handdator

Visa fullständig version : Seriös fråga - hur många har provat AAS ?

mr_ping2
2005-06-01, 22:23
Skulle vara roligt att ni lägger korten på bordet.... kan vara anonyma om ni vill...

Matte_Maiden
2005-06-01, 22:30
Verkar vara lite dåliga alternativ... Att man inte provat betyder ju inte att man aldrig tänker göra det.

mr_ping2
2005-06-01, 22:31
Funderar på att prova ?

abjorn
2005-06-01, 22:32
I dagsläget: Nej
I framtiden: Vem vet?

mr_ping2
2005-06-01, 22:34
Har man inte bestämt sig för ett NEJ är det väl funderar på det!

Har du nångång tänkt "fan va gött det hade varit med en deca" men du inte vågar ta steget då funderar du ju på det.

abjorn
2005-06-01, 22:38

Har du nångång tänkt "fan va gött det hade varit med en deca" men du inte vågar ta steget då funderar du ju på det.

det är det väl inte... har man inga planer på att använda aas nu så kan man väl inte säga att man funderar på att göra det?

Matte_Maiden
2005-06-01, 22:48
Funderar på att prova ?

Jag funderar inte i dagsläget, men det skulle inte förvåna mig om jag senare i livet överväger det.

jakke
2005-06-01, 22:54
Nej, och har inga planer på det.
Hatar fuskare

Kaboffastar
2005-06-01, 22:55
hmm.. nej tack

mangemani
2005-06-01, 22:58
finns produkter som trib-70 och liknande,det räcker för mej.

Matte_Maiden
2005-06-01, 23:05
Var en ganska intressant poll förut om detta. "Om du tog AAS, skulle du då erkänna det i en anonym poll?" var frågan ungefär. Väldigt få skulle vara ärliga, vilket gör mig tveksam till polls som denna.

Spannmål
2005-06-01, 23:07
När jag väger 90 kg i bra form skall jag ta så jag når 100+

Destra
2005-06-01, 23:34
Vi får väll se i framtiden. Har inga planer på att bruka aas i den relativt unga ålder jag är i nu.

aliquis
2005-06-02, 00:04
Err.. varför bara "nej, skulle aldrig göra det" och "funderar på att göra det"? Man skall aldrig säga aldrig, men nej, jag funderar inte på det ;)

aliquis
2005-06-02, 00:06
Isf skulle du nog få en jäkla massa "funderar på det"-svar. Tror folk hellre svarar nej om de inte överväger det just nu.

JAM
2005-06-02, 00:21
Skulle vara roligt att ni lägger korten på bordet.... kan vara anonyma om ni vill...
Nä, jag skulle aldrig. Tycker inte att det är värt det helt enkelt. Av många anledningar.

Förresten, denna forumdel handlar väl om kosttillskott...? :)

n1klas
2005-06-02, 00:23
never

Sverker
2005-06-02, 05:40
Flyttad till Allmänt.

Lallle
2005-06-02, 06:55
Aldrig

Henke
2005-06-02, 07:09
Har aldrig provat och kommer aldrig att prova, tränar för att det är kul och är fullt medveten om att jag aldrig kommer bli speciellt duktig på varken bb eller styrkelyft.

MVH

Bärs
2005-06-02, 07:13
Naturligtvis inte.

Pdaddy
2005-06-02, 07:13
Why !!!!

Jag skulle inte riskera att förstöra mig själv/kropp, även om kanske det inte är sådana enorma bieffekter på vissa preparat.
Sen har man familj ju, skulle aldrig riskera mitt förhållande etc etc..

Så Nej ALDRIG

M

Börje H
2005-06-02, 07:20
Nope. Easy way out är inte min stil :D
Och fuck off alla som säger "Man måste minsann träna hårt och äta extremt rätt fastän man kurar". Sanningen kvarstår att de behöver inte träna LIKA hårt för samma resultat ;)

XarsioN
2005-06-02, 08:00
Nej alldeles för ung endå, går lika bra för mej att lära mej att äta rätt och träna. Kanske om jag får träna en himlans massa år först. Men tror aldrig att det sker(att jag tar ASS)

Jag tänker messt på de negativa effekterna av det...skulle va duktigt rädd om alla bieffekter som sägs stämmer.

alle
2005-06-02, 08:06
Nej, har inte råd.

skaparn
2005-06-02, 08:08
Efter att ha läst lite på de forum som inte har några spärrar alls för dopingdiskussioner så blev det ett "nej, skulle aldrig". Detta för att det helt enkelt inte är värt det i dagsläget.

Om framtiden sedan erbjuder mig något "dopingklassat" som kan tillåta mig hålla formen och orken när jag är gammal blir beslutet nog ett annat. Fast då kanske det kommer att tillhandahållas via vanlig vård med recept.

-AG-
2005-06-02, 08:23
Nope, prepp är inget för mig. Har inte provat och kommer inte heller att göra det.

titanic
2005-06-02, 08:29
Aldrig i livet, de resultat man kan uppnå utan det räcket gott och väl.

Kaboffastar
2005-06-02, 08:32
no
Ana
Bola

=P

Pdaddy
2005-06-02, 08:49
Nej, har inte råd.

Men om du hade pengar ??? *slap* eller ?

OggeP
2005-06-02, 09:56
Nej.

Jag är klen, men ren. :)

För min egen del anser jag att nackdelarna är betydligt större en fördelarna..

Klo
2005-06-02, 10:02
Nej skulle aldrig använda ngn slags doping. Varför skulle man? Jag tränar först och främst för att må bra :)

Metal_boy_
2005-06-02, 10:44
Nope. För mig är det viktigt att inte riskera den psykiska hälsan. Sen har jag bara tränat i snart 4år och jag tycker jag har hyffsade resultat för den tiden, eftersom det verkar finnas en del massa under mitt fett nu ser jag. Sen har jag ju tiden framför mig att träna på, och jag har inte bråttom.

Sheogorath
2005-06-02, 10:51
Jag skulle aldrig kunna vara stolt över mina framgångar om jag kände att jag fuskade. Och hur naivt det än må vara så hade jag känt mig som en fuskare. Hade jag inte kunnat vara stolt över mina prestationer och den fysik jag lyckats bygga hade jag säkerligen varit en olyckligare person, och det låter inget vidare...

JAM
2005-06-02, 10:59
Jag skulle aldrig kunna vara stolt över mina framgångar om jag kände att jag fuskade. Och hur naivt det än må vara så hade jag känt mig som en fuskare. Hade jag inte kunnat vara stolt över mina prestationer och den fysik jag lyckats bygga hade jag säkerligen varit en olyckligare person, och det låter inget vidare...
Instämmer. :thumbup:

Bite
2005-06-02, 11:13
Klo sa det,så slapp jag skriva..

Nej skulle aldrig använda ngn slags doping. Varför skulle man? Jag tränar först och främst för att må bra :)

Det är en rolig hobby bara, jag har ingen lust att ta risker med fysisk och framförallt psykisk hälsa, dessutom vill jag inte ha affärer ihop med skummisar.

Myten
2005-06-02, 11:43
Hade väl vart bättre om denna poll gjorts i ett annat forum..... då hade vi fått mer åsikter från båda sidorna....

Lasse Kongo
2005-06-02, 11:50
aas är tragiskt, folk som trycker så sjuuuuka mängder... och ser ändå ut som räkmackor, stackars satar, för vad? komma 9:a på luciapokalen weeeeeeee *flex*

Ville bara säga det :cool:

Sverker
2005-06-02, 11:56
Hade väl vart bättre om denna poll gjorts i ett annat forum..... då hade vi fått mer åsikter från båda sidorna....

Vad kan "den andra sidan" komma med ?
Sakligt, finns det något positivt med dopning :confused:
Vem går ut med sin syn offentligt och verkligen vill påverka opinionen till en förändring.
Ligger det inte i sakens natur att man smyger med att man dopar sig och utåt förklarar att extremt hård träning, bissarra dieter och en vilja av järn skapat denna kropp.

jwzrd
2005-06-02, 12:03

Båda sidorna? Hur fan tanker du då? Så vitt jag kan räkna finns tre alternativ i pollen. Anledningen till att inte berätta om det är samma som att någon kanske inte vill berätta att han eller hon kör rattfull varje kväll. Vilket forum någon avslöjar alla lagar han eller hon bryter mot har ingen som helst bäring i det fallet, bara hur pass dumdristig någon är.

"Hej, jag kokar crack i källaren. Hur många är vi?"

Piranha
2005-06-02, 12:08
Båda sidorna? Hur fan tanker du då? Så vitt jag kan räkna finns tre alternativ i pollen. Anledningen till att inte berätta om det är samma som att någon kanske inte vill berätta att han eller hon kör rattfull varje kväll. Vilket forum någon avslöjar alla lagar han eller hon bryter mot har ingen som helst bäring i det fallet, bara hur pass dumdristig någon är.

"Hej, jag kokar crack i källaren. Hur många är vi?"

Exakt .. pollen är ju värdelös redan ifrån början , anonym eller inte.

Tigerkotten
2005-06-02, 12:09
Aldrig prövat, var förut helt negativ att aldrig pröva. Men funderar dock om man inte ska pröva på en "kur" till hösten och nå sina mål man har.

Och det är inte för att tävla eller något sådant, utan att bli nöjd med fysiken man har. Jag vet ju själv att det kommer ta längre tid utan kura, sedan vet jag inte alla bieffekter riktigt i dagsläget. Men det kommer jag självklart ta reda på helt och hållet när det blir aktuellet och sedan se om det är värt det.

Inte så jag funderar på bli "jätte stor och grov". Utan en snygg fysik bara, "baywatch kropp" :D Nej inte som gamlingarna har :D

Ahl
2005-06-02, 12:10
Har inte tagit... har bevis här hemma på vägen ;)

blekfet2
2005-06-02, 12:11
den här pollen skulle vara intressant om det var skådespelari som svarade (inte stellan skarsgård fjollor utan lite manligare skådisar)

Piranha
2005-06-02, 12:11
Har inte tagit... har bevis här hemma på vägen ;)

I form av vad ?

Ahl
2005-06-02, 12:12
I form av vad ?

i form av ett papper från Riksidrotts Förbundet

Piranha
2005-06-02, 12:14

Okej i villket sammanhang fick du pinka ?

Pez
2005-06-02, 12:14
Varför ligger det på vägen?

Ahl
2005-06-02, 12:15
Okej i villket sammanhang fick du pinka ?

Junior SM förra året!!

Myten
Vad kan "den andra sidan" komma med ?
Sakligt, finns det något positivt med dopning :confused:
Vem går ut med sin syn offentligt och verkligen vill påverka opinionen till en förändring.
Ligger det inte i sakens natur att man smyger med att man dopar sig och utåt förklarar att extremt hård träning, bissarra dieter och en vilja av järn skapat denna kropp.

Nej verkligen inte........ men vi får höra individer komma till tals från andra sidan!

Ahl
Varför ligger det på vägen?

jag är stolt över det

Piranha
2005-06-02, 12:17
Junior SM förra året!!

Bra , jag är tvungen att fråga sammanhanget .

För jag VET att när de kör stickprovstester på klubbar etc så är de mycke båg.

Ofta hälls urinproven ut och ett grönpapper skickas ut, man skall för den sakens skull inte tro man är säker.

jwzrd
Nej verkligen inte........ men vi får höra individer komma till tals från andra sidan!

Du måste sitta på ett annat kolozzeum än jag. Jag snackar jäävligt ofta om doping och dess effekter, finns ett gäng till som gör det också. Knappast någon censur eller något förbud. Bara att snacka på.

Piranha
jag är stolt över det

Han menar nog , skall de inte HÄNGA på väggen ..

jwzrd
2005-06-02, 12:18

Vilka dom?

Piranha
2005-06-02, 12:19
Vilka dom?

Titta en rosa elefant i pyamas !!

Ahl
Bra , jag är tvungen att fråga sammanhanget .

För jag VET att när de kör stickprovstester på klubbar etc så är de mycke båg.

Ofta hälls urinproven ut och ett grönpapper skickas ut, man skall för den sakens skull inte tro man är säker.

jaa... de e lugnt... fråga på hehe ;)

Ahl

visst hänger de på väggen

Piranha
2005-06-02, 12:21
visst hänger de på väggen

Du förstår de finns folk som gärna "hänger" upp sig på stavningskontrollen på forumet , detta då oftast i förhållande till deras egna prestationer , ju sämre lyftare ju större ordbajsare ..

Pez ligger hårt på topp där :D

Myten
2005-06-02, 12:21
Du måste sitta på ett annat kolozzeum än jag. Jag snackar jäävligt ofta om doping och dess effekter, finns ett gäng till som gör det också. Knappast någon censur eller något förbud. Bara att snacka på.

Väntar på att nån ska kliva ut ur garderoben!

Ahl
2005-06-02, 12:22
Du förstår de finns folk som gärna "hänger" upp sig på stavningskontrollen på forumet , detta då oftast i förhållande till deras egna prestationer , ju sämre lyftare ju större ordbajsare ..

jaa, hehe... de håller jag med dig om... skit i stavningen bara budskapet e med

jwzrd
2005-06-02, 12:22
Väntar på att nån ska kliva ut ur garderoben!

På vilket sätt? Finns ett par här som berättat att dom kört. Jag kan berätta om min och Pirahnas crack-kokning om du vill?

Myten
2005-06-02, 12:24
På vilket sätt? Finns ett par här som berättat att dom kört. Jag kan berätta om min och Pirahnas crack-kokning om du vill?

You like needles up your ass or school boys?

Piranha
2005-06-02, 12:24

Jag vidhåller Crack är inte AAS ..

Piranha
2005-06-02, 12:25

Amatör .. crack röker man

Myten
2005-06-02, 12:26
Amatör .. crack röker man

Menade andra droger......

jwzrd
2005-06-02, 12:27

Jag gillar pirahnans "needle" in the crack.

Myten
2005-06-02, 12:28
Jag gillar pirahnans "needle" in the crack.

Oj oj.....ni kör hårt ni....!

jwzrd
2005-06-02, 12:30
Oj oj.....ni kör hårt ni....!

Du ville att någon skulle komma ut ur garderoben...

Myten
2005-06-02, 12:32
Du ville att någon skulle komma ut ur garderoben...

http://www.drivingambition.info/images/Animation/skeleton_in_the_closet_md_clr.gif

Pez
2005-06-02, 12:33
Problemet är att denna diskussion aldrig lyckas med konststycket att föras mellan parter som ser objektivt på de två sidorna (även om det nu är mer mångfasetterat än så) utan attraherar "talibaner" från de två lägrena (anti vs. pro-dopning). Ser man objektivt på det så är det de facto olagligt och därför är det i realiteten en diskussion som svårligen kan föras objektivt då det som sagt är olagligt/otillåtet samt oetiskt/omoraliskt (det senare kontesteras såklart oftast av brukarna, men det är som sagt inte objektivt utan en ren försvarsmekanism från deras sida då dom måste förklara sitt bruk av otillåtna samt oetiska medel för sig själva, ingen vill leva med dåligt samvete). De jag känner som brukar otillåtna dopningssubstanser är relativt klara med att det dom gör är oetiskt såväl som olagligt, men anser att det är vad som krävs för att deras skruvade ideal ska uppnås. De hymlar inte med det men argumenterar heller inte för att andra bör göra som dom gör, snarare tvärtom.. annars är en del av ovan nämnda "försvarsmekanism" ofta att försöka övertyga andra om att dopning är "bra" och "nödvändigt" för att öht kunna uppnå minsta lilla tillstymmelse till muskelutveckling då ett mer utbrett bruk av otillåtna substanser försvarar samt förstärker deras egna försvar inför sig själva att det dom gör är "korrekt" samt "nödvändigt" - vilket i sin tur gör att dom sover bättre om nätterna.

Pez
2005-06-02, 12:35

Pez ligger hårt på topp där :D
Ja vafan.. ju större internetkuk desto mindre fokus på min uppenbara avsaknad av tyngd samt penisstorlek IRL :D

Myten
2005-06-02, 12:36
Problemet är att denna diskussion aldrig lyckas med konststycket att föras mellan parter som ser objektivt på de två sidorna (även om det nu är mer mångfasetterat än så) utan attraherar "talibaner" från de två lägrena (anti vs. pro-dopning). Ser man objektivt på det så är det de facto olagligt och därför är det i realiteten en diskussion som svårligen kan föras objektivt då det som sagt är olagligt/otillåtet samt oetiskt/omoraliskt (det senare kontesteras såklart oftast av brukarna, men det är som sagt inte objektivt utan en ren försvarsmekanism från deras sida då dom måste förklara sitt bruk av otillåtna samt oetiska medel för sig själva, ingen vill leva med dåligt samvete). De jag känner som brukar otillåtna dopningssubstanser är relativt klara med att det dom gör är oetiskt såväl som olagligt, men anser att det är vad som krävs för att deras skruvade ideal ska uppnås. De hymlar inte med det men argumenterar heller inte för att andra bör göra som dom gör, snarare tvärtom.. annars är en del av ovan nämnda "försvarsmekanism" ofta att försöka övertyga andra om att dopning är "bra" och "nödvändigt" för att öht kunna uppnå minsta lilla tillstymmelse till muskelutveckling då ett mer utbrett bruk av otillåtna substanser försvarar samt förstärker deras egna försvar inför sig själva att det dom gör är "korrekt" samt "nödvändigt" - vilket i sin tur gör att dom sover bättre om nätterna.

Så illa är det alltså.........

Herkulez
2005-06-02, 12:37
kan vi inte starta en tråd om lämpliga nybörjar doser?

palme
2005-06-02, 12:39
kan vi inte starta en tråd om lämpliga nybörjar doser?

Gärna ett source forum oxå.

Myten
2005-06-02, 12:40
Nu kommer liberalerna!

Pez
2005-06-02, 12:45
Nu kommer liberalerna!
Palme är taliban. Han äter barn. Är ganska van. Kanske lite banan. Och gillar "Mulan".

palme
2005-06-02, 12:45
Palme är taliban. Han äter barn. Är ganska van. Kanske lite banan. Och gillar "Mulan".

Kul mannen :)

Herkulez
2005-06-02, 12:46
Gärna ett source forum oxå.
JAJA sen ett forum där vi kan varna för scammare så tricklev inte behöver beställa fejkprylar :thumbup:

Pez
2005-06-02, 12:47
Kul mannen :)
Jag tänkte att lite rap skulle tilltala dig min ghettoboende (uppsala ba!) vän. :)

Piranha
2005-06-02, 12:48

Pez skalle är såpass gles att han bär fez, stark som en blåmes skriker han sig hes.

Piranha
2005-06-02, 12:49
Word muthafucka // Herkan ifrån pirres konto.

Pez
2005-06-02, 12:51
Pez skalle är såpass gles att han bär fez, stark som en blåmes skriker han sig hes.
Ja jävlar vad vita vi är.. :D

Piranha
2005-06-02, 12:52
Ja jävlar vad vita vi är.. :D

Dont get mad ... get even ..

TCOG
2005-06-02, 12:52
JAJA sen ett forum där vi kan varna för scammare så tricklev inte behöver beställa fejkprylar :thumbup:

:laugh: noooooooooo,

Myten
2005-06-02, 12:55
Sammanfattar den här tråden med dessa ord!

utrustningCraz-zy gym är ett av Stockholms bäst utrustade gym. Vi ... För dej som är seriös med din träning är Craz-zy gym helt rätt. Du ...
hem.spray.se/bobdole/utrustning.htm - 5k - Kompletterande resultat

Herkulez
2005-06-02, 13:11
annars kan vi sammanfatta den med den här bilden

http://www.baktruppen.org/ftp/images/print/HomoEggEgg/bodybuilders.jpg

jwzrd
2005-06-02, 13:18
W T H !?

Myten
2005-06-02, 13:21
"Home of the mammoths", står det på skylten utanför Craz-zy Gym. De som tränar här är till största delen män som vill skaffa väldigt stora muskler. När DN besöker lokalen på tisdagen finns endast ett fåtal kroppsbyggare på plats och det råder en tryckt stämning efter tullens tillslag. Ingen av dem kan redogöra för vem som egentligen är ansvarig för Craz-zy Gym.

jwzrd
2005-06-02, 13:23
"Home of the mammoths", står det på skylten utanför Craz-zy Gym. De som tränar här är till största delen män som vill skaffa väldigt stora muskler. När DN besöker lokalen på tisdagen finns endast ett fåtal kroppsbyggare på plats och det råder en tryckt stämning efter tullens tillslag. Ingen av dem kan redogöra för vem som egentligen är ansvarig för Craz-zy Gym.

Ja dra på trisser, det var intressant. Citera gärna mer ur den artikeln.

Myten
2005-06-02, 13:24
Vi är en förening som driver gymmet, svara några av killarna.

Men vad föreningen heter och vem som är ansvarig eller ens vem som har nyckel till lokalen är det ingen som kan berätta. För några år sedan fanns en förening som var ansluten till Styrkelyftsförbundet, men eftersom föreningen aldrig betalade några medlemsavgifter eller redogjorde för sin verksamhet blev den utesluten.

palme
2005-06-02, 15:10
Vi är en förening som driver gymmet, svara några av killarna.

Men vad föreningen heter och vem som är ansvarig eller ens vem som har nyckel till lokalen är det ingen som kan berätta. För några år sedan fanns en förening som var ansluten till Styrkelyftsförbundet, men eftersom föreningen aldrig betalade några medlemsavgifter eller redogjorde för sin verksamhet blev den utesluten.

Jaha?

AnimalGen
2005-06-02, 15:25
Kan tänk mig om det blir riktigt seriöst med tävlandet annars nej

Honn
2005-06-02, 15:33
Varken har tagit eller vill ta. Dels för att jag inte vill och dels för att jag fattar tillräckligt mycket för att inse att jag inte fattar något.

Bjorne
2005-06-02, 15:51
Har inte provat, funderar inte på att prova. Dock kan jag erkänna att jag var riktigt nära under en period. Läste dagligen om det och började ta kontakt med folk, gick faktiskt så långt så jag började spara in lite pengar också. Sedan så tog jag mig en funderar och undra varför jag träna? Träna gör jag ju för att jag mår så mycket bättre av det och sedan så är det så kul, jag kunde inte hitta en enda anledning helt enkelt, till att göra det. Sedan den dagen har jag aldrig tänkt på det igen.

Fatalist
2005-06-02, 16:02
Kassa alternativ.. Skulle vara bra med ett "Nej, men man vet inte vad som händer i framtiden" eller dylikt...

Vore bra om du som citerar kan lägga upp en ordentlig KÄLLA också ;)

skaparn
2005-06-02, 16:02
Ja dra på trisser, det var intressant. Citera gärna mer ur den artikeln.

Aaahhhhh, ren ironi, utan varningstext. En vacker syn.

hobbitar
2005-06-02, 16:04
Har aldrig provat och tänker inte göra det heller.

jwzrd
2005-06-02, 16:06
Jag tyckte det smakade gott :em:

Jet
2005-06-02, 16:16
pffttt......

jwzrd
2005-06-02, 16:17
pffttt......

Haha

Wooch
2005-06-02, 17:51
Ser ingen anledning till att ta det. Är ren nu och kommer alltid att vara ren .

Karate_kid
2005-06-02, 18:08
Ser ingen anledning till att ta det. Är älg nu och kommer alltid att vara älg .

öh ok ?

Popeye
2005-06-02, 18:13
Aldrig kört AAS men lockelsen finns där. Så, visst funderar jag... men det är långt från tanke till handling.
Först känner jag att jag måste klara att göra saker och ting rätt som ren för annars är det inte värt det. Att trycka för att man inte orkar fixa mat och träning som ren anser jag vara rätt puckat.

Jense
2005-06-02, 18:17
jasså man fuskar för att man kurar för att bli nöjd med sin kropp själv? på vilket sätt då? det är bara jämnförelsekåta typer som tänker så. sköt ert eget

tp_88
2005-06-02, 19:57
jasså man fuskar för att man kurar för att bli nöjd med sin kropp själv? på vilket sätt då? det är bara jämnförelsekåta typer som tänker så. sköt ert eget
Hur ska en tävlande inte kunna vara "jämförelsekåt" då?

Jense
2005-06-02, 19:58
Hur ska en tävlande inte kunna vara "jämförelsekåt" då?

men då är det inte bara för att va nöjd med sin kropp utan helt plötsligt en dommarfråga där man ställs inför medtävlanden, en sport. då är det fuck om den ena har kurat och den andra är ren

tp_88
2005-06-02, 20:09
men då är det inte bara för att va nöjd med sin kropp utan helt plötsligt en dommarfråga där man ställs inför medtävlanden, en sport. då är det fuck om den ena har kurat och den andra är ren
Exakt, därför skulle man släppa "skiten" fri, eller verkligen stoppa det.
Men men, jag tror vi tänker ganska lika iaf, jag som missuppfattade ditt första inlägg bara...:)

Jense
2005-06-02, 20:12
Exakt, därför skulle man släppa "skiten" fri, eller verkligen stoppa det.
Men men, jag tror vi tänker ganska lika iaf, jag som missuppfattade ditt första inlägg bara...:)

jag menar mycket men uttrycker mig som en invalid.

jag håller med dig på första punkten, andra med för den delen

bedlam
2005-06-02, 21:27
att köra med AAS är ju som att köra med wh och aimbot :)