Visa fullständig version : Största viktnedgång på kort tid?
hubbabubba
2005-05-30, 20:07
Ja som rubriken lyder, vilken är din största viktnedgång på kort tid? Du kanske är stolt, eller kanske mindre stolt över den, vad vet jag!
Låt höra!
mangemani
2005-05-30, 20:19
jag har gått ner från 140 till 85 2 ggr.
första gången så tog det hela mitt sommarlov och fram till julen för mej att gå ner så mycket och metoderna jag använde är nästan skrämmande när man tänker efter idag.
andra gången dröjde det lite längre(lärde mej utav mitt misstag att man INTE ska jojo banta)..tog då runt 9-12 månader nått.
gick du upp 55 kg igen? :confused:
jag har gått ner från 140 till 85 2 ggr.
gick du upp 55 kg igen? :confused:
Syns mig tämligen omöjligt att genomföra den bedriften om man inte går upp i vikt mellan varven :D
mangemani
2005-05-31, 01:34
ja jag gick upp till samma vikt igen,låg på enorma minus kcal och mådde piss och sen när man väl var nere vid 85 kilo så var man så dum nog att tro att nu kunde man börja käka "normalt" igen(dvs chips,godis,fet mat osv)...tog inte lång tid innan man var uppe vid samma vikt igen.
men den andra gången så lyckades jag faktiskt hålla den vikten ända tills jag började styrke träna då man började käka mer och kontrolerat(vilket var rätt så logiskt,att jag gick upp i vikt alltså).
Kanske inte på så kort tid. Men utslaget över hela tiden sen jag börjat träna (ca 1.5 år give or take) Men 22-23 kg. Från 92-69.5 nånting nu. På 173 cm, kan säga att det har gjort en ganska så stor skillnad ;)
AngelLove
2005-05-31, 10:23
Från 133kg till ~78kg på kort tid med idiotiska metoder :(
gick ner från 65kg till 52kg på 2 månader... utan träning *rolleyes*
Scratch89
2005-05-31, 10:35
gick ner från 65kg till 52kg på 2 månader... utan träning *rolleyes*
Wow. O du är ju assöt :em:
hihi tack tack ;)
gick ner 6 kilo på 2.5 vecka inför sm i OL för ett par år sen kom på 4:e plats med ett stöt brons
tossefar
2005-05-31, 13:10
Nu får ni kamma er, she's not a toy!
Nu får ni kamma er, she's not a toy!
ey en komplimang ju.. dammit..
Totalt 40 kg på ca 9 månader.
Vanlig viktnedgång med lite mindre mat än jag förbrukade, jul t o m juli 12-14 kg. Lugnt och fint tempo då det bara var en tillhyffsning och ingen deff.
Sen runt 25 kg på lite mindre än två månader, från 100 tilll runt 75 om inte lägre, två veckor senare vägde jag 78 i alla fall men då hade jag gått upp en del igen.
Det var ingen höjdare men jag var sjuk så det fanns inte så mycket att göra åt det heller.
jag har tappat från 118,9 till 83.7, detta under en ganska lång tid. de första 30 kilona tappade jag under ca ett års tid.
detta låter kanske inte speciellt märkvärdigt men om man betänker att jag är nitton år gammal så ser man kanske det lite annorlunda *flex* .
jag vill påstå att det dock är det sissta fintrimmet som är det absolut drygaste, men jag känner mig snart ganska nöjd och fortsätter att träna på.
:whipped:
20kg på ganska lång tid, första 10kg gick jag ner under sommarlov genom extreme mycket gruppträning i IKSU och bra kost, det rekommendera jag när man just har börjat. Resten gick jag ner övertiden, det blev alltså bygga en period och deffa en period.
bushwakko
2005-06-01, 11:01
Hmm, en 7 cm runt midjan på 1.5 månad.
En 5-6 kilo eller någe.
innan vägde jag väl 75 o är 175 lång.
Väger väl en 68 nu typ... fast gått upp en hel del vikt i muskler också :)
svårt o säga hur mkt jag gått ner i enbart fett.
Är ju inte direkt så att jag va tjock innan, men nu är man rätt clean :D
mins inte vad jag vägde innan och efter. men 7 kg på 4 dagar under en överlevnads övning i lumpen. pung.
frokost 06:00 på måndag. nästa måltid torsdag 16:30-17:00 ungefär..
GrayHaven
2005-06-01, 12:10
hur mycket vägde du efter en dag på regementet sen då nör du kommit hem ;)
Dr Nilsson
2005-06-01, 18:25
6kilo på 8dagar.
Var under en övning inom militären.
Många kilo var vatten och mat, vet ej hur många kilo fett.
Banta ner 23 kilo på fyra-fem månader. Mådde inte helt bra efteråt då man kände att man hade styrkan av en liten flicka. *flex*
Var dunder sjuk för nått år sen, hade dubbelsidig lunginflammation.
Jag tappade 16kg på 11 dagar då.
Var dunder sjuk för nått år sen, hade dubbelsidig lunginflammation.
Jag tappade 16kg på 11 dagar då.
damn, måste vara massor av vatten, för vore det fett så eldade du över 10.000kcal per dag, i sängläge ;)
Kaboffastar
2005-06-02, 08:26
13 kg på 13 veckor, CRIKUS
illuminaughty
2005-06-02, 10:27
Från 87 till 77 på fyra månader genom att ge fan i skräpmat och börja röra på mig lite mer. Sen gick jag ner till 73 pga problem i min relation med min dåvarande tjej.
Men det är ju några år sedan, nu är jag uppe på 85 med betydligt mer muskler.
damn, måste vara massor av vatten, för vore det fett så eldade du över 10.000kcal per dag, i sängläge ;)
ja de va säkerligen massor av vatten plus fett.
Jag åt ju typ ingenting och hade runt 41 graders feber alla dom dagarna.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.