Visa fullständig version : Vem skulle du rädda?
Tja,
Om din fru, mamma, pappa och din kompis hänger från ett rep som är på väg att gå av och du bara kan rädda en av dem, vem räddar du?
King Grub
2005-06-01, 07:59
Jag är inte gift, pappa är redan död, och min ende vän är en potatis formad som en liten gubbe, så det får bli mamma.
Jaghade nog räddat mamma... my dear mother *kissass*
Jag har ingen fru. Jag skulle nog valt att rädda den person med störst chans att överleva en längre tid. Mor min har rökt sen tidiga tonåren och far min är rätt överviktigt. Svårt val, ett helt omöjligt val.
:MrT:
Jag har ingen fru. Jag skulle nog valt att rädda den person med störst chans att överleva en längre tid. Mor min har rökt sen tidiga tonåren och far min är rätt överviktigt. Svårt val, ett helt omöjligt val.
:MrT:
SDu får ta en kompis då :thumbup:
repet
:) bra svar
jag hade väl räddat min fru eller klippt av repet :)
:) bra svar
jag hade väl räddat min fru eller klippt av repet :)
Skulle du klippa av repet ? :MrT:
tror han värderar dem lika mycket...iof kan man alltid blunda och ta någon.
fick liknande fråga av en kompis, typ... två starka unga och en gammal man rodde en båt, båten blev skadad och en person var tvungen att hoppa i vatnnet(dö), vem?
Ja det beror väl på lite, men med ganska stor sannolikhet min fru.
Fettecke
2005-06-01, 08:55
blir självklart min "fru", som i dagsläget är min flickvän...
har inga föräldrar jag heller, så det är lätt :D
absolut inte, min fru är gravid nu så jag hade räddat frun alla gånger
Räddar ingen. Och hoppar ner själv också (om jag inte har barn) Skulle inte klara av att leva utan dessa.
Räddar ingen. Och hoppar ner själv också (om jag inte har barn) Skulle inte klara av att leva utan dessa.
Väldigt sunt förnuft där. Hoppas du hamnar i sagd situation och det sänds ut i en livefeed på svensk tv, då får vi alla något att skratta åt.
Mamma: rädda mig din otacksamma slyngel! Jag födde dig och har skött om dig hela ditt liv! Jag förtjänar att leva!
Pappa: Nej! Rädda mig! Vad skulle du göra utan din gamla far?
Flickvän: Nej rädd mig! Vi har en framtid tillsammans! Barn, giftermål, villa och en liten hund som heter Fido!
Nismo: Det här är bara för mycket. FARVÄL! AAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEE! *hoppar skrikande ut för stupet*
Fettecke
2005-06-01, 10:33
tänk då på att du då sårar 4 pers, istället för dig själv...
svårt läge :D
tänk då på att du då sårar 4 pers, istället för dig själv...
svårt läge :D
Dom dör ju ändå. *uppdate*
Väldigt sunt förnuft där. Hoppas du hamnar i sagd situation och det sänds ut i en livefeed på svensk tv, då får vi alla något att skratta åt.
Mamma: rädda mig din otacksamma slyngel! Jag födde dig och har skött om dig hela ditt liv! Jag förtjänar att leva!
Pappa: Nej! Rädda mig! Vad skulle du göra utan din gamla far?
Flickvän: Nej rädd mig! Vi har en framtid tillsammans! Barn, giftermål, villa och en liten hund som heter Fido!
Nismo: Det här är bara för mycket. FARVÄL! AAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEE! *hoppar skrikande ut för stupet*
:)
Tyvärr har jag inte lika tur som dig då din mor och flickvän är samma person.
;)
hahaha, men va fan :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.