Visa fullständig version : House of Wax!
Var och såg den igår för att jag inte hade något bättre för mig.
Var faktiskt i Texas Chainsaw Massacre-klass! Fast ännu mer ocensurerat, ännu äckligare och ännu larvigare!
Riktigt bra film att spendera en tråkkväll på, rekommenderas :D
Fotnot: Paris Hilton gör en otrolig B-ig prestation :bow: Strippscenen är skrattretande..
Jag vill se den bara för att se paris dö, långsamt!
Var och såg den igår för att jag inte hade något bättre för mig.
Var faktiskt i Texas Chainsaw Massacre-klass! Fast ännu mer ocensurerat, ännu äckligare och ännu larvigare!
Riktigt bra film att spendera en tråkkväll på, rekommenderas :D
Fotnot: Paris Hilton gör en otrolig B-ig prestation :bow: Strippscenen är skrattretande..
Fan ere för fel på Paris strippning nudå?? :D har bara sett en snutt av den dock, så kan inte uttala mig riktigt.
Däremot, någon som sett Simple Life?? Satan va man blir irreterad på dom där bortskämda cp tjejerna!
Fan dom lyssnar inte på NÅGON, gör precis vad dom vill! När dom jobbade på en firma som kremerar döda människor så råkade dom hälla ut askan på golvet, så tar dom upp en dammsugare (!) o suger upp askan av en död människa! Dom vet verkligen hur man respekterar andra människor.
Bortskäma jävlar.
Däremot, någon som sett Simple Life?? Satan va man blir irreterad på dom där bortskämda cp tjejerna!
Fan dom lyssnar inte på NÅGON, gör precis vad dom vill! När dom jobbade på en firma som kremerar döda människor så råkade dom hälla ut askan på golvet, så tar dom upp en dammsugare (!) o suger upp askan av en död människa! Dom vet verkligen hur man respekterar andra människor.
Bortskäma jävlar.
Japp. Och mer bortskämda kan dom unna sig att vara ju mer du tittar på deras program/film.
De är riktiga bitchar ja.
Men se filmen ändå, bortsett från Paris "Shang Tzung"-aktiga rollprestation så är det faktiskt en helt okej massacrefilm!
Fan ere för fel på Paris strippning nudå?? :D har bara sett en snutt av den dock, så kan inte uttala mig riktigt.
Bortskäma jävlar.
Tanken har aldrig slagit dig att det är meningen att de ska driva och retas med folk?
Fultjack
2005-05-29, 14:43
simple life äger ju allt och alla, så jävla rolig serie, just sett season 1, blir och knäcka 2an senare idag :thumbup:
Var du på 21.30 filmen, sergel salong 3 ? :D
JAG VAAAAAR PÅ STARWARS DÅååååååååååååååå
O JAG TRÄFFA ANABÖLIC PROTEIN!!!!!!!!, VI STOD I TRAPPAN O THUGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hbang:
förresten så var murat(AP) bögen i skinjacka :naughty:
Jajamensan! Vem fan är du?
Tanken har aldrig slagit dig att det är meningen att de ska driva och retas med folk?
Exakt, hur roligt hade det varit att se skiten om dom var helt normala trevliga ungdomar som jobbade hårt och skötte sig exemplatiskt.
Bortskäma jävlar.
Fattar du inte att det är fake eller fattar jag inte din ironi?
Brisk Snu Garvo
2005-05-29, 18:44
Den filmen ska jag aldrig se hoppas jag....
Karate_kid
2005-05-29, 18:47
va Ali på bion oxå?
Fattar du inte att det är fake eller fattar jag inte din ironi?
vad skulle vara fake?
vad skulle vara fake?
Hela programmet. Tänk på sådana enkla saker hur det är filmat. Dom vinkar in ett plan å se helt plötsligt filmar dom innifrån planet. Scenerna är uppgjorda! Har bara sett några program, fast har upptäck massa grejjer som jag inte komemr på nu.
va Ali på bion oxå?
nej, däremot var jag (calle), niklas, cristina o ricki där *slap*
O vem var du förresten? *cry* stalker!!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.