Visa fullständig version : Filmklipp - Xbox 360
Ett tre minuter långt in-game filmklipp av spelet Gears of War... 21mb
Direktlänk - spara som... (http://d49.yousendit.com/C/36WD5N07BH5WU08EK5S4Z1Z2T/e32005_gow_dailygame.wmv)
Länk till Hellogamer hittar du här: http://www.hellogamer.com/2005/05/25/gears-of-war-in-game-footage/
Den verkar jävligt nice, kmr bli svårt att bestämma sig när alla konsoller släpps för försäljning!
Den verkar jävligt nice, kmr bli svårt att bestämma sig när alla konsoller släpps för försäljning!
Nåväl...XBOX kommer ju ha lite försprång eftersom det släpps först...
Jag vet vad jag kommer välja iaf ;)
Varför välja, jag kommer då skaffa allt som kommer i min väg. :) Att tv-spel blir allt snyggare gör världen värt att leva. :D
Varför välja, jag kommer då skaffa allt som kommer i min väg. :) Att tv-spel blir allt snyggare gör världen värt att leva. :D
Visserligen, kanske lika bra att införskaffa allt :)
bara jag som får VILL HA känsla? :D
reinholdsson
2005-05-28, 10:34
Såg häftigt ut, har aldrig ägt ett tv-spel i hela mitt liv. Kanske Xbox 360 blir det första :)
Gissa vad som hittades bakom xbox-montrana (E3)? :D
Gissa vad som hittades bakom xbox-montrana (E3)? :D
vad är det?
Apple's G5 datorer
säger mig ungifär ingenting
reinholdsson
2005-05-28, 11:44
Det roliga var väll att Microsoft hade Appledatorer bakom sin monter.
nu rammlade polletten ner :booty:
Ptja. Sony körde många av sina filmer på SLI-system på mässan.
Vilket naturligtvis berodde på att xbox360 inte fanns och powermacarna redan kör liknande processorer.
Vilket naturligtvis berodde på att xbox360 inte fanns och powermacarna redan kör liknande processorer.
Men dom uppgradera väll grafikkortet och lite annat? Hade varit skoj att kunna få tag på en (och kanske några spel). :)
Lasse Kongo
2005-05-28, 18:52
Räcker gott o väl med Ps3 efter som den kommer knäcka allt!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.