Visa fullständig version : Vad Tar Ni FÖr Kosttillskott Efter TrÄning ? . ViktÖkning O Tips FÖr ViktÖkning
W-NetAlm
2005-06-01, 17:56
Hejsan , Skulle gärna vilja ha tips för viktökning/Muskelökning .
Något bra Kosttillskott ? :eating:
Just nu tar jag SMF ( Super Mass Fuel ) . Är de bra ? . *flex*
Vill Ha många svar, från så många som möjligt! :hbang:
J.Saarela
2005-06-01, 17:58
SMF :laugh:
Nöjd med rubriken? Finns flera likadana trådar, sök upp dem.
Super Mass fuel är väl helt okey.. malto + vasslekoncentrat.. dock inte prisvärt. Själv käkar jag dextropur + triple whey (pga får det gratis)
så, du är 15? jag skulle proppa i mig kopiösa mängder av morsans käk om jag var du.. ska du nödvändigtvis ha något pulver skulle väl en billig gainer inte vara fel. SMF(och allt annat twinlab) är dock inte speciellt bra eller billig så det skulle jag skippa.
mangemani
2005-06-01, 18:53
har nyss börjet med krestin booster vilket jag blandar i rapid recovery samt lite sloow protein.
SMF :laugh:
Haha, sorry, jag tar på mig skulden. Jag orkade inte skriva ut hela namnet i mitt svar i denna tråd (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=44995)... Han kanske trodde att tillskottet var almänt känt som "SMF"... :laugh:
Hejsan , Skulle gärna vilja ha tips för viktökning/Muskelökning .
Något bra Kosttillskott ? :eating:
Just nu tar jag SMF ( Super Mass Fuel ) . Är de bra ? . *flex*
Vill Ha många svar, från så många som möjligt! :hbang:
Allvarligt...? Har du kört Lunarizern på rubriken?
EDIT: Hmm, tydligen inte, men det blev likt:
va TAR ni Föj kOZttilLzkott EfTeJ trÄnIng?
viktÖknInG Å tIpZ Föj viktöKning *ler*
EDIT IGEN: Okej, för att vara seriös. Det enda du behöver om du nu behöver något alls, är din gainer. Ät av den efter träningen och en jäkla massa vanlig bra mat under resten av dagen så ska du se att det kommer att gå lysande.
Köp ett vassle-pulver och maltodextrin, det är billigare och lika bra!!
Och se till att få i dig 1g kolhydrater per kg kroppsvikt och 0,3-0,5g protein per kg kroppsvikt.
Och utöver det så är det bara att äta och äta som gäller. Men tänk på vad du äter så at det inte blir bara massa skit som hamburgare och pizza.
Kom på en sak till, glöm inte att ta en mindre gainer innan passet.
AnimalGen
2005-06-02, 14:57
Gainer, kreatin, L-glutamin, Animal Nitro,
(Du behöver bara gainer och kanske kreatinet)
Kebab-Arne
2005-06-02, 15:49
Själv tycker jag man ska skaffa sig en uppfattning om produkten man köper verkar vettig och vad dess ändamål är.
Jag brukar ta reda på om andra människor tycker produkten är bra innan jag köper, så man slipper fråga efter man köpt det.
Har folk överflöd av pengar eller lite i skallen när de frågar: "Jag köpte TermoXXX blend ultraprotein. Vad är det och är det bra?" Sånt brukar jag ta reda på innan jag köper produkten, sen kanske det funkade bättre på någon annan än mig själv, men det gäller ju inte proteinpulver och gainers.
Inget personligt mot trådskaparna bara sett ett antal trådar om att man köpt nåt kosttillskott och sedan går man och frågar vad folk tycker om det.
Tips för viktökning fick du i andra tråden och Super Mass Fuel är lite vassleprotein och snabba sockerarter med ett jävligt dyrt pris på. Det "funkar" säkert men plånboken blir fortare tom än musklerna stora.
Gainer, kreatin, L-glutamin, Animal Nitro,
(Du behöver bara gainer och kanske kreatinet)
:laugh: :laugh: :laugh:
W-NetAlm
2005-06-02, 16:25
OK ?
OK ?
Gissar på att han garvar åt "Animal Nitro"... Mer attityd än innehåll där. Det innehåller faktiskt inget konstigt alls: Critical essential amino acids with the carbs built right in.
AnimalGen
2005-06-03, 14:01
Gissar på att han garvar åt "Animal Nitro"... Mer attityd än innehåll där. Det innehåller faktiskt inget konstigt alls:
Animal Nitro-G säls inte i Sverige, så det bara EFA´s.
Animal Nitro-G säls inte i Sverige, så det bara EFA´s.
Va?
AnimalGen
2005-06-03, 18:44
Va?
Animal Nitro-G innehåller EAA´s och kolhydrater, men säljs inte sverige.
Animal Nitro innehåller inga kolhydrater men säljs i sverige
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.