Visa fullständig version : Ska Robbelirobban vara kvar
Frågan är enkel: Kvar eller inte!
allan
stahlberg
2005-05-30, 16:46
Klart han ska vara kvar : kunnig, engagerad och med intressanta inlägg.
Självklart kvar. Han är det forumnektar som får mig att slå igång datorn på morgonen
Klart han ska vara kvar *yourock*
vart är "jag bryr mig inte" knappen ;)
vart är "jag bryr mig inte" knappen ;)
Det är samma som JA
Kebab-Arne
2005-05-30, 16:55
Kul att Allan valde så man ser hur man röstat... Om man röstar nej...
Fatalist
2005-05-30, 16:56
Busted!!!
Röstade ja såklart
Krokodil
2005-05-30, 16:56
Givetvis ska han vara kvar! :)
Jag gör det för hans skull. Jag skulle själv vilja ta samma beslut. Klarar det dock inte riktigt ännu.
Är du en sån där internetsmartass eller? Som inte vågar stå för det han tycker/säger men gärna gömmer sig bakom ett nick? Bara rösta nej, precis som jag. Inte rösta i smyg. Borde vara det enda alternativet på polls egentligen, alltså att alla ska få se vem som röstat vad.
Jag såg faktiskt att det var en public poll innan jag röstade. Men var jag allvarlig, det är frågan.
Ärligt talat så bryr jag mig inte. Han verkar ju glädja många andra men för min del är det skitsamma. :)
Varför skulle han inte få vara kvar?
gasoliner
2005-05-30, 17:04
haha, jag tryckte fel!
So shoot me! :D
Varför skulle han inte få vara kvar?
Klart han får, den här pollen är väl till för att övertyga Robban om att stanna.
s_himself
2005-05-30, 17:06
självklart ska han va kvar.
Brisk Snu Garvo
2005-05-30, 17:18
Självklart ska han vara kvar, annars reggar han sej bara under ett nytt nick om en vecka typ.... Edit jaha nu förstår jag men tycker ändå han ska vara kvar.......
Hindra inte honom från att skaffa ett liv bara för att inte ni (inklusive mig ;)) har det :)
Jag bryr mig inte något vidare.
AlexanderYeah
2005-05-30, 17:28
Ja han ska va kvar
Fast jag knappt vet vem ni pratar om
Ja han ska va kvar
Fast jag knappt vet vem ni pratar om
RobbeliRobban, han är sångare i The Exploited, till höger i bild.
http://www.dark-city.ru/photos/exploited/exploited2.jpg
Lasse Kongo
2005-05-30, 17:46
NEJ bort bort bort!
Åt helvete med han tycker jag!
Karate_kid
2005-05-30, 18:43
vem fyller år ?
ja, han har skitfeta taggar
Kebab-Arne
2005-05-30, 19:10
Är du en sån där internetsmartass eller? Som inte vågar stå för det han tycker/säger men gärna gömmer sig bakom ett nick? Bara rösta nej, precis som jag. Inte rösta i smyg. Borde vara det enda alternativet på polls egentligen, alltså att alla ska få se vem som röstat vad.
Är man internetbyggare så. *flex* :D
Egentligen bryr jag mig inte det minsta (inget personligt mot Robbelirobban, fast han ska ju ändå inte läsa det här :) ) om en person på ett internetforum väljer att sluta skriva på det forumet eller inte.
Svantee: Jag röstade ja. Efter att sett det var en publicpoll. Annars hade jag dragit en fuling och röstat nej. :D Men bryr mig som sagt inte...
Tycker först man ska fråga vad han egentligen tillför oss? :D (någon enstaka poll var väl rolig)
Mig kvittar det egentligen, men varna först, banna sen?
Metal_boy_
2005-05-30, 21:06
Allan du brukar väl aldrig skapa polls??Och kvar vart då? Är det så att RobbeliRobban sitter kvar i din röv? :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.