Visa fullständig version : Vad är *** och T4L.
Jag får många PM om *** , det visar sig att många vill vara med i den exklusiva klubben.
Låt oss fördjupa oss lite.
*** är alltså ett brödraskap för främjande av manlighet, muskularitet och det manliga könet.
Vi är MÄN helt enkelt i all dess prakt.
För att inte bli helt översvämmade av medlemmar så har vi satt upp lite riktlinjer om vad som skiljer agnarna.
För att söka medlemskap krävs följande.
1. Du skall göra 700 kg sammanlagt i de 3 lyften ( Knäböj + marklyft + bänkpress ).
2. Du skall även vara lite smådryg och stöddig.
Klarar du detta är du välkommen att söka medlemskap , vissa undantag kan ges.
T4L
Är i grund och botten samma som *** fast då "LIGHT" versionen.
Du kan jämmföra tex *** med sportspegeln och T4L motsvarande lilla sportspegeln , eller Melodifestivalen och Lilla melodifestivalen.
Det är i stort sett samma sak , men den ena är på riktigt och den andra för knattar och är mest gullig.
Frågor kan postas här och en representan för både *** och T4L kommer att svara på frågorna.
Mvh //Pirre (***)
Lasse Kongo
2005-06-04, 12:11
Jag får många PM om *** , det visar sig att många vill vara med i den exklusiva klubben.
*** är alltså ett brödraskap för främjande av manlighet, muskularitet och det manliga könet.
För att inte bli helt översvämmade av medlemmar så har vi satt upp lite riktlinjer om vad som skiljer agnarna.
1. Du skall göra 700 kg sammanlagt i de 3 lyften ( Knäböj + marklyft + bänkpress ).
T4L
Du kan jämmföra tex *** med sportspegeln och T4L motsvarande lilla sportspegeln , eller Melodifestivalen och Lilla melodifestivalen.
Det är i stort sett samma sak , men den ena är på riktigt och den andra för knattar och är mest gullig.
Frågor kan postas här och en representan för både *** och T4L kommer att svara på frågorna.
Mvh //Pirre (***)
men vad exakt står förkortningen för ;)
T4L
Mvh //Pirre (***)
*** är ju grymmt .. men 700 i de TRE, ush faaaan. De lär ju ta ett tag att komm upp i.. e ju typ bara på 500 ju :(
M
rememberence
2005-06-04, 12:12
vad är riktlinjerna för "light-versionen" T4L?
men vad exakt står förkortningen för ;)
Phag 4 Life!
http://www.yngwie.org/gallery/images/zlozower1.jpg
En representant ifrån T4L , kommer besvara din fråga , han verkar vara på benpass jusst nu bara :)
Det får du fråga Herkan och Palme, de är medlemmar där? Rymdrattan är Prospect som jag förstått det....
*** - Moderklubb
T4L - Officiell Supporterklubb
Dock har en prospect i *** högre status än fullvärdig i T4L, så vill ni äga Herkan och Palme, är ju *** alternativet för er....
rememberence
2005-06-04, 12:19
Det får du fråga Herkan och Palme, de är medlemmar där? Rymdrattan är Prospect som jag förstått det....
*** - Moderklubb
T4L - Officiell Supporterklubb
Dock har en prospect i *** högre status än fullvärdig i T4L, så vill ni äga Herkan och Palme, är ju *** alternativet för er....
och hur blir man då "prospect"? :p
Lasse Kongo
2005-06-04, 12:22
haha ni är så skadade, de blir ju helt galna de som inte vet va det betyder, eller nu har ni ju förklarat
C4L :hbang:
och hur blir man då "prospect"? :p
Du börjar som hangaround, det innebär att du närmar dig oss fullvärdiga lite försiktigt, skickar lite roliga PM, stödjer oss i diskussioner, hoppar på folk i diskussioner som vi inte gillar etc.... När du har visat din lojalitet mot oss så går du in i nästa fas, det kan gå fort, men även ta längre tid... Svårt att säga exakt.
Sen är det ju grundkraven som Piranha nämnde som måste uppfyllas, detta behöver du dock inte göra som "hängis" men du kan inte flyttas upp utan att de är "godkända".
rememberence
2005-06-04, 12:24
Du börjar som hangaround, det innebär att du närmar dig oss fullvärdiga lite försiktigt, skickar lite roliga PM, stödjer oss i diskussioner, hoppar på folk i diskussioner som vi inte gillar etc.... När du har visat din lojalitet mot oss så går du in i nästa fas, det kan gå fort, men även ta längre tid... Svårt att säga exakt.
Sen är det ju grundkraven som Piranha nämnde som måste uppfyllas, detta behöver du dock inte göra som "hängis" men du kan inte flyttas upp utan att de är "godkända".
omg...orka...sånt håller inte jag på med
Vi är MÄN helt enkelt i all dess prakt.Finns det överhuvudtaget några med lemmar i klubben?
rememberence
2005-06-04, 12:26
Finns det överhuvudtaget några med lemmar i klubben?
haha...:D
omg...orka...sånt håller inte jag på med
Då föreslår jag "Kalle Anka klubben".... Men tack för visat intresse
:laugh: :laugh:
Allan tillåter inte såna bilder, men jag kan mmsá min till dig om du vill, hoppas du har stor skärm *flex*
Skulle gissa på att samtliga medlemmar har lemmar med en omkrets som slår dina lemmars omkrets.
rememberence
2005-06-04, 12:28
Då föreslår jag "Kalle Anka klubben".... Men tack för visat intresse
herregud!..vart finns den?!...MÅSTE ju bara gå med i en klubb som heter kalle anka...eller varför inte lika gärna gå med i en sadistisk/fetischistisk klubb som tillbringar sina veckomöten i kalla källare
Jag vägrar svara på frågan och hänvisar till klausulen i min signatur, men om det är lemmar du söker så medla med T4L eller SLM .
:D
pellepedal
2005-06-04, 12:33
*** = bögklubb!!!!!
Tacka vet jag P4P! :hbang:
*** = bögklubb!!!!!
Jag förstår din frustration , släpp ut de onda nu ..
Pirre när han rensar bort folk från kolozzeum och klubbarna!
http://www.theseventhvoyage.com/talosmovie.htm
Lasse Kongo
2005-06-04, 12:37
*** = bögklubb!!!!!
Just fan Pellepanodil, ja har inte svarat på ditt pm ännu, ska svara så fort ja har tid :thumbup:
pellepedal
2005-06-04, 12:37
Jag förstår din frustration , släpp ut de onda nu ..
AAAAAARRRRRRRGGGGHHHHHHHHHH *flex* *grr27* :thumbup:
Herkulez
2005-06-04, 12:44
jävla nekrofiler
jävla nekrofiler
Du är nog lite trött nu efter passet , vi avvaktar en stund så du får god tid att såga i tråden killen.
*popcorn*
rememberence
2005-06-04, 12:49
jävla nekrofiler
äntligen nån som rensar upp och styr iordning den här tråden
jävla nekrofiler
Ovanstående kommentar förklarar verkligen skillnaden på klubbarna, och deras medlemmar
Matte_Maiden
2005-06-04, 12:58
Ovanstående kommentar förklarar verkligen skillnaden på klubbarna, och deras medlemmar
Att ni är nekrofiler och de inte är det?
Fri tolkning
Matte_Maiden
2005-06-04, 13:04
Fri tolkning
Kan man tolka på något annat sätt? :D
rememberence
2005-06-04, 13:05
Fri tolkning
ingen tolkning, det är sanningen
Vad är sanningen om det kan tolkas på två sätt?
Lasse Kongo
2005-06-04, 13:10
Gu va skitnödig ja är! kan inte bajsa förren om 2 timmar :(
rememberence
2005-06-04, 13:11
Vad är sanningen om det kan tolkas på två sätt?
vi kom ju precis fram till att det inte kunde tolkas olika
Okej för man haft ett å annat dåligt ragg , men de där är ändå att ta i lite..
*screwy*
Herkulez
2005-06-04, 13:17
här kan ni höra mupparnas nya album, jepp dom är gangsta wannabes och brukar stå vid gathörnen i malmö och köra lite negerhicka för varandra, rykterna går att piranha är den bästa battlaren
http://www.***.dk
från vänster till höger Palme, jet och piranha, sittandes janne
http://personal.monm.edu/MLEISER/Gangstas.JPG
Herkulez
2005-06-04, 13:18
syns att palme tränar
http://personal.monm.edu/MLEISER/Anthony.JPG
Din limmsniffare, Palme är ju med i din egen klubb
Herkulez
2005-06-04, 13:20
Din limmsniffare, Palme är ju med i din egen klubb
nä han frilansar.
Hahahaha! Mina 2 ögonstenar i samma tråd, inte en del av stolen är torr.
Vad är det för vitt du har på överläppen?
Herkulez
2005-06-04, 13:23
Hahahaha! Mina 2 ögonstenar i samma tråd, inte en del av stolen är torr.
starta ny klubb?
RS4L
Herkulez
2005-06-04, 13:24
:laugh:
gissar på snor eller sperma....
Hemskt .. drogerna tar sig allt längre och längre ner i åldrarna.
Matte_Maiden
2005-06-04, 13:32
Undrar fan jag med. :D Har ett svagt minne av någon lek med hårgelé för att få ett snyggt foto, men I can be wrong. :D
EDIT: Eller så är det bara fotot... Vete fan faktiskt. :D
rememberence
2005-06-04, 13:54
fegt att byta bild :D
Matte_Maiden
2005-06-04, 14:09
fegt att byta bild :D
:D
hahaha, fixar ni 700kg i *** med lyftkran eller?
Lasse Kongo
2005-06-04, 14:14
nä verkligen inte...
avundssjukan visar sig igen :thumbup:
Herkulez
2005-06-04, 14:30
jet är ju inte klen, sen har dom (mupparna) piranha som bänkar 210, reppar på 270 i böjjen och kör lätt på 270 i marken fast han inte kört dom 2 sistnämnda övningarna på väldigt länge och inte ens kör för styrka, palme ska vi inte prata om och till slut Janne som kommit sex i sveriges starkaste man. så nog är dom bra starkare än dig iaf =) (förutom palme, han ska vi inte prata om)
pellepedal
2005-06-04, 15:48
jet är ju inte klen, sen har dom (mupparna) piranha som bänkar 210, reppar på 270 i böjjen och kör lätt på 270 i marken fast han inte kört dom 2 sistnämnda övningarna på väldigt länge och inte ens kör för styrka, palme ska vi inte prata om och till slut Janne som kommit sex i sveriges starkaste man. så nog är dom bra starkare än dig iaf =) (förutom palme, han ska vi inte prata om)
Janne = Jet eller ???
Matte_Maiden
2005-06-04, 16:13
Janne = Jet eller ???
Näe, Herkulez brorsa.
J.Sareela tror jag att han nickar.
Jag gör väl en 6:a på 80kg i böj iaf.
Någon i denna tråden är förtjänt av ett: Fuck U !!!
Personen i fråga får gissa själv om det är till honom....
Herkulez
2005-06-04, 16:24
Någon i denna tråden är förtjänt av ett: Fuck U !!!
Personen i fråga får gissa själv om det är till honom....
haha ja pelle, schysst att blanda ihop dig med muppen janne
rememberence
2005-06-04, 16:58
Jag gör väl en 6:a på 80kg i böj iaf.
starkt jobbat palme!!!
Janne = Jet eller ???
janne = j.saareeeelaaaaa
hahaha, så jävla genomskinligt
du får helt enkelt leva för ***, fixa lite fester och så vidare
Herkulez
2005-06-04, 17:29
hahaha, så jävla genomskinligt
du får helt enkelt leva för ***, fixa lite fester och så vidare
¨haha ja vara deras lilla bitch helt enkelt, var så jet kom med i gruppen, han fick hora ihop pengar till föreningen genom att ligga med en massa äldre män............men sen när dom var nog starka när get joinat dom så kicka dom ut mig genom en ful och feg militärkupp
¨haha ja vara deras lilla bitch helt enkelt, var så jet kom med i gruppen, han fick hora ihop pengar till föreningen genom att ligga med en massa äldre män............men sen när dom var nog starka när get joinat dom så kicka dom ut mig genom en ful och feg militärkupp
Taktik kära Watsson , ingen är säker ..
Ja, vad tog det..... 15 minuter eller... tönt
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=44355
starkt jobbat palme!!!
Tack, jag försöker.
Matte_Maiden
2005-06-04, 18:01
förstår noll...
Är nog det som är meningen är "Kolo-eliten" är igång. :D
Är nog det som är meningen är "Kolo-eliten" är igång. :D
det är ju som så att både jet och piranha är utvecklingstörda.
minns du invalidmoppen herkulez slirade med? det va Jets, därför va herkulez tvungen att lämna.. bad standing på han
Matte_Maiden
2005-06-04, 18:11
minns du invalidmoppen herkulez slirade med? det va Jets, därför va herkulez tvungen att lämna.. bad standing på han
Haha, jo i och för sig. :D Frågan är fan vem som är sjukast. :D
Haha, jo i och för sig. :D Frågan är fan vem som är sjukast. :D
Det vet vi. över längre tid är det herkulez, helt klart. under senaste månaden så är jet sjukast. jet kanske trillade och slog huvudet för en månad sen
Herkulez
2005-06-04, 18:24
T4L: Trikes 4 life, fan ni har genomskådat mig :laugh:
T4L: Trikes 4 life, fan ni har genomskådat mig :laugh:
Smartaste på den bilden är Fuckis.....
Förlåt Herkulez, det var inte min mening att såra dig eller dina hjältar. :laugh:
Herkulez
2005-06-04, 19:39
Förlåt Herkulez, det var inte min mening att såra dig eller dina hjältar. :laugh:
haha sluta fjanta dig fetto, blev inte sårad svara bara på din fråga =)
Tricklev
2005-06-04, 20:39
förstår noll...
Herkiz och company har suttit på msn och planerat igen :D
Lasse Kongo
2005-06-04, 20:55
Herkiz och company har suttit på msn och planerat igen :D
haha, det är ingen planering bakom detta, vissa är bara sjukare än andra, and i like a lot :cool:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.