror nog ni klarar er ändå.
Metal_boy_
2005-06-05, 12:51
Ja? Han tycker att han MÅSSTE vara cp-skadad. Han tvingar ju bara snubben att vara Cp-skadad, så va den gåtan löst...
Ja? Han tycker att han MÅSSTE vara cp-skadad. Han tvingar ju bara snubben att vara Cp-skadad, så va den gåtan löst...
Ibland är det bättre att vara tyst.
Där strår en liten snetränad totalfjolla. skit i vad den fjanten tycker. han kan gå på sina galakvällar och suga ***.
ungifär så tänkte jag först
sen sket jag i det. jag menar, han sitter med en lista.
det är så att säga "aftonbladet standarden"
Ok, om han hade varit snygg liksom. Som jense säger, tanig liten fjant. Städa framför din egen dörr först ffs.
Herkulez
2005-06-05, 13:07
Ibland är det bättre att vara tyst.
:D
tyckte killen var rätt kul ändå. Helt fel har han ju ändå inte, titta bara på listorna över sveriges snyggaste kvinnor. Inte fan finns det några medelålders, halvfläskiga tjejer där som är med för sin intelligens eller humor.
tyckte killen var rätt kul ändå. Helt fel har han ju ändå inte, titta bara på listorna över sveriges snyggaste kvinnor. Inte fan finns det några medelålders, halvfläskiga tjejer där som är med för sin intelligens eller humor.
Iof sant, jag har inte ens läst artikeln, kollade bara på bilden och övertexten :D
Vafan jag var ju ut igår och bjöd på mig själv, av de många uppskattade blickarna jag fick så var babsen allt annat än missnöjda *flex*
Men det är svårt att vara ensam snygging, om lasse kongo och jet började gå ut oxå så hade vi nästan tillfredställt alla kvinnor i landet.
:D tyckte killen var rätt kul ändå. Helt fel har han ju ändå inte, titta bara på listorna över sveriges snyggaste kvinnor. Inte fan finns det några medelålders, halvfläskiga tjejer där som är med för sin intelligens eller humor.Ja men låt nu kvinnorna själva avgöra vad de gillar. Bögar som Mats Strandberg får väl göra sina listor. Och straighta grabbar får göra sina.
Herkulez
2005-06-05, 13:13
Ja men låt nu kvinnorna själva avgöra vad de gillar. Bögar som Mats Strandberg får väl göra sina listor. Och straighta grabbar får göra sina.
sant
juförsig så bevisar det ju bara att det är vi killar som är ytliga egentligen :D
*rolleyes*
Tönt, varför hänger du upp dig på det? Har en polare vars bror är CP skadad, händer själv att han använder ordet "CP" för att skämta, svära. Han tar heller inte illa upp om någon annan använder samma ord... och varför skulle han? Det är ju knappast hans bror som är omtalad.
smaken är som baken, ***-jävel...
"mitt ex va jättekänd och snygg..t.o.m FÖR snygg...tihihhhihihihii"
- ok, nu vet vi varför han skrev artikeln.. för att få det från bröstet..
Brisk Snu Garvo
2005-06-05, 14:03
Han är cp som fan, fattar inte karljäveln att det är manligt att vara ful och grov som sandpapper, brudarna bara slänger sej över en *grr27*
För ett par år sedan var det Samuel Fröler - som islandströjepräktig ensampappa med blåklintsblå barnablick ute på skärgårdsklippan - som svenska kvinnor helst ville ligga med. På listan har även funnits PG Gyllenhammar ... allt beror på vem man frågar. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.