Visa fullständig version : Sauna belt?
Har ni hgört talas om det?
Va har ni att säga om den?
För mig säger det bara att man kanske tappar nåt kg i vatten? *screwy*
idioter *bs*
Edit:
Tänkte länka till den från tv shops hemsida men då hittade ja ginte produkten, kanske inte var tv.shop trots allt.
Edit 2: Hittade nu en länk på ett annat forum, men tror tv-shop blivit anmälda för vilseledande reklam.
Jo jag har sett reklamen på TV flera gånger.. det är TV shop som har den.. men konstigt nog finns den inte på hemsidan. =S
http://www.erlebnisladen.de/cgi-bin/internationalshop/iboshop.cgi?showd5700,39379938312594,9901650
Pellefant
2005-05-26, 23:24
Försökte anmäla denna till konsumentverket, men de skulle inte ta upp det pga för litet allmänintresse eller vad de skrev i svarsmailet. (har inte köpt den)
Försökte anmäla denna till konsumentverket, men de skulle inte ta upp det pga för litet allmänintresse eller vad de skrev i svarsmailet. (har inte köpt den)
kul att veta att man kan fiffla hur mycket man vill bara man håller det i liten skala *screwy*
watertouch
2005-05-26, 23:57
Teoretiskt så funkar den väll. Eftersom man bränner kcal av att sitta i en bastu, o effekten e väll någorlunda snarlik.
Teoretiskt så funkar den väll. Eftersom man bränner kcal av att sitta i en bastu, o effekten e väll någorlunda snarlik.
Man bränner inte 600kcal i 30minuter som de säger.
Man bränner inte 600kcal i 30minuter som de säger.
inte???
faaan, tror ni jag får returnera mitt?
inte???
faaan, tror ni jag får returnera mitt?
Du kan sälja den till mig, även om det inte funkar till fettförbränningssyfte kan det vara bra för kampsportare att gå ner i vattenvikt innan invägning. :)
Du kan sälja den till mig, även om det inte funkar till fettförbränningssyfte kan det vara bra för kampsportare att gå ner i vattenvikt innan invägning. :)
pssstt, *viskar* det var ironi .......
hangatyr
2005-05-27, 07:01
pssstt, *viskar* det var ironi .......
psst *viskar* jag tror att han förstod det.....
Jag tror det vart en *rolleyes* för lite i din post och en ;) för lite i min.
Är det inte svenska twiins som säljer den? Aja, tidigt på morgonen kan ju ha fel.
Vilka lagens ryttare vi har här på kolo!
Brukar ni kontrollera att gurkorna är inte för mycket/för lite böjda när ni är i affären också?
Vilka lagens ryttare vi har här på kolo!
Brukar ni kontrollera att gurkorna är inte för mycket/för lite böjda när ni är i affären också?
Står iaf inte på gurkorna att dom höjer muskeltillväxten med 1000% och innehåller 100 av 100 g protein. *kissass*
backflash
2005-05-27, 11:35
Står iaf inte på gurkorna att dom höjer muskeltillväxten med 1000% och innehåller 100 av 100 g protein. *kissass*
Har du inte sett AST's gurkor?
Har du inte sett AST's gurkor?
Ojfan måste ha missat det:em: ;)
Går man på något sånt så får man skylla sig själv. Det är den begåvades plikt att uttnyttja de förståndshandikappade.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.